Flashback bygger pepparkakshus!
2018-03-20, 17:33
Medlem
Sellingyourselfs avatar
Medvetet val av Jon att låta fransmannen få mer kameratid, jon kan göra annat när fransmannen skapar "video-sekunder" som Jon cashar in pengar på. Jon är smart, låter någon annan jobba för pengarna.
Citera
2018-03-20, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sellingyourself
Medvetet val av Jon att låta fransmannen få mer kameratid, jon kan göra annat när fransmannen skapar "video-sekunder" som Jon cashar in pengar på. Jon är smart, låter någon annan jobba för pengarna.

Tycker det verkar som fransmannen är rätt populär faktiskt. Personligen tycker jag han är klart bättre än norrmannen iaf.

I övrigt så är det väl så att Jon har nog inte riktigt tillräckligt med deg på hög för att leva det livet han gör och bara rulla tummarna resten av livet. Som jag uppfattat det iaf... Det måste finnas ett cashflow, sponsorer som tycker han är värd att satsa på etc. Därav kanske upplevd desperation i att hitta på nya "coola" grejer hela tiden, det smått hysteriska resandet, merchandise mm.
Jag tror han skulle behålla antalet tittare även om han lugnade ner sig en aning. Vloggarna när de bara hänger i Monaco eller Marbs kan vara rätt sköna de med.
Citera
2018-03-22, 18:17
Medlem
Sjukt trista filmer nu.....zzzz.....Det enda jag letar efter är om det finns nåt sexigt med Janni. Vi kanske borde starta en ny tråd med enbart diskussioner om när Janni är sexig och kan ses i trevliga vinklar.
Citera
2018-03-23, 23:52
Medlem
Sellingyourselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssonniklas62
Sjukt trista filmer nu.....zzzz.....Det enda jag letar efter är om det finns nåt sexigt med Janni. Vi kanske borde starta en ny tråd med enbart diskussioner om när Janni är sexig och kan ses i trevliga vinklar.
Vad är det som ska hända tycker du för att det ska vara roligt? Näsra senaste videon så får man följa med på resa i business hos både qatar och emirates och den senaste videon så bor han shysst, lever livet vid stranden samt surfar.

Kanske är så att du inte är hans målgruppb
Citera
2018-03-24, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sellingyourself
Vad är det som ska hända tycker du för att det ska vara roligt? Näsra senaste videon så får man följa med på resa i business hos både qatar och emirates och den senaste videon så bor han shysst, lever livet vid stranden samt surfar.

Kanske är så att du inte är hans målgruppb

Kopia av Casey Neistat, googla och kolla hans vlogs. Jon börjar tappa inspiration och det märks tydligt. Tror tittarna börjar tröttna på att se Jon fotografera Janni i varenda jävla avsnitt i motljus. Han har haft ljuspunkter, men han måste utvecklas och framför allt sluta plåta henne i hans vloggar. Fota henne gärna utanför vlog, men jag börjar tröttna. Vill ha nya inslag. Och med det menar jag inte fransosens konstiga rop och skratt inför kameran.
Citera
2018-03-25, 17:42
Medlem
skäggmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PJ9
Kopia av Casey Neistat, googla och kolla hans vlogs. Jon börjar tappa inspiration och det märks tydligt. Tror tittarna börjar tröttna på att se Jon fotografera Janni i varenda jävla avsnitt i motljus. Han har haft ljuspunkter, men han måste utvecklas och framför allt sluta plåta henne i hans vloggar. Fota henne gärna utanför vlog, men jag börjar tröttna. Vill ha nya inslag. Och med det menar jag inte fransosens konstiga rop och skratt inför kameran.

Instämmer. Ett problemet som jag ser det är att han bryr sig för mycket om vad folk tycker, och är rädd att stöta sig med folk (PK).

Det andra är att han egentligen klipper bort/ skiter i att filma precis ALLT som skulle kunna vara intressant. Personligen så vill jag ju hellre se några videobloggar där vi får följa med när han tex bygger en bil, eller där han går in mer i detalj på hur han tänker kring bolagsbyggande etc. Nu får vi alltid bara se resultatet, vilket är kul i 2 minuter.
Citera
2018-03-25, 19:04
Medlem
Sellingyourselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skäggmannen
Instämmer. Ett problemet som jag ser det är att han bryr sig för mycket om vad folk tycker, och är rädd att stöta sig med folk (PK).

Det andra är att han egentligen klipper bort/ skiter i att filma precis ALLT som skulle kunna vara intressant. Personligen så vill jag ju hellre se några videobloggar där vi får följa med när han tex bygger en bil, eller där han går in mer i detalj på hur han tänker kring bolagsbyggande etc. Nu får vi alltid bara se resultatet, vilket är kul i 2 minuter.

En stor grej är också hans oförmåga att kunna uttrycka sig vuxet på engelska. Det är svårt att få något vidare innehåll (speciellt om han jämför med Casey) när man inte kan uttrycka sig bra. Han skulle kunna göra intressanta videos där han träffar andra kändisar som han snackar med eller bara diskuterar kanske någon ide. Ideer som du har varit inne på. Men hans verbala förmåga sträcker sig till ”Yeah, 100%, Cool, wish I could make more of this, always nice to say good morning”
Citera
2018-03-25, 19:57
Medlem
Han gick väl i skolan till 9:an typ..... tyckte annat var viktigare än engelskan.
Citera
2018-03-27, 22:08
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Han hintade ju om Lamborghini i dagens vlogg. Frågan är ju om G-wagen blev så bra han hade tänkt...
Citera
2018-03-27, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mackz
Han hintade ju om Lamborghini i dagens vlogg. Frågan är ju om G-wagen blev så bra han hade tänkt...

Dela gärna om du vet något som inte vi andra känner till, vore kul.
Citera
2018-03-27, 23:43
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mackz

Tror det blir en till lambo
Citera
2018-03-27, 23:53
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timzen
Q&A från Dubai i dagens vlog

Blir inte ett nytt lägenhetsköp i Monaco, de som säljs är för dyra.
Marbella huset är snart klart.
Byggstart på huset i Lambok är Augusti, just nu bygger de vägen upp till tomtarna, ett modernt "djungelhus" är planen.
Jani är inte inblandad ekonomiskt i Lambok-projektet, "hon köpte precis ett hus i Marbella".
Ingen uppdatering på G-wagon:en, Jon hoppas den är klar snart och ska inte säljas. Vet inte vilken bil som ska vara i Monaco eller Marbella.
Inget slutdatum för vloggen.

Lombok heter det.

För övrigt fattar jag inte varför folk har så svårt för Benji, as skön ju. har ju samma intressen som Jon så inte konstigt att de klickar.

få youtubers som gör så mkt grejer som Jon så förstår inte hur folk kan tycka hans bloggar e tråkiga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in