Citat:
Ursprungligen postat av
8711
Där kom det

Har man inga svar i sakfrågorna och inte kan argumentera om det här partiets politik så blir det så. För det kan du ju inte. Du är för svagbegåvad. Då tar man till låga metoder. Svara du "ja" och "nej" på fler inlägg som den tomte du är.
Jag kritiserar det här partiet för det jag anser är mest fel med det och när det angränsar till ämnen jag är intresserad av. Det får du lära dig att leva med, precis som du gnäller i trådar om Sverigedemokraterna stup i kvarten.
SD har inte åstadkommit någonting alls av värde sedan Åkesson & Co kom in i riksdagen för snart åtta år sedan. Förutom att de har blivit miljonärer.
SD har varit lata och har inte förnyat det politiska programmet medan Moderaterna och Socialdemokraterna har gjort det och i valrörelsen kommer att framstå som hårdare än SD i invandringspolitiken. Nu finns det flera andra uppstickarpartier; Medborgerlig Samling, Alternativ för Sverige, Nordiska Motståndsrörelsen.
Förut har SD varit ensam herre på täppan. Det är man inte mera. Jag tror det kommer gå jäkligt dåligt för SD i höst. Folk kommer strömma tillbaka till Moderaterna och Socialdemokraterna. De som är nationalister på riktigt kommer strömma till NMR eller AfS. Jag gissar på 10-15 procent för SD i september. Som bäst.
AfS ger jag 5-10 procent och NMR 0-5 procent.