Citat:
Ursprungligen postat av
VitruvianskeMannen
Det var sannerligen lite kortfattat det där. Kan du utveckla lite så man förstår?
Ut? Det är fint väder ute, ska jag ut?
Ja, det var kort och koncist. Jag har tagit det från Alt-Norden. Poängen är att vi är trötta nu på alla dessa argument, desssa två miljoner olika argument om varför vi inte ska ha återvandring. Invandringen berikar, den är lönsam, den behövs, vi går under utan den, invandringen ökar inte våldet, vi har skuld, vi är urusla och allt bra kommer utifrån, e.t.c. o.s.v.
Som lök på laxen har vi nu också fått SD och dess följe som ett sänke. Assimilation, integration, öppen svenskhet, sköt dig och du är välkommen, definiera svenskhet, det går inte, det är emot lagen, det är emot internationella konventioner, o.s.v.
Det är enkelt. Har du ljugit om dina asylskäl ska du ut. Punkt. Svårare än så är det inte och två miljoner uppehållstillstånd sedan 2000 ska omprövas, om AfS får väljarnas stöd i september.
https://www.altnorden.se/2018/06/06/nej-ut/
Så för att visa min enorma trötthet på att höra dessa ständiga argument varför lycksökare, de som ljugit, de som är kriminella, ska få assimileras och integreras bara de sköter sig, kan det ibland, istället för att älta dessa eviga argument passa bra med;
Nej. Ut.