2018-03-27, 10:55
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Jag trodde att alla skulle tycka att Månsson är totalt inkompetent på allting och att han är någon man irriterar sig på men konstigt nog har han fått en hel del sympatier här.

Skulle inte vilka vara ihopkedjad med han en minut

Ha, ha, men det är ju därför han sticker ut. Det är modigt av terapeuten att vara med bland alla slipade människor. Man skulle nog velat se hur han ändå fixar det, lilla Månsson..

Jag tycker att tävlingarna borde vara upplagda så att även folk som inte är så slipade skulle kunna klara sig kvar. Det är intressant att se om även "vanligt folk" kan hålla sig kvar i det tuffa ö-livet.
2018-03-27, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Intressant. Hur pumpar man upp musklerna med luft?

Inte vet jag. Det får du ju fråga Nick om.
2018-03-27, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Luftmuskler. Det är inte normalt att se ut som han gör i den åldern. När han pratar framför kameran ser man att han har pumpat upp sig innan.
Normalt ? Vad är normalt ? Sitta framför TVn och trycka i sig chips ?
Så du menar att vid en viss ålder ska man sluta bry sig om sin hälsa och sluta träna även om man trivs med det och tycker det är kul ?
2018-03-27, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berkut
Vore ju underbart om alla röstar på Vickan vid ett eventuellt öråd och hon röstar på gnällfarfar och han sedan åker ut.
De andra kan ju inte ens bli sura på henne då, jag skulle bara bli imponerad av en sådan manöver!
Får dom rösta innan de vet att Vickan har en amulett ?
2018-03-27, 11:38
Medlem
Ledarens avatar
Månsson var en av få som faktiskt fick ner en måltavla i förra tävlingen. Tycker inte han hann visa vad han gick för egentligen.
2018-03-27, 11:40
Medlem
Citat:
Varför fråga Nick? Han är mycket väl medveten om att det inte är fallet .
Det är DU som kommer med påståendet att man kan pumpa upp musklerna med luft, så då får väl DU förklara !
Men jag tror och hoppas att du också vet att det är ett löjligt påstående så då återstår bara frågan varför säga nåt liknande?
Senast redigerad av beamer2580 2018-03-27 kl. 11:48.
2018-03-27, 11:59
Medlem
dialektikers avatar
Citat:

Skitsamma om det är muskler eller inte, gubbfan är ju testosteronstinn. Varför utsätter han sig för att vara med i Robinson om han är så skör att han inte klarar av att vara utan mat utan att bli så aggressiv? Han verkar styra de andra med total maktkontroll. Då Pascal kom tillbaka från Vicky och konstaterade att de alla fryst ut henne var Nick orubbligt hånfull och vägrade ta till sig vad Pascal sa överhuvudtaget. Pascal vek sig då inför den aggressiva machomannen.

Bra om metoo-anhängare (även om jag inte gillat metoo) ger sig på skitstöveln.
2018-03-27, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beamer2580
Får dom rösta innan de vet att Vickan har en amulett ?

Tidigare år av Robinson tror jag de alltid fått information om eventuella immuniteter innan de röstat.
2018-03-27, 12:25
Medlem
dialektikers avatar
Och alla som klagar på Vicky. Hon gör på ett annorlunda sätt. Det är intressant att se hur någon hanterar utanförskap på ett nytt sätt. Hon ger sig ifrån sina plågoandar och verkar må bra av det. Ett tips för dem som utsätts för mobbing att de faktiskt kan bli starkare om de skiter i flocken och ställer sig utanför helt enkelt.

Jag kan hålla med om att hon är kaxig och bitchig och har ett tufft skal, men det kan ju vara en försvarsmekanism också? Oavsett hur hon är som person så förtjänar hon inte att mobbas av ett gäng vuxna människor som har överlevnadsambitioner.
Utfrysning genom att inte prata med en person tycker jag för övrigt är den värsta formen av utfrysning.
2018-03-27, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Och alla som klagar på Vicky. Hon gör på ett annorlunda sätt. Det är intressant att se hur någon hanterar utanförskap på ett nytt sätt. Hon ger sig ifrån sina plågoandar och verkar må bra av det. Ett tips för dem som utsätts för mobbing att de faktiskt kan bli starkare om de skiter i flocken och ställer sig utanför helt enkelt.

Jag kan hålla med om att hon är kaxig och bitchig och har ett tufft skal, men det kan ju vara en försvarsmekanism också? Oavsett hur hon är som person så förtjänar hon inte att mobbas av ett gäng vuxna människor som har överlevnadsambitioner.
Utfrysning genom att inte prata med en person tycker jag för övrigt är den värsta formen av utfrysning.
Men de har ju inte fryst ut henne.
2018-03-27, 12:44
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermanhe
Men de har ju inte fryst ut henne.

Mobbarna själva säger hånfullt att de inte gjort det. Överraskande?
2018-03-27, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kasstillvaro
Någon mer som tror att Desiree och Niklas egentligen inte är så mycket ovänner? Idag när de fick ris och salt vände sig till och med Desiree mot Niklas och liksom visade honom grejerna och kompisslog honom med de mot hans bröst.

Nä, jag tror hela bråket kan vara lite Bonnierklippt. Är nog bara Vicky Villain som är helt jävla knäpp.
Jag undrar om ens det här med Vicky är på riktigt? OM en vuxen människa beter sig som hon som kunde man förvänta sig att Anders minglade förbi och kollade mentala statusen samt skickade hem henne om hon vägrade flytta tillbaka. Men som det är nu, så misstänker jag att det bara är ett skådespel regisserat av tv4. Lillemor tror jag däremot är äkta, varför kedjorna kom av rätt så fort för att de insåg att hon ÄR mentalt labil och kan bli farlig på riktigt. Säkert söker hon upp Månsson hemma i Sverige och spöar upp honom för att han råkade välja henne. Men att vuxna människor skulle bära sig åt som Lotta på Bråkmakargatan och flytta och vägra ta emot mat - men ändå ställa upp och tävla för laget? - är ju bara hittepå. Vuxna människor är inte så barnsliga, samt är hon plötsligt så jäkla skicklig då att hon klarar av att sköta sin överlevnad på egen hand? Nä, hon får säkert mat av tv- teamet mot att hon spelar "lite tokig".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in