2018-03-25, 22:16
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Samtalsterapefter är ju ofta utbildade just terapeuter. Det kan vara psykologer men även t ex socionomer, präster, sjuksköterskor m fl som sedan pluggat vidare till det. Osäker på vad Månson har för grundutbildning. Han känns inte tillräckligt vass för att vara psykolog. Han känns ganska svag rent socialt. En mysfarbror som kommit in fel i tävlingen.

Kan dock se han sitta i samtalskofta o vara förnuftig o trösta folk o säga lite självklarheter.
haha inte tillräckligt vass, ja han tog ju inte till några begrepp för att beskriva vad hon använder för metoder mot honom, han var defensiv inte offensiv som en riktig härskare

Månsson kan ändå bli Sveriges Doktor Phil (Dr Månsson) i kanal 8 där han halv-läser lusen av gästerna bara, vilar sin talang, men han behöver egen nollgradig studio rent emotionellt..utformad som en bivack, Malou Von Siverts publik & att han får avsluta varje show med att hämta Kukemor ifrån publiken & gå ut hopkedjad hand i hand precis som originalet så kan det bli succéartat.
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-03-25 kl. 22:31.
2018-03-25, 22:19
Avslutad
Trodde Månsson skulle klara sig.

Han kunde utvecklats till en Tobias Beecher från "OZ" och gått all-in galning.

Kukemor; kul smeknamn. Hoppas det tar. Kärt barn har många..
2018-03-25, 22:20
Medlem
Läste någonstans att hon hade rekord på Vätternrundan. Antar att hon gillar att cykla?
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Läste förresten att VD:n Marie hade tänkt ta med en cykel som personlig sak, men fick nej av produktionen och valde därför en pincett istället. Cykel, eh?
2018-03-25, 22:22
Medlem
Vilken jävla bebis den där Victoria(?) är. Hon är en kvinna i fyrtioårsåldern.

''Ta din mat och gå'' Varför var hon dryg mot den unga killen som verkade snäll? Trodde hon var sur på Nick men tydligen hade de fryst ut henne.
2018-03-25, 22:22
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette

Vi tittare borde få rösta hemifrån vad som skall redigeras att ske i gruppen. Typ "Någon måste få i hemligt uppdrag att säga åt honom att sluta bräka..." eller "Kedja fast bråkstakarna"..... Antingen kunde omröstning av förslag ske på nätet, eller så fick Anders välja fritt bland inkommande förslag. Så man fick vara med och röra om i grytan.

+1 på den!
2018-03-25, 22:28
Medlem
Jannebigplays avatar
Har inte sett mer än första avsnittet men jag behöver få svar på mina frågor.

1. Sköter sig TV4? Har de våldtagit konceptet eller kör de mer som den amerikanska versionen
2. Hur är dagarna uppdelade? T.e.x Örådet är på söndagen, vad sker resterande dagar?

Jag är skarpt skeptisk till detta men jag tänker ge kvällens avsnitt en chans innan sängen! FY FÖR ER TV4! Ni har fått chans efter chans att styra upp detta. Nu hoppas jag fan i mig att det är bra tv som vankas.
2018-03-25, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jannebigplay
Har inte sett mer än första avsnittet men jag behöver få svar på mina frågor.

1. Sköter sig TV4? Har de våldtagit konceptet eller kör de mer som den amerikanska versionen
2. Hur är dagarna uppdelade? T.e.x Örådet är på söndagen, vad sker resterande dagar?

Jag är skarpt skeptisk till detta men jag tänker ge kvällens avsnitt en chans innan sängen! FY FÖR ER TV4! Ni har fått chans efter chans att styra upp detta. Nu hoppas jag fan i mig att det är bra tv som vankas.
Jag har ingen aning. Jag har aldrig kollat på den amerikanska versionen. Men mitt svar är "Titta inte.". Det är förmodligen inte vad du vill se. Utan vad svenska Robinsson råkat att bli. Rätt charmigt, tycker jag men inte handlar det om att överleva på en öde ö om det är det du är ute efter.
2018-03-25, 22:36
Medlem
Xedomes avatar
Gillar Lillemors fullständiga osentimentalitet. Klart en liten undfallande man väljer att kedja ihop sig med en domina.

Han grävde sin egen grav i samma stund som han bad att få hennes pinnar för att se ut som om han plockade ved.

Klart hon ogillar svaghet.

2018-03-25, 22:38
Medlem
ColaKexs avatar
Ingen av dem som hörs och syns mest kommer ändå vinna Robinson i slutändan. Victoria, Lillemor, Nick osv kommer ryka förr eller senare. Dem som glider under radarn och inte gör så mycket väsen av sig har störst chans. Skulle kunna tänka mig typ DK, Nicoline eller Henke.
2018-03-25, 22:41
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Lag Nord måste se till att vinna kommande tävlingar. Tycker det verkar vara det trevligaste laget. I lag Syd är de bara käftiga.
2018-03-25, 22:41
Medlem
dialektikers avatar
Jag hatar den där jävla Farbror Steroid! Även fast jag hatar metoo-rörelsen också, så hoppas jag mansgrisen blir anmäld i efterhand.

Lilla terapeuten då, som åker ut. Stackarn.
(han känns inte sådär jättestabil som terapeut dock, hi, hi. Jösses vad han flimrar med ögonen, när han är besvärad.)
2018-03-25, 22:42
Medlem
Jannebigplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Jag har ingen aning. Jag har aldrig kollat på den amerikanska versionen. Men mitt svar är "Titta inte.". Det är förmodligen inte vad du vill se. Utan vad svenska Robinsson råkat att bli. Rätt charmigt, tycker jag men inte handlar det om att överleva på en öde ö om det är det du är ute efter.

Amerikanska survivor har också gått iväg från att överleva på en öde ö även om det är tufft. Det är mer det sociala spelet och pakter som gäller där. Dock har den svenska versionen de senaste gångerna fullkomligt förstört konceptet med olika "tuffhetsutmaningar" andra chansen och allt möjligt skit.

Är man ute så är man ute!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in