2018-03-25, 21:56
Medlem
bombaccis avatar
Jobbigt att åka ut först o få alla röster emot sig. Tycker lite synd om han. Hade hellre sett att Johan åkte ut. Tycker de kan försöka trösta han lite.
2018-03-25, 21:59
Medlem
undra om äckliga lillemors hat för månsson gått över idag hoppas hon åker ut nästa gång
2018-03-25, 22:00
Medlem
bombaccis avatar
Tidigare säsonger så intervjuades den som åkte ut. Tyckte det var ett bra inslag. Synd att de tog bort det. Annars lite bra ventilering för den som åkt ut med.
Medlem
Fyfan vilken genomvidrig människa Lillemor är alltså. Hurfan kan kunde alla andra tolerera hennes jävla gnäll på Månsson och inte tagit hans parti. Månsson är en skön jävel som inte tar massa jävla plats utan gör det som krävs. Jävla mobbing sysslar hon ju med, äckliga flata. Vad gjorde Månsson för fel, förutom att välja en jävla sopa. Kanonbra val av honom då man direkt fick se vilket virke negern är gjord av. Skicka ut spink-Johan istället om man vill ha ett stark lag.
Senast redigerad av copiaden 2018-03-25 kl. 22:03.
Medlem
Jag tycker också att Lillemor är obehaglig.

Vad gäller konflikten så tycker jag båda upprorsmakarna är puckon. Jag störde mig också på att hon snackade engelska, men han då- som bara satt där? Han kunde ju ha masat iväg någon annanstans. Hon bär sig verkligen åt som en femåring- men envisare. Men han är istället som en känslomässigt störd fjortis- eller som en gubbe med komplex för att han inte är fjortis. Jag tycker att bråkstakarna borde få isoleras, eller varför inte kedjas fast vid varandra, som straff för att de förstör för övriga i sitt lag.

Trist att alla röstade på Månsson. Samt att det kändes enkom för att de inte kunde rösta ut Lillemor. Jag tror att Månsson kunde ha varit en komisk prick att följa ett tag till. Men han kanske dyker upp i motståndarlaget, eller får en egen strand? Vore ju megakomiskt då om nästa som kommer till stranden är Lillemor...
2018-03-25, 22:01
Medlem
Månsson tävlingen är inte över för din del.
Eller?
Det var länge sedan jag såg Robinsson senast är ön liknande Farmens torpet något som används i senaste upplagorna av Robinsson ?
2018-03-25, 22:07
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Är han verkligen psykolog? Varför presenteras han inte som det då (ja jag vet att samtalsterapeut är en psykologs arbetsområden)?
Nej han är bevisligen inte psykolog eftersom han blev så degraderad vid örådet

Det blev pinsamt för Månsson när han hade röstat på Johan (homo-E-type) för den där knuffen
under yxkastningen.

Hon bursitterskan var osäker på Månssons ärlighet, vad fan menar hon med ärlighet?,
att han valde Lillemor med kuken?

Undra vad dom där utmärglade profilerna vid örådet hette? som kameramannen i helt avsaknad
av nerkofobi glupskt zoomade in på, jag måste plugga namnen på deltagarna
2018-03-25, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Är snarare han som borde valt en kille att tvingas kedjas ihop med honom istället som är korkad.

Det lär väl kräva sin tribut nu.
Stämmer, det hade jag också valt, om jag hunnit tänka igenom scenariet. Men han fick några sekunder på sig. Hon är helt enkelt sjuk i huvudet, som inte kan förstå det.
2018-03-25, 22:08
Medlem
Xedomes avatar
Lillemor var putt på att tvingas ihop med en maskande kille och dessutom behöva bajsa i skogen med honom samtidigt som han uppenbarligen försökte lura folk att det var han som plockade ved fast det var hon som gjorde det. Man kan bli sur för mindre.

Oavsett vilken dialekt Steroid-farbrorn pratar hade det varit jävligt kul att se någon säga åt honom att sluta bräka.

Nu vill jag se Lina leda lag Nord mot vinst mot k*k-komplex-laget i veckan som kommer.
2018-03-25, 22:09
Medlem
Tilteds avatar
Fan! Månsson var ju en stor favorit. En genomsnäll människa som konstant klantade till det lite. En blandning av Homer Simpson och Ulf i ICA-reklamen.

Hoppas han kommer tillbaka!
2018-03-25, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Lillemor var putt på att tvingas ihop med en maskande kille och dessutom behöva bajsa i skogen med honom samtidigt som han uppenbarligen försökte lura folk att det var han som plockade ved fast det var hon som gjorde det. Man kan bli sur för mindre.

Oavsett vilken dialekt Steroid-farbrorn pratar hade det varit jävligt kul att se någon säga åt honom att sluta bräka.

Nu vill jag se Lina leda lag Nord mot vinst mot k*k-komplex-laget i veckan som kommer.

Vi tittare borde få rösta hemifrån vad som skall redigeras att ske i gruppen. Typ "Någon måste få i hemligt uppdrag att säga åt honom att sluta bräka..." eller "Kedja fast bråkstakarna"..... Antingen kunde omröstning av förslag ske på nätet, eller så fick Anders välja fritt bland inkommande förslag. Så man fick vara med och röra om i grytan.
Senast redigerad av Ruskette 2018-03-25 kl. 22:16.
2018-03-25, 22:16
Medlem
SituationReports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilted
Fan! Månsson var ju en stor favorit. En genomsnäll människa som konstant klantade till det lite. En blandning av Homer Simpson och Ulf i ICA-reklamen.

Hoppas han kommer tillbaka!

Håller med. Månsson var en av de mest sympatiska och roligt underhållande personerna i hela produktionen.

Jag hade faktiskt kunna tänka mig att se en hel säsong av Robinson: endast Månsson. ( ihop kedjad med Lillemor kanske haha..)

Det hade varit roligt att se hur han misslyckas bygga, misslyckas hitta mat, gör sig illa osv.
Väldigt underhållande TV. (Speciellt om Lillemor hängde fastkedjad samtidigt i en hel säsong.)

Men det tycker ju givetvis inte Lillemor och gänget.
Senast redigerad av SituationReport 2018-03-25 kl. 22:18.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in