2018-03-23, 15:21
Medlem
Provrorsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Tror det kan bli en bra säsong. Tror Johannes kommer vara med i denna om jag inte minns helt fel.
Tråkigt att Oliver är med. "Oliver 2.0" ännu tråkigare än förra gången han var med eller? Haha.

Kurden ska väl vara säsongens Adinator antar jag. Snyggaste tjejerna hittills är Shanya(?) och den svarthåriga norrländskan.
Sköna tuttar på dom två.

Stör mig på kurden, låter han så på riktigt eller försöker han härma adinator? Så störande varför kollar jag ens? Är inte intresserad, men nu är jag ju fast...
Citera
2018-03-23, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1597536842
Precis sett första avsnittet. För tidigt för några speciella åsikter i mitt fall men rent spontant känns det som en svagare trupp jämfört med tidigare säsonger.

Indeed. Inga underhållande karaktärer direkt, frågan är dock vad Oliver gör där? Lika tråkig som förra säsongen med undantag för att han nu sitter på grov hybris.

Tyckte hela avsnittet kändes stelt/grått.
Citera
2018-03-24, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dogeatingadog
Indeed. Inga underhållande karaktärer direkt, frågan är dock vad Oliver gör där? Lika tråkig som förra säsongen med undantag för att han nu sitter på grov hybris.

Tyckte hela avsnittet kändes stelt/grått.

Förra året hade han samma underhållningsvärde som en gråsten, MEN, enligt han själv skulle han bjuda mer på sig själv i år. Låt oss hoppas!
Citera
2018-03-24, 20:45
Medlem
TokyoBarns avatar
När släpps avsnitt 2? skulle det inte komma ikväll?
Citera
2018-03-25, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
När släpps avsnitt 2? skulle det inte komma ikväll?

Ikväll 22.00 - Torsdagar och söndagar släpps avsnitten.

Ah, herrejävlar gör Oliver där? Var så fruktansvärt tråkig förra säsongen..
Citera
2018-03-25, 16:47
Medlem
Eatkebabwithbreads avatar
Såg första avsnittet på grund av nyfikenhet. Spontant känns det som ett svagare startfält än vanligt. Fast det säger väl sig självt när det verkar som att det är Oliver som är "center of attention" hittills, han som var den absolut tråkigaste och mest intetsägande person förra säsongen. Till och med hans intro där han påstår att han skall vara "lite mer" än förra året var mjäkig.
Citera
2018-03-25, 17:15
Medlem
Energiknippes avatar
Blev det verkligen en säsong två av detta spektakel? Det är väl ingen som går på att de är förvånade att deras ex kommer för att krascha festen?

Är inte detta en sämre version av Paradise Hotell, fast utan naket?
Citera
2018-03-25, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Blev det verkligen en säsong två av detta spektakel? Det är väl ingen som går på att de är förvånade att deras ex kommer för att krascha festen?

Är inte detta en sämre version av Paradise Hotell, fast utan naket?
Tror du missförstått både serien och hur många säsonger det gått, men jag håller med om att det är dåligt, gav det 15 minuter.
Citera
2018-03-25, 17:33
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Tror du missförstått både serien och hur många säsonger det gått, men jag håller med om att det är dåligt, gav det 15 minuter.

Såg ett avsnitt av säsong 1och då försökte en tjej spela jätteförvånad över att hennes ex kom upp från vattnet. Sjukt lökigt.
Citera
2018-03-25, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Såg ett avsnitt av säsong 1och då försökte en tjej spela jätteförvånad över att hennes ex kom upp från vattnet. Sjukt lökigt.
ah okej sen är det ju jävligt konstig definition på vad ett ex är, kan vara någon man strulat med en kväll i Magaluf tydligen.
Citera
2018-03-25, 17:48
Medlem
Det där att alla ska låtsas bli så förvånade när exen dyker upp måste ju vara en bluff. Vet inte deltagarna om vilket program de har sökt till? Det verkar ju inte heller som att det är så många av personerna som faktiskt har varit tillsammans på riktigt utan mest som att de har festat och haft lite kul ett tag. Tror ändå att det blir en riktigt bra säsong, hoppas på många roliga ex
Citera
2018-03-25, 20:43
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Det där att alla ska låtsas bli så förvånade när exen dyker upp måste ju vara en bluff. Vet inte deltagarna om vilket program de har sökt till? Det verkar ju inte heller som att det är så många av personerna som faktiskt har varit tillsammans på riktigt utan mest som att de har festat och haft lite kul ett tag. Tror ändå att det blir en riktigt bra säsong, hoppas på många roliga ex
100% bluff.
När du söker in till programmet så söker du först själv men sen när du går 'vidare' i processen så måste du även "hitta" en rolig person som passar in & vill vara med som du har hållit på med, inte nödvändigtvis varit tillsammans med.

Deltagarna vet vilket utav deras ex dyker upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in