Citat:
Ursprungligen postat av
kickikott
Ja, tyvärr. Och ännu sämre utsikter att få med eBay, som jag tycker vore det viktiga för egen del.
Så ja, att en massa kreti och pleti började köpa KrimsKrams i överflöd från Wish senaste året har alltså lett till att vi som köpt lite enstaka specialprylar från eBay, Ali eller DX, nu har det väldigt kärvt, medan KrimsKrams Tanterna snart är igång igen (om än med 25% högre pris)
Känns lite surt faktiskt...tror aldrig jag kommer handla från Wish
Jag har inte handlat på Wish än så länge, bara reggat mig. De känns väldigt påträngande.
När jag handlade på DX senast fick jag allt utom batterier packat i samma paket. Det tog lite tid innan de fick ihop allt. En produkt var tillfälligt slut. Jag skulle egentligen handlat för en större summa för att slå ut avgifterna på fler grejer, men jag var lite osäker nu hur de skulle göra.
Man måste bocka ur att man vill ha det som finns tillgängligt först. Då sampackar de. Stor fördel gentemot Ebay och Ali, men DX har naturligtvis inte samma breda sortiment. På många saker erbjuder Ebay något billigare alternativ.
Hittade den här infon:
Citat:
Can I choose to ship the available items first?
Yes. The defaulted choice is "Ship the available items first" on the checkout page. If you keep it, the available items will be shipped out first.
However, if you cancel the hook symbol before "Ship the available items first", your order will be sent only when all items are available.