2018-03-23, 21:25
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Om inte Merwinna funnits hade det varit nödvändigt att uppfinna henne.
Rövhål finns redan ju?

OT
Jag begriper inte hur det är möjligt att blunda för det faktum att de visat att minst ett stick ( ett i vaginan ) påförts medan Kim levde. Det ter sig mycket apart i mina ögon. Ignorant och maniskt.
Citera
2018-03-23, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Är det sant att han spände fast kims huvud

Det verkar så och bälte har varit uppe som tänkbart medel.
Citera
2018-03-23, 21:27
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
En normal människa hade självklart inte klarat det här.
När det gäller PM så sa en praktikant att PM tycktes ha en fascination för kroppsöppningar.
Att han stoppade grejer i näsan och örat. Han har säkert en fascination för både kroppsöppningar och kanske också vad som kommer ur dem. Det finns parafilier som inbegriper både kräk,urin samt avföring.Och de tänder tydligen på det trots odören.
Ja,och så en parafili att man tänder på amputerade kroppsdelar.
För att klara av det här måste nog Madsen haft mer än en parafili tror jag.
Annars hade han nog inte klarat det i så nära anslutning till offrets död.
Ja, kroppsöppningar och kroppsvätskor fascinerade honom enligt vad vittnen sagt.
Citera
2018-03-23, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Jo, visst, han har nog multipla böjelser, men även en grundstörd psykopat kan såklart överväldigas av stanken. Det finns en brittisk styckmördare och nekrofil som var tvungen att supa för orka med likhanteringen. Nilsen var det...

Nåväl... I vilket fall som helst bör ubåten ha luktat fan, med alla skarvar osv, och att vädra ut stanken och tvätta grundligt var nog inte så lätt som Madsen trodde...

Och skulle han supertvätta ubåten direkt efter Walls försvinnande skulle det se skumt ut

Nej, den måste sänkas.
Det är rätt så många seriemördare som både supit och tagit droger för att klara av att leva ut sina fantasier i verkligheten.
Det som är intressant i sammanhanget är, att Madsen klarade av allt det äckliga utan sprit.
Ett bevis på att han är en osedvanligt pervers,härdad GM. Som kommer i land strax efteråt och kan skådespela,
- Det är ok och jag har det fint!
Ruggit!!
Senast redigerad av ottoplommon 2018-03-23 kl. 22:22.
Citera
2018-03-23, 21:32
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Madsen har påstått att medarbetarna haft tillgång till hans dator.
Men dessa filmer var hans -hans egna nedladdade och inspelade filmer av honom själv
det var problem då när polisen
omhändertog hans datatorer-han vägrade lämna ifrån sig datorn till en början.
Men datorns innehåll var starkt bevismaterial- så den öppnades utan Madsens godkännande.
Till en början ljög han och sa att det var medarbetarnas filmer.
Sedan har hans medarbetare berättat att Madsen visat vissa filmer för dem.
Innehållet är starkt bevismaterial för det styrker hans sexual-sadistiska intresse- vilket utgör motiv till mordet. Alla vet att filmerna som finns i Madsrens dator har hamnat där av Madsen, själv.
Igår var han förbannad eftersom han åberopar att filmerna är hans privata egendom.
EFtersom Madsen är en patologisk lögnare så ger han olika "sanningar"-
men igår så erkände han ju själv att filmerna är hans. Bara hans.
Det blir lite konstigt här i tråden när fokus flyttas från Madsen och hans mord
och börjar handla om ett enda vittne, den unga kvinnan som beskrevs som skör-lynnig-konstig osv
hon är inte anklagad för någonting. Hon var inkallad som vittne just för att hon beskrev ... ska
man ha tag i Madsen -så vinka med nåt sexuellt skämt. Hon bekräftade det som åklagaren åberopar.
Alla Madsens medarbetare ger en samstämd bild över hur Madsen fungerar- och hur konstigt manisk han blev sista tiden innan mordet.
Det var prat om tre kanter -fyrkanter, sex med galna kvinnor, död och att begå det perfekta brottet.
Hans fantasier tog sig allt mer bisarra önskningar-att vara innesluten i ett rör med kvinnor och kattungar, skakas och så dö.
Visst är det konstigt att ingen i hans närhet körde honom i ilfart till närmsta hospital- för han var och är komplett galen. Signalerna innan mordet är många. Beskrivningarna som kvinnorna ger är samma,
jag saknar bara de manliga sex-partners som han också haft- varför ska inte dessa vittna?
Håller med dig om allt du skrev.
Han blev ju oerhört kränkt när hans filmer skulle visas i rätten och protesterade upprört. Dessa filmer var ju hans egendom.
Det är riktigt otäckt med alla beskrivningar av honom, hur manisk han var sista tiden.
Och allt galet sjuka prat om döden, gruppsex, sex med galna kvinnor, sex med någon afrikansk prostituerad så han kanske kunde få någon könssjukdom osv. Att han även haft manliga sexpartners i sitt experimenterande tar jag för givet, läste om det när det just var prat om hans sexuella experimentlusta. Kanske det blir såna vittnesmål bakom stängda dörrar? De vittnen som vill vara anonyma, deras namn får vi ju inte veta.

Jag undrar också varför ingen tog honom till psykakuten med tanke på hur han var sista tiden?
Men, samtidigt var ju de flesta vana vid att han i perioder kunde vara ganska knäpp. Det tråkiga är att många av hans bekanta (hade han egentligen någon riktig vän?) var så vana vid hans udda beteende och de flesta hade nog en slags respekt för honom. Han är inte direkt någon som man vågar "tvinga" till något, som att åka till hospitalet, eller kanske inte ens våga föreslå det?
Jag undrar egentligen hur mycket kontakt han hade med sin fru sista tiden?
Hon, om någon, kanske borde ha märkt att allt inte stod rätt till och oroat sig för vad han kunde tänkas ta sig till.
Citera
2018-03-23, 21:42
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Det är rätt så många seriemördare som både supit och tagit droger för att klara av att leva ut sina fantasier i verkligheten.
Det som är intressant i sammanhanget är, att Madsen klarade av allt det äckliga utan sprit.
Ett bevis på att han är en osedvanligt pervers,härdad GM. Som kommer i land strax efteråt och kan skådespela,
- Det är ok och jag har det är fint
Ruggit!!
De starka perversa drifterna och den sexuella njutning det gav när han fick iscensätta sin sadistfantasi - DET var hans drog, starkare än någon annan drog.
En sån som han behöver inga andra droger. Hans sjuka drifter är hans beroende, det som ger eufori, ett starkare beroende än en "vanlig" drog ger.
Citera
2018-03-23, 21:43
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greyhoundbus
Orkar inte leta igenom hela rättegångsdagarna för att hitta var han sa det. Men hittar här en citering av det från Nyheter24 (det står ej vilken tid det skulle handla om)

Här är länken till nyheter24 där citatet kan hittas:

https://www.google.se/amp/s/nyheter24.se/amp/nyheter/utrikes/904736-peter-madsen-berattar-om-kim-walls-dod-varsta-minuterna-i-mitt-liv

Nej, Madsen har aldrig messat detta om att "journalisten är död" till sin fru. Det har Nyheter 24 hittat på själva, och det är inte första gången de hittar på konstiga saker (eller fattar fel). Varför läser du på en sådan sida överhuvudtaget..? Det M skrev till sin fru från N den ödesdigra natten, var att "Jag ger mig ut på äventyr i Nautilus", och detta var inget ovanligt och betydde definitivt inte att han övervägde något suicidalt.
Citera
2018-03-23, 21:44
Medlem
Citat:
- Det är ok och jag har det är fint
Ruggit!!

Ja, du har onekligen en poäng. Madsen är kapabel, även utan sprit och droger, och kan också skådespela, kall som en fisk.

Karln är inte mänsklig.

Det fö intresserant att han liksom levt i ett skyltfönster, i hangaren, omgiven av människor, som snabbt kan vittna om depression, kris, manisk perversion, dödsfantasier osv...

Hans liv är genomskinligt.

Och kanske är han en mkt modern sexmördare, som bakar ihop jobb, kändisskap, sexkontakter, våldsporr och mordplaner, utan gränser alls...

En sån här mördare brukar vara hemlig.

Madsen är inte hemlig.

Han är superexponerad, långt innan mordet... denna sadistiska kuf, vars värsta sidor klart kan anas...

Han är både mediafigur och våldspervo, i ett paket.

Klart udda fågel.
Citera
2018-03-23, 21:44
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackeredVonAnka
Det verkar så med tanke på märken på hennes huvud.
Ja, rättsläkaren sa väl att det såg ut som märken som kunde kommit från ett bälte.
Citera
2018-03-23, 21:47
Medlem
Citat:
Page not found?
Krånglar visst hoppas funkar nu! stämmer in på PM om Piquerism från Psychology Today https://www.psychologytoday.com/us/blog/in-excess/201501/life-knife-edge
Citera
2018-03-23, 21:48
Medlem
Citat:
Rövhål finns redan ju?

OT
Jag begriper inte hur det är möjligt att blunda för det faktum att de visat att minst ett stick ( ett i vaginan ) påförts medan Kim levde. Det ter sig mycket apart i mina ögon. Ignorant och maniskt.

Jodå. Hahaha

Men 12 av 20 inlägg innan mitt var svar på Ms inlägg. Tror 2 var av hen.

En galen mördare ska väl ha en galen beundrare? Tänk om han hade en frisk en? Vilket han nog dessvärre har

Mer eller mindre i alla fall.
Citera
2018-03-23, 21:51
Medlem
Mommis avatar
Jag har över huvud taget inte följt det här med Kim Vall men måste ändå fråga, varför har det blivit en så stor grej av det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in