2018-03-23, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det vet jag. Men i sin fantasi levde han i Apollo 13-världen, och där var han lycklig. Detta säger han själv i videon som företaget Gammeldansk gjorde om honom i samband med att de gav honom priset för "Aldrig som de andre".
? Var det här ett svar på vad jag skrev?
Jag undrar över ditt citat . Fast Djursing sa ju att M var helt borta när det gäller persondatorer.
M:s teknikuppdatering slutade någon gång mellan 1945 och 1963.

Om du talar om PM här, så var han inte ens påtänkt då,född 1971.
Det fanns inga datorer 1945 till 1963 för allmänheten.
Missförstod jag något?
Citera
2018-03-23, 21:06
Medlem
Citat:
Jaha, men om han var din arbetsgivare så var det ändå olämpligt. Är det ingen annan än jag här, som förstår vad som menas med ett professionellt beteende på arbetsplatsen..?

Men det fanns inget professionellt beteende på den arbetsplatsen!!! Arbetsgivaren babblade om bisarr sex, tryckte slemspättet mot henne när hon satt vid datorn och arbetade samt tog sig frihet att pilla på henne där nere.

Så för att få kontakt med honom, om något som inte ens hade med arbetsplatsen att göra, krävdes metoder som inte facket hade använt sig av om man säger så. Och hon lyckades. Jag ifrågasätter om facket hade gjort det...
Citera
2018-03-23, 21:06
Medlem
Citat:
Källa på att han haft manliga sexpartners..?
Det får bli polisens sak att rota fram hans manliga partners.
OM du följt danska rapporter så har det tydligt informerats om att Madsen själv beskrivit sig som experimentell inom sexualitet-sagt sig ha partners av bägge könen.
Citera
2018-03-23, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
En normal människa hade självklart inte klarat det här.
När det gäller PM så sa en praktikant att PM tycktes ha en fascination för kroppsöppningar.
Att han stoppade grejer i näsan och örat. Han har säkert en fascination för både kroppsöppningar och kanske också vad som kommer ur dem. Det finns parafilier som inbegriper både kräk,urin samt avföring.Och de tänder tydligen på det trots odören.
Ja,och så en parafili att man tänder på amputerade kroppsdelar.
För att klara av det här måste nog Madsen haft mer än en parafili tror jag.
Annars hade han nog inte klarat det i så nära anslutning till offrets död.

Jo, visst, han har nog multipla böjelser, men även en grundstörd psykopat kan såklart överväldigas av stanken. Det finns en brittisk styckmördare och nekrofil som var tvungen att supa för orka med likhanteringen. Nilsen var det...

Nåväl... I vilket fall som helst bör ubåten ha luktat fan, med alla skarvar osv, och att vädra ut stanken och tvätta grundligt var nog inte så lätt som Madsen trodde...

Och skulle han supertvätta ubåten direkt efter Walls försvinnande skulle det se skumt ut

Nej, den måste sänkas.
Citera
2018-03-23, 21:13
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Läs det här om Piquerism passar exakt på PM från Psychology Today https://www.psychologytoday.com/us/b...ife-knife-edge
Page not found?
Citera
2018-03-23, 21:13
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Nej, det är inte säkert att det är hennes eget underliv på bilden (även om hon var fotograf...), men frågan lyder fortfarande: "om man som kvinna är rädd för en man på något sexuellt sätt, skickar man då en bild på ett kvinnlig underliv till honom när man vill att han ska hålla sig borta..?" Det måste ni väl fatta, att antingen ljuger Anja, eller så är hon spritt språngande galen. Eller både ock!
Lägg ner det här tramsiga ältandet om Anja nu. Det är inte hon som är åtalad, men som vanligt vill du lägga skuld och fokus på annat än Slaktar-Madsen. Anja var inkallad som vittne och beskrev hur hon var tvungen att skicka en porrbild för att han skulle svara. Kvinnlig list och manipulation. Hon bekräftar det åklagaren vill få fram, Madsens sexuella besatthet och hur manisk han var sista tiden, vilka flera andra bekräftar.
Och du, det är bara en person i denna hemska historia som är spritt språngande galen och det är Madsen. Slutdiskuterat nu om detta vittne.
Citera
2018-03-23, 21:14
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Du ljuger. Det är inte alls bevisat. Rättsläkarna kan inte säga något med säkerhet efter så lång tid. (Expressens rubrik var felaktig, och efter kritik ändrade dom på den genom att sätta in ett "kan".)

Citat BT: stick med skruvmejsel i vaginan.

- Ved mikroskopi kunne der ses blodudtrædninger, hvilket kan antyde, at der fortsat har været blodcirkulation som tegn på, at hun ikke har været helt død, da de blev påført, forklarer vidnet.
Citera
2018-03-23, 21:15
Medlem
Citat:
Jaha, men om han var din arbetsgivare så var det ändå olämpligt. Är det ingen annan än jag här, som förstår vad som menas med ett professionellt beteende på arbetsplatsen..?
Tycker du att det var lämpligt proffessionellt bteende av PM att trycka sin lem (penis) mot den här medarbetarens kropp på arbetsplatsen???
Eller ser du det som godhjärtad terapihjälp från arbetsgivarens sida?
Citera
2018-03-23, 21:18
Medlem
Är det sant att han spände fast kims huvud
Citera
2018-03-23, 21:20
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
😆🤣🤣🤣

Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Haha. Ett sådant beteende som PM visade, och som präglade labbet?
Mitt i prick!
Citera
2018-03-23, 21:21
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Är det sant att han spände fast kims huvud
Det verkar så med tanke på märken på hennes huvud.
Citera
2018-03-23, 21:21
Medlem
Citat:
Fast M kunde det inte, enligt uppgift. Detta var något som helt enkelt inte intresserade honom. Vilket också bör bevisa, att han inte hade något att dölja.

Merwinna, stackars dig lilla gubben. Du har ännu förstått hur en psykopat fungerar...de säger lögner, lögner o åter lögner.

Tycker ärligt talat synd om dig, lille gubben, som inte kan ett skvatt om kvinnor i din höga ålder
Synd att du är så urdålig på språk att du inte kan förstå vad som skrivs, vare sig det är på svenska eller danska!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in