Citat:
Ursprungligen postat av
greyhoundbus
Så du menar att SVT inte skulle citera rätt?
Det är ju rätt svårt att citera en sådan tydlig sak fel De citerade att han smsat Sirid efter att Kim dött och då skrivit att Journalisten är död. Att det var ett avskeds sms.
Vi får väl se vad som stämmer. Jag har liksom inte hittatvpå det själv. Och din fakta bestpr också av citat från en nyhetsbyrå.
Håller inte med dig, alls. Så här rapporterade Ekstrabladet:
Peter Madsen sender en besked til sin kone efter funder af Kim Wall.
- Jeg sender en sms - den har i vel også - hvor jeg skriver 'Jeg tager på eventur i Nautilus', forklarer Peter Madsen.
- Det var i virkeligheden et slags afskedsbrev. En journalist var død ombord på min ubåd. Det var ikke en mulighed for mig at gå videre. Jeg havde gjort mig skyldig i en meget alvorlig forbrydelse, som er mellem Kim og jeg.
- Jeg har vidst at Nautilus var farlig, og jeg har misset nogle ting på min tjekliste, og der er sket det, der ikke måtte ske.
- Jeg forventede, at det ville medføre mange års fængsel, og at det ville gøre, at alt, hvad jeg har arbejdet for, ville gå op i røg, siger Peter Madsen
Har inte sett någon dansk media som rapporterat annat än att han SMSar "Jag tager på eventur i Nautilus", vore ju sensation om han verkligen sagt till S att KW är död.