Citat:
Ursprungligen postat av
Bumblebeebee
Är det bara jag som tycker att Johans röst låter exakt som KnivMickes? (Om någon nu vet vem han är) Om man blundar och lyssnar på Johan när han pratar i synken så är det precis som att det skulle va KnivMicke.
Marie är min favorit hittills. Vilken kvinna! Tycker det var så jävla fittigt av resten av gruppen att inte göra henne sällskap vid buren, åtminstone kunde ju Lillemor och Månsson ha gjort henne sällskap där kunde man ju tycka, det hade varit det MINSTA det kunde ha gjort för henne när hon tog en kula för dem.
Hatbjekt: Lillemor, TÅL INTE henne. Victoria är också med på denna listan.
Håller med dig om Marie, hon är en av de som sticker ut i positiv bemärkelse och det är bedrövligt att inte Lillemor och Månsson höll henne sällskap när hon ställde upp för att de skulle slippa vara ihopkedjade.
Lillemor imponerade för första gången i gårdagens mat tävling när hon utan att tveka drog i sig sina larver. Hoppas verkligen att de bara klippt bort hennes andra måltid för annars är det rent för jävligt mot Marie som käkat två lådor. Hoppas hon vinner immuniteten.
Att byta bort två privata ägodelar mot en egen immunitet är bedrövligt!
Jag tycker de har fått ihop ett skönt gäng deltagare. De flesta verkar vara rätt tuffa och det är härliga karaktärer där man gillar några och avskyr andra. Det är bra att ingen ännu börjat lipa och gett upp. Som jag kommer ihåg det från andra säsonger så har det varit några som lagt sig ner och dött rätt tidigt?
Det var förresten någon som gnällde i ett tidigare inlägg att de inte hade fått någon eld på två dygn med eldstål. Det är väl ändå fel för det var väl två dygn utan eldstål som de misslyckades?
Däremot hade de ju uppenbara problem även med tändstål men de lyckades ju samma dag.
Att bägge två på auktionen dealade bort sina fisknät visar rätt tydligt att hjärnan får stå tillbaka när adrenalinet tar plats. Trodde varken Victoria eller polisen kunde vara så dumma. Speciellt inte polisen som såhär långt är en klar favorit.