2018-03-22, 22:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Efter dagens avsnitt tycker jag att det börjar bli larvigt. Skönt med två dagars paus.

Vet inte om jag orka se mycket mer. Anders är ju förbannat tråkig och står han och viftar med armarna.

Ge inte upp!
2018-03-22, 23:12
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Han hade garanterat varit vackrare att se på utan den.

Idag var den av.
2018-03-22, 23:40
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Var kan jag läsa mer om detta?

Se föregående sida
2018-03-23, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Trevligt.

PS: Missade dagens avsnitt. Det äter upp mig inifrån!
Det gjorde jag med men med Chromecast och TV4-play slipslipper jag invärtes förtäring.
Plus att reklampausen är kortare än i den ordinarie sändningen.
2018-03-23, 00:34
Medlem
Xedomes avatar
.

Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Idag var den av.
Haha missade jag Robert utan skjorta ändå. Ok tack för upplysningen.
Senast redigerad av Xedome 2018-03-23 kl. 00:35. Anledning: .
2018-03-23, 01:30
Medlem
Oddballs avatar
Fascinerande med en 61-årig fet gubbe som tar med sig frisyrgelé som personlig sak till Fiji. Man undrar ju lite om han har frisyrgelé på insidan av huvudet också...

Men mest förunderlig är nog den där krullhåriga manshataren som enligt uppgift ska vara 20 år men framstår ungefär som ett omoget förskolebarn i sina resonemang. Hoppas hon växer till sig och får se repriserna av programmet om några år, förhoppningsvis skäms hon så pass då att hon går i självvald landsflykt.

För övrigt verkar hon som gick bakom ryggen på sina lagmedlemmar och gav bort fiskenäten för en amulett för egen del vara en otroligt arg, bitter och sur kvinna samt väldigt falsk naturligtvis. Inga leenden där inte - hon är argare än Jonas Sjöstedt som inte visat glädje sedan 2004 när Ronald Reagan avled.

Tror iofs inte att jag kommer se så mycket mer av programmen, upplägget med 51 avsnitt där ett halvtimmesavsnitt består av en återblick av förra programmet, en tiominuters reklampaus, information om vad som sker i nästa program och en liten stund av innehåll när de sitter och smider ränker bakom ryggarna på varandra eller äter turkisk peppar känns inte så givande.

Förstår inte riktigt varför produktionen gör det så enkelt för deltagarna - de får obegränsat med vatten och trots att båda lagen offrade sina fisknät så verkar det inte gå någon nöd på deltagarna. Jag vill se hålögda deltagare som svälter och dricker varandras urin, det skulle dessutom bli bra tv om de käkade upp den där taniga bögen med hatt. Som det är nu påminner programmet mest om en reklam från Vingresor.
2018-03-23, 05:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Det gjorde jag med men med Chromecast och TV4-play slipslipper jag invärtes förtäring.
Plus att reklampausen är kortare än i den ordinarie sändningen.

Givetvis.

Men det är roligare att se det samtidigt som alla andra goa svenskar - en känsla av gemenskap och glädje.

Plus att det hackar så när jag spelar upp från datorn..
2018-03-23, 05:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball

Haha, vem tog med sig frisyrgelé?
2018-03-23, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Givetvis.

Men det är roligare att se det samtidigt som alla andra goa svenskar - en känsla av gemenskap och glädje.

Plus att det hackar så när jag spelar upp från datorn..
Ja det är ju lite av, om än inte fullt ut, samma direktkonsumtionskänsla som en fotbolls/hockeymatch på dokusåpor.
Och hackande är inte kryddan man önskar sig.
Fast jag har klarat mig från hackande trots att jag sitter med mobilt bredband just nu.
2018-03-23, 07:51
Medlem
Headshrinkers avatar
Gillar Marie, hon har fattat att det är en lagtävling fram tills sammanslagning.

Tar en för laget och sätter sig i buren, käkar allt möjligt äckligt. Hon förtjänar verkligen immuniteten även om hon inte lär behöva den detta ö-råd.. Hon är helt klart en favorit. Den som verkligen hade behövt den är nog Månsson som hänger riktigt löst.

Desirée ger jag inte många ören för. 20 år, scout som inte kan göra upp eld? Är vänster och bor på Östermalm i en sjua och är student? Jo tjena! Även om Nick verkar vara en besserwisser och bufflig i sitt agerande är det ju en fröjd hur han sätter sig på tvären likt en barnunge mot Desirée som tänder på alla cylindrar samtidigt, förmodligen mest för att han är vit och man och säger vad han tycker.

Victoria är ju inte heller en person som man hyser medkänsla för, egoist, tror att hela världen konspirerar mot henne? Nej tack! Motbjudande personlighet.
Senast redigerad av Headshrinker 2018-03-23 kl. 07:56.
2018-03-23, 08:55
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Haha, vem tog med sig frisyrgelé?

Den svenske kocken i lag syd. Han vill kanske ha det att steka i.
2018-03-23, 09:10
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Headshrinker
Gillar Marie, hon har fattat att det är en lagtävling fram tills sammanslagning.

Tar en för laget och sätter sig i buren, käkar allt möjligt äckligt. Hon förtjänar verkligen immuniteten även om hon inte lär behöva den detta ö-råd.. Hon är helt klart en favorit. Den som verkligen hade behövt den är nog Månsson som hänger riktigt löst.

Desirée ger jag inte många ören för. 20 år, scout som inte kan göra upp eld? Är vänster och bor på Östermalm i en sjua och är student? Jo tjena! Även om Nick verkar vara en besserwisser och bufflig i sitt agerande är det ju en fröjd hur han sätter sig på tvären likt en barnunge mot Desirée som tänder på alla cylindrar samtidigt, förmodligen mest för att han är vit och man och säger vad han tycker.

Victoria är ju inte heller en person som man hyser medkänsla för, egoist, tror att hela världen konspirerar mot henne? Nej tack! Motbjudande personlighet.
Citat:
Nick Söderblom har bott många år i Hollywood och har bland annat varit ihop med Nicolette Sheridan (skådespelare men mest känd för sin medverkan i Desperate Housewives)

Pascal Mazza-Ramsby har 5 EM-Guld och 1 VM-silver (MMA-stjärna).

Är det någon som ska briljera så är det Pascal men han satsar på mysstunder med Nicoline istället.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in