• 2
  • 3
2018-03-22, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AX64
Clingy enligt min erfarenhet också. De bor dessutom hemma med psykopat-mamma tills de är närmare 40, såvida de inte blir på smällen innan, men då får du farsan på halsen istället. Dessutom är de kristna på ett jävligt konstigt sätt där vissa saker konstigt nog är helt tabu och andra konstigheter är hur naturliga som helst.

Tjeckien, Slovakien och Ungern är som tidigare nämnts väldigt sekulariserade länder. Inte som Polen där kristendomen fortfarande har ett visst inflytande.

Tjeckien brukar rankas som Europas mest ateistiska land.
Citera
2018-03-22, 12:51
Medlem
RingInteSnutens avatar
Citat:
Glöm. Polacker håller sig helt till sig själva.

Nej det gör dom inte, dom har dock rätt höga krav på sina killar, eftersom dom även förväntar sig att killen ska ha krav på dom.
Citera
2018-03-22, 13:10
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RingInteSnuten
Nej det gör dom inte, dom har dock rätt höga krav på sina killar, eftersom dom även förväntar sig att killen ska ha krav på dom.

De polska tjejer jag känner har riktiga praktsvin till "män". Super, sover, knullar runt och slåss. Men det kanske räknas som höga krav.

Polska killar jag känner är bra och deras tjejer är skötsamma med.
Citera
2018-03-22, 13:13
Medlem
RingInteSnutens avatar
Citat:
De polska tjejer jag känner har riktiga praktsvin till "män". Super, sover, knullar runt och slåss. Men det kanske räknas som höga krav.

Polska killar jag känner är bra och deras tjejer är skötsamma med.

Antar att dom polacker du känner bor utanför Polen?
Dom polacker som inte gick att anställa i sitt eget land har packat ihop och spridit ut sig utanför Polen.

Att polska killar slåss har jag fanimej nästan aldrig sätt.
Bott här i fem år nu och sett tre slagsmål totalt, två av dom var det tjejer som stog för.
Citera
2018-03-22, 14:04
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Antar att dom polacker du känner bor utanför Polen?
Dom polacker som inte gick att anställa i sitt eget land har packat ihop och spridit ut sig utanför Polen.

Att polska killar slåss har jag fanimej nästan aldrig sätt.
Bott här i fem år nu och sett tre slagsmål totalt, två av dom var det tjejer som stog för.

Ja, de bor i Sverige och har tagit sig hit när de var kring 20 då de tyckte det var bättre här i största allmänhet, inte på grund av att det finns jobb. Vissa är födda här med föräldrar som flyttade hit när de var runt 30.

Med slåss menade jag inte att kaxa runt på stan, utan snarare att ta några extra öl och sedan slå sönder möbler och eventuellt sambons garnityr om hon ställer för mycket krav i allmänhet. Det känns som att polska tjejer har en väldig tilltro till att man måste hålla ihop med en person man valt, även om denne är ett totalt svin. Men polska är männen.
Citera
2018-03-22, 14:09
Medlem
RingInteSnutens avatar
Citat:
Ja, de bor i Sverige och har tagit sig hit när de var kring 20 då de tyckte det var bättre här i största allmänhet, inte på grund av att det finns jobb. Vissa är födda här med föräldrar som flyttade hit när de var runt 30.

Med slåss menade jag inte att kaxa runt på stan, utan snarare att ta några extra öl och sedan slå sönder möbler och eventuellt sambons garnityr om hon ställer för mycket krav i allmänhet. Det känns som att polska tjejer har en väldig tilltro till att man måste hålla ihop med en person man valt, även om denne är ett totalt svin. Men polska är männen.

Fan vad skummt beteende, låter mer som att du borde hitta andra bekanta utifall jag ska vara ärlig.
Svin beteende är ju inte specifikt för polacker, eller folk ifrån något specifikt land.

Sedan det där med kvinnorna låter också skummt, känns mer som att dessa är väldigt religösa och låter katolismen styra lite för mycket, återigen inget som är orsakat av vilket land man kommer ifrån utan snarare familjen.
Citera
2018-03-22, 14:19
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Fan vad skummt beteende, låter mer som att du borde hitta andra bekanta utifall jag ska vara ärlig.
Svin beteende är ju inte specifikt för polacker, eller folk ifrån något specifikt land.

Sedan det där med kvinnorna låter också skummt, känns mer som att dessa är väldigt religösa och låter katolismen styra lite för mycket, återigen inget som är orsakat av vilket land man kommer ifrån utan snarare familjen.

Killarna är inte mina bekanta förstås, men tjejerna är det. Man umgås ju inte med svin. Att just polska män är svin är inget jag har uttryckt, annat än att de polska tjejer jag känner alltid håller sig till polska killar, även om dessa är riktiga svin. Det borde vara enklare att hitta en hyfsad svensk liksom.
Citera
2018-03-22, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Det stämmer för kvinnorna i Ungern enligt vad jag hann se under den korta tid jag var där. Sen är ju valfri ungersk brud fyrtiofyra gånger snyggare än den snyggaste svenskan.

Svenskor är snyggast i världen!
Citera
2018-03-23, 15:15
Medlem
Vem vill bli ihop med någon som heter Olga.
Citera
2018-03-23, 15:19
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Fast dessa är faktiskt rätt överrepresenterade där om du jämför med Sverige. Det läskiga är att man inte genast ser detta utan måste komma rätt nära.

Källa på det? Det är inte alls min erfarenhet.

Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Svenskor är snyggast i världen!

Långt därifrån.
Citera
2018-03-23, 16:37
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Källa på det? Det är inte alls min erfarenhet.

Källa är egen utsago. Jag tror inte det görs så mycket officiella undersökningar kring sambandet mellan nationalitet, kön, och kroppsbehåring tyvärr.
Citera
2021-06-18, 09:24
Medlem
Är också på gång att försöka (beroende på hur restriktionerna ser ut nästa månad) ta mig till Tjeckien för att träffa en vacker ung tjej som man fått kontakt med genom world of warcraft haha.

Tråden är kanske lite gammal men skulle vara intressant att höra lite fler av era erfarenheter. Dos och donts osv om ni har några säkra kort

Tack på förhand!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in