• 1
  • 2
2018-03-21, 12:05
Medlem
Av någon anledning har jag fått för mig att kvinnor från de länderna är ganska "easy going", lite grann som finskor, inte så jävla omständiga och mesiga som exv svenskor.
Det verkar finnas många snygga och allmänt attraktiva kvinnor där i olika åldrar.
Jag funderar på att åka ner någon helg i vår och kolla in läget.
Någon som varit där nere och träffat / dejtat kvinnor i de här regionerna och har erfarenheter att delge ?
Citera
2018-03-21, 12:19
Medlem
PsychoChillers avatar
Det stämmer för kvinnorna i Ungern enligt vad jag hann se under den korta tid jag var där. Sen är ju valfri ungersk brud fyrtiofyra gånger snyggare än den snyggaste svenskan.
Citera
2018-03-21, 12:23
Medlem
Unga polska, snygga tjejer runt min ålder spanade in mig när jag väl besökte landet. Något som sällan sker här bland svenskor.

Polen/Tjeckien/Slovakien och Ungern är lite mer som finskor. Kanske snäppet lättare såklart. De njuter lite mer av att vara kvinna och flörta.
Citera
2018-03-21, 12:26
Medlem
AX64s avatar
Kan bara uttala med om ungerskor. Ungerska kvinnor är ofta lite svartmuskiga tyvärr, det vill säga att de har mer kroppsbehåring än vi är vana vid. Inte så kul med vassa strån på överläppen, på brösten, vid musen och i skåran där bak liksom. Kanske kan vara en showstopper i ditt fall.
Citera
2018-03-21, 14:18
Medlem
Callebiltes avatar
Många är sjukt snygga till 25 men bara 1 på miljonen är snygg när hon fyllt 26...
Citera
2018-03-21, 17:34
Medlem
Knucklehugss avatar
Enligt min erfarenhet, bra kvinnor där nere. Kan vara lite för clingy men dom har iaf fötterna på jorden. Pma för mer info
Citera
2018-03-21, 17:50
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knucklehugs
Enligt min erfarenhet, bra kvinnor där nere. Kan vara lite för clingy men dom har iaf fötterna på jorden. Pma för mer info

Clingy enligt min erfarenhet också. De bor dessutom hemma med psykopat-mamma tills de är närmare 40, såvida de inte blir på smällen innan, men då får du farsan på halsen istället. Dessutom är de kristna på ett jävligt konstigt sätt där vissa saker konstigt nog är helt tabu och andra konstigheter är hur naturliga som helst.
Citera
2018-03-21, 18:55
Medlem
Ok, intressant :-) Åtminstone yngre generation är nog bra på engelska. Jag har ingen erfarenhet av brudar från dessa regioner, men det verkar som om de verkar gilla att just vara kvinnor, och ser inte män som konkurrenter. Inge feministtrams där inte.
Min lilla erfarenhet av tyskor är bra. Jag raggade faktiskt upp en väldigt snygg tyska på ett nakenbad i grekland...efter ett inledande nyp på em så gick vi ut och åt middag. Därefter så ville hon ha ett nyp till..tappade tyvärr kontakten med henne.

Finns det bra uteställen för kontakt i resp östland ?
Citera
2018-03-21, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
Unga polska, snygga tjejer runt min ålder spanade in mig när jag väl besökte landet. Något som sällan sker här bland svenskor.

Polen/Tjeckien/Slovakien och Ungern är lite mer som finskor. Kanske snäppet lättare såklart. De njuter lite mer av att vara kvinna och flörta.
Just det där med flörtandet, ögonkontakt kan vara väldigt spännande. Det är helt utdött här i sverige.
Kvinnor här törs aldrig flörta, såvida de inte är kanonfulla... trist.
Citera
2018-03-21, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AX64
Clingy enligt min erfarenhet också. De bor dessutom hemma med psykopat-mamma tills de är närmare 40, såvida de inte blir på smällen innan, men då får du farsan på halsen istället. Dessutom är de kristna på ett jävligt konstigt sätt där vissa saker konstigt nog är helt tabu och andra konstigheter är hur naturliga som helst.

Jag tror det stämmer inte ens polacker, som kan ju vara religiösa. Dem andra länder, precis som andra postkommunistiska länder är mer sekulariserade än Sverige...
Senast redigerad av cosimo 2018-03-21 kl. 19:05.
Citera
2018-03-21, 19:05
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosimo
Jag tror det stämmer inte en polacker, som kan ju vara religiösa. Dem andra länder, precis som andra postkommunistiska länder är mer sekulariserade än Sverige...

Tror inte Polen ingick i frågeställningen, och jag har inga erfarenheter, men visst är det katolskt. De polacker jag känner verkar normala.
Citera
2018-03-21, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AX64
Tror inte Polen ingick i frågeställningen, och jag har inga erfarenheter, men visst är det katolskt. De polacker jag känner verkar normala.

Jo du har rätt, Polen var inte med. Man kan vara normal och katolsk samtidigt, dem två uteslutar inte varandra
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in