2018-03-21, 23:56
Medlem
Mellbergans avatar
Kan någon ge ett snabbt kort svar på hur mycket MED vill sänka skatterna på arbete för vanliga arbetstagare?
Citera
2018-03-22, 10:19
Medlem
Välkommen till MED Bard, nu vill vi ha Alice, Tino, och Bali som medlemmar oxå 🙂
Citera
2018-03-22, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellbergan
Kan någon ge ett snabbt kort svar på hur mycket MED vill sänka skatterna på arbete för vanliga arbetstagare?
https://www.medborgerligsamling.se/v...omisk-politik/
Citera
2018-03-22, 10:40
Medlem
Mellbergans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
https://www.medborgerligsamling.se/v...omisk-politik/
Ser mycket bra ut. Synd att partiet enbart ligger under procenten i opinionsundersökningar. Någon här i tråden som tänker rösta på partiet?
Citera
2018-03-22, 10:49
Medlem
rostigamazons avatar
Är det här ännu ett parti som brinner för invandringen ?
Citera
2018-03-22, 11:02
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostigamazon

"Alla ska med", även Mona Sahlin. Är med inte lite liberalt, kanske libertarianskt? I varje fall inte konservativt? Och inte särskilt nationalistiskt?
Citera
2018-03-22, 11:45
Medlem
Citat:
Ser mycket bra ut. Synd att partiet enbart ligger under procenten i opinionsundersökningar. Någon här i tråden som tänker rösta på partiet?
Jo jag + att jag är medlem.
Citera
2018-03-22, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rostigamazon
Vi vill stoppa alla just nu och vi vill kasta asylrätten i papperskorgen eftersom den är helt förlegad och inte aktuell i dagens värld... men vet att jag flera ggr svarat dig och länkat, antingen är du extremt trög eller ett troll.
Citera
2018-03-22, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
"Alla ska med", även Mona Sahlin. Är med inte lite liberalt, kanske libertarianskt? I varje fall inte konservativt? Och inte särskilt nationalistiskt?
Vi är liberalkonservativa, så jo konservativa, bara att gå in och läsa på hemsidan va vi står för
Citera
2018-03-22, 11:50
Medlem
Mellbergans avatar
Citat:
Jo jag + att jag är medlem.
Det är ett intressant parti. De hade kunnat vara lite tydligare med strikt migration/asylstopp och återvandring. Gillar inte heller att de vill gå med i Nato. Men annars så är detta ett parti som jag tror egentligen skulle passa mig mer än SD eller AfS. Dessa gubbar och gummor känns insatta och smarta, däremot något marknadsföringsmässigt inkompetenta.
Citera
2018-03-22, 11:52
Medlem
Citat:
Vi är liberalkonservativa, så jo konservativa, bara att gå in och läsa på hemsidan va vi står för
Tror ni på integration och vill ni skicka hem folk isåfall hur många? Vad är det nis skulle säga är liberalt med ert parti? Och vad skiljer er ifrån M som har exakt samma ideologi?
Citera
2018-03-22, 11:52
Medlem
Citat:
Det är ett intressant parti. De hade kunnat vara lite tydligare med strikt migration/asylstopp och återvandring. Gillar inte heller att de vill gå med i Nato. Men annars så är detta ett parti som jag tror egentligen skulle passa mig mer än SD eller AfS. Dessa gubbar och gummor känns insatta och smarta, däremot något marknadsföringsmässigt inkompetenta.
Väldigt tydliga med vad vi vill med invandringen.
Angående NATO så känner jag mer samhörighet med tyskar, danskar, norrmän än med ryssar, kineser och annat som inte är med i NATO.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in