2018-03-20, 20:38
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Återstår att se hur de agerar, jag hoppas innerligt att jag har fel och Trump och hans patrioter rensar upp fullständigt, en gång för alla. Men tror man inte blir lika besviken om man håller Q på en arms avstånd tills det börjar skrikas anti-semitism i MSM 24/7 angående Trump.
Ja, det är svårt att sluta följa Q när man har börjat. Vart det barkar får vi väl alla se så småningom.
Citera
2018-03-20, 20:41
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Kommande 5G ligger på 60Ghz ?
kommer det och koka sönder oss, vi består ju av ca 70% vatten ?
Deep State depopulation ?
Jag har också sett detta du nämner men inte dykt djupare i det.
Har Q nämnt något om 5G?
Citera
2018-03-20, 21:18
Medlem
GothamCitys avatar
Säger det igen. Q står för Queue. Alla som sitter på info om Deep States brott mot mänskligheten ska köa. Sen vänta på gnistan. Det blir METOO x 1000000. Det gäller bara att se sambanden i samhället. Det är det som är The Storm som vi väntar på. Det leder till The Great Awakening över hela världen. Sitter du på info? Förbered dig!
Citera
2018-03-21, 05:42
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
J Podesta arrested , kan det stämma, nån som oxo sett det ?

Nej han är inte arrested

https://www.snopes.com/fact-check/has-tony-podesta-been-arrested-in-the-mueller-investigation/
Citera
2018-03-21, 10:01
Medlem
Lugnochros avatar
Nya uppdateringar från Q.

Mar 21 2018 00:21:18
Q !UW.yye1fxo
739281
The FBI opened a case on “Q” today re: ‘Boom’ statements and now the TX bombings.
Coordinated to end comms here.
Predictable.
They are scared [4am].
They will fail.
We know the details.
[Wednesday].
Q

Mar 21 2018 00:52:37
Q !UW.yye1fxo
739690
MZ.
RT.
Big meeting.
Cell phones left at door.
+8
5 political
1 former intel dir
Mask & Spin
IDEN friendly ‘insiders’
MSM support +talking points
Shift narrative
FAIL
We hear you.
We have the algorithm.
Thank you @ Snowden.
Learn chess.
Down she goes.
Nobody escapes this.
NOBODY.
Q

Mar 21 2018 01:32:28
Q !UW.yye1fxo
740252
AA00D4A7-BF25-44EC-BB62-4….jpeg
http://www.cc.com/episodes/drc1ue/the-opposition-with-jordan-klepper-march-20–2018—of-montreal-season-1-ep-1080
Enjoy the show.
Expect a lot more.
Panic.
Q

Den sista. Post 960 citerar Q sin egen post från 956 och lägger till ett avsnitt från komikern Jordan Klepper som har en text bredvid videon som lyder.
Jordan discusses President Trump's strategy for solving America's opioid crisis, Kobi Libii investigates an online conspiracy and Of Montreal performs "Soft Music."

Någon som kan se den? Eller tala om hur man ser den för jag fick detta meddelande:
Sorry about that. This video is not avaiable from your location.
Citera
2018-03-21, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
Nya uppdateringar från Q.

Mar 21 2018 00:21:18
Q !UW.yye1fxo
739281
The FBI opened a case on “Q” today re: ‘Boom’ statements and now the TX bombings.
Coordinated to end comms here.
Predictable.
They are scared [4am].
They will fail.
We know the details.
[Wednesday].
Q

Mar 21 2018 00:52:37
Q !UW.yye1fxo
739690
MZ.
RT.
Big meeting.
Cell phones left at door.
+8
5 political
1 former intel dir
Mask & Spin
IDEN friendly ‘insiders’
MSM support +talking points
Shift narrative
FAIL
We hear you.
We have the algorithm.
Thank you @ Snowden.
Learn chess.
Down she goes.
Nobody escapes this.
NOBODY.
Q

Mar 21 2018 01:32:28
Q !UW.yye1fxo
740252
AA00D4A7-BF25-44EC-BB62-4….jpeg
http://www.cc.com/episodes/drc1ue/the-opposition-with-jordan-klepper-march-20–2018—of-montreal-season-1-ep-1080
Enjoy the show.
Expect a lot more.
Panic.
Q

Den sista. Post 960 citerar Q sin egen post från 956 och lägger till ett avsnitt från komikern Jordan Klepper som har en text bredvid videon som lyder.
Jordan discusses President Trump's strategy for solving America's opioid crisis, Kobi Libii investigates an online conspiracy and Of Montreal performs "Soft Music."

Någon som kan se den? Eller tala om hur man ser den för jag fick detta meddelande:
Sorry about that. This video is not avaiable from your location.

Kan det vara denna ?
https://www.youtube.com/watch?v=kSAxcQ5VL5c&index=1&list=PLD7nPL1U-R5r5XD8saDuOBVj1z69Y_4iK&t=0s

Läste lite för snabbt var nog ej den du tänkte på ! Sorry !
Senast redigerad av Lovematrix 2018-03-21 kl. 11:05.
Citera
2018-03-21, 11:06
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Kan det vara denna ?
https://www.youtube.com/watch?v=kSAxcQ5VL5c&index=1&list=PLD7nPL1U-R5r5XD8saDuOBVj1z69Y_4iK&t=0s
Tror inte det. De tog inte upp droghandeln i den. Men väl värd att se.
Citera
2018-03-21, 11:30
Medlem
Lugnochros avatar
Det intressantaste som skrevs idag var ju om FBI. OM det stämmer, att de ska öppna en utredning ifall Q är brevbombaren i Texas? Hur ska MSM rapportera om det?

Post 958:
Citera
2018-03-21, 11:56
Medlem
Lugnochros avatar
Tänkte delge en fundering jag haft en längre tid nu, men som jag tänkte dela med mig av.
Tänk om Q är Deep State och deras syfte är att få så många som möjligt med sig så det blir ohållbart och då kommer Trump ut med ett lagförslag att det ska bli förbjudet att posta konspirationer?
Det vore väl spiken i kistan?
Citera
2018-03-21, 12:03
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Tänkte delge en fundering jag haft en längre tid nu, men som jag tänkte dela med mig av.
Tänk om Q är Deep State och deras syfte är att få så många som möjligt med sig så det blir ohållbart och då kommer Trump ut med ett lagförslag att det ska bli förbjudet att posta konspirationer?
Det vore väl spiken i kistan?

Q är kontrollerad opposition.

Ett hamsterhjul som får alt-righters att få höra(läsa) det de vill. Med andra ord, hålla halv-vakna distraherad från elefanten i rummet nämligen sionisternas framrusning till total världskontroll. De tog Ryssland under den Bolsjevikisla revolutionen. NU står väst på tur och slutet närmar sig. Hur slutet kommer se ut kan vara allt från ww3 till, Som ovan skrev, typ förbud mot att "konspirationsteorisera".

Mer censur.
Mer kontroll.
Mindre frihet.
^Detta är deras mål. Döda kroppar skiter de i. De levande ska kontrolleras till 110%, med illusionen av att vi är fria.
Citera
2018-03-21, 12:06
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Q är kontrollerad opposition.

Ett hamsterhjul som får alt-righters att få höra(läsa) det de vill. Med andra ord, hålla halv-vakna distraherad från elefanten i rummet nämligen sionisternas framrusning till total världskontroll. De tog Ryssland under den Bolsjevikisla revolutionen. NU står väst på tur och slutet närmar sig. Hur slutet kommer se ut kan vara allt från ww3 till, Som ovan skrev, typ förbud mot att "konspirationsteorisera".

Mer censur.
Mer kontroll.
Mindre frihet.
^Detta är deras mål. Döda kroppar skiter de i. De levande ska kontrolleras till 110%, med illusionen av att vi är fria.
Ok, med andra ord inte bara jag som går i de funderingarna. Ja, hela historien luktar ju "Conquer by divide"
Citera
2018-03-21, 12:49
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Det intressantaste som skrevs idag var ju om FBI. OM det stämmer, att de ska öppna en utredning ifall Q är brevbombaren i Texas? Hur ska MSM rapportera om det?

Post 958:

Låt oss säga att det är så, att Q är den som sänder bomber till svarta i Texas, det kan då peka mot att det är en galning som har varit tillräckligt bred i sina meddelanden för att folk ska tro denne vilket i sin tur har lett till att dess vanföreställningar enbart har stärkts och därmed bestämt sig för att ta till våld. (Tänk det Manson ville med Helter Skelter)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in