2018-03-21, 07:35
Medlem
Hectorswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
vad hände egentligen i fråga om eld? ena laget misslyckades. men andra laget hade plötsligt eld..och så hör man nåt om att dom hade glas. vadå hade glas? varifrån då? varför hade dom glas och inte andra laget???
Glas från glasögon...
2018-03-21, 07:42
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hectorsweden
Glas från glasögon...

hmm ok. räknas det som en av dom personliga prylarna?

det känns inte helt fair.
2018-03-21, 08:04
Medlem
elimes avatar
Hon som ni kallar feminist är ju inte ens feminist, hon är bara en tönt som vill provocera. Även Nick är en stor tönt.

Är det bara jag som ser att den där kvinnan som de skickade till byteshandeln är fullkomligt galen? Hon pratar alldeles för mycket, känns väldigt labil. Tar nog inte många dagar innan hela laget får veta att hon bytte bort fiskenätet mot en immunitet till sig själv, och då kommer hon ryka illa kvickt. Krävs bara två öråd för hennes lag så kommer hon röstas ut. Hon snackar väldigt mycket om taktik och att hon ska spela ut dom andra men hon är ju fullkomligt pantad.
2018-03-21, 08:22
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elime
Hon som ni kallar feminist är ju inte ens feminist, hon är bara en tönt som vill provocera. Även Nick är en stor tönt.

Är det bara jag som ser att den där kvinnan som de skickade till byteshandeln är fullkomligt galen? Hon pratar alldeles för mycket, känns väldigt labil. Tar nog inte många dagar innan hela laget får veta att hon bytte bort fiskenätet mot en immunitet till sig själv, och då kommer hon ryka illa kvickt. Krävs bara två öråd för hennes lag så kommer hon röstas ut. Hon snackar väldigt mycket om taktik och att hon ska spela ut dom andra men hon är ju fullkomligt pantad.

ja hon är en riktigt korkskalle....ingen somhelst lagkänsla och tänker kortsiktigt. såna som brukar kallas för FITTA
2018-03-21, 08:45
Medlem
Facebacks avatar
Victoria Heaps som bytte ut lagkamraternas behörigheter mot en immunitet är en flyktingälskare av rang, här är hon med "pojkarna"

facebook.com/story.php?story_fbid=1534247696899923&id=100009441 212507

Hon började även på ett assistansbolag och blev på smällen med en av afganerna, men nu har hon nya barn.. Kallar det för sin afghanska klan..
2018-03-21, 09:28
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Victoria Heaps som bytte ut lagkamraternas behörigheter mot en immunitet är en flyktingälskare av rang, här är hon med "pojkarna"

facebook.com/story.php?story_fbid=1534247696899923&id=100009441 212507

Hon började även på ett assistansbolag och blev på smällen med en av afganerna, men nu har hon nya barn.. Kallar det för sin afghanska klan..

Länken funkade inte, men är inte alls förvånad. Hon har inte sänt ut positiva vibbar direkt.
Skicka hem aset till sina barnlajvare.
Hon kan ta med sig feministen, då hennes snedvridna ideologi älskar dessa kvinnoföraktande pojkar.

Desiré verkar ha i uppdrag att tjata/bevisa att hon är stolt feminist, i varje avsnitt. Hon lär ha många föreläsningar för dessa medelåldersmän hur jämställdhet funkar, även på en "öde" ö.
2018-03-21, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Vad är det för föreläsningar Nick håller i?

Det undrar jag också för jag känner igen både hans utseende och namn från något tidigare program i tv , men det känns som om det var många år sedan . Vem är han ?
2018-03-21, 10:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stavpolisen
Det undrar jag också för jag känner igen både hans utseende och namn från något tidigare program i tv , men det känns som om det var många år sedan . Vem är han ?

Han är Robinsons He-Man (lite gnällig bara).
2018-03-21, 10:59
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
vad hände egentligen i fråga om eld? ena laget misslyckades. men andra laget hade plötsligt eld..och så hör man nåt om att dom hade glas. vadå hade glas? varifrån då? varför hade dom glas och inte andra laget???

Jag fattar inte heller, får de ha med sig saker eller inte hemifrån?
2018-03-21, 11:09
Medlem
Om det nu var glas från glasögon som fixade elden så är det väl smart av dom att utnyttja det. Ser man kasst och med sitt ögonfel inte kan hjälpas av linser, så är det väl klart att man måste få ha brillor på sig.
2018-03-21, 11:18
Avslutad
Citat:
Han var ihop med den här tjejen https://sv.wikipedia.org/wiki/Nicollette_Sheridan
Och blev väl "kändis" iom. det.
2018-03-21, 12:04
Medlem
Citat:
Var han inte nån slags PT för B/C-kändisar i Hollywood?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in