Citat:
Ursprungligen postat av
Merrybum
Håller delvis med. Jag har som sagt vissa detaljer jag inte får ihop. Vissa saker tycker jag tyder på att han inte var ensam. Jag har skrivet dom förr, och ska för allas blodtryck inte upprepa dem.
Det har ingen betydelse vad du tror , det viktiga är vad domstolarna kommer fram till .
Jo , ta dom en gång till så ingen missar vilka detaljer som tyder på att E**** inte var ensam .
Kan det vara att kvinnan Gestrin inte har lyckats motbevisa E****:s uppgifter tro ?
Citat:
Att man får läsa fup innan rättigången är ju bara bra. Alla har rätt att veta vad man står åtalad för, och jag i vilket fall som helst så tror jag att Matias och Elias är sprungna ur hans fantasi. Om det finns en medbrottsling så tror jag att Edvin har helt andra skäl med att skydda denna. Han kunde då inte berätta historian som den var, utan fick hitta på sina vänner.
I E****:s fall visste han ju vad han har gjort redan innan han läste FUP .
Det kan ju inte komma som en nyhet vad han anklagas för att ha gjort .
Han visste också redan innan att det inte fanns några mer personer på plats
så att tjata om eventuella medbrottslingar är helt meningslöst .
Citat:
Här är vi helt överens, det är sig själv hans beskriver. Och jag tror de känslorna är sprungna ur av ett en fantasi som funnit mycket länge är förverkligad. Detta tycker jag egentligen talar för att Edvin var ensam.
Jaha , om detta nu talar för att E**** var ensam GM borde då inte dina tvivel om
att E**** var ensam minska i styrka eller hur faan tänker du egentligen ?
Citat:
Vi kan hoppas att han får det sen. En rättpsykiatrisk undersökning syftar inte till att få folk att erkänna sina brott, eller komma till insik med dom. Den syftar till att bedöma hans psykiatriska tillstånd. Mycket lite i den handlar om vad han sagt. Den bygger mer på observationer och kliniska tester.
Jo , vi vet att du är expert på psykiatriska undersökningar vid det här laget .
Ta och berätta nu vad E**** går igenom för kliniska tester I Huddinge .
Vi som inte är så insatta i ämnet är så nyfikna på vad som händer med E**** .
Vem gör dessa observationer och vilka kriterier är det man tar hänsyn till ?