Citat:
Ursprungligen postat av
SpiceDiamond
Jag hoppas verkligen att det är lite dolda immuniteter på ön så att det kan bli lite blindsides annars kommer det ju vara rätt uppenbart om vem som kommer att åka ut öråd efter öråd. Och sen gillar jag inte att deltagarna kommenterar under pristävlingen då man får en spoiler, man visste ju redan att det laget som låg efter skulle komma ifatt och vinna när de började kommentera. Det är bättre att Anders kommenterar live som i det Amerikanska versionen som Jeff props gör.
Tycker faktiskt inte det är så uppenbart vem som åker ur i öråden, naturligtvis vid vissa tillfällen men ibland är det väldigt ovisst. Så är det säkert på ön också och jag tycker man ska spegla vad som händer där.
Dock håller jag verkligen med dig på punkt två, tv4 kör ständigt massa synkar under tävlingarna/röstningar för att vilseleda tittarna men efterssom de kör "tvärtom-så-tror-ingen-x-kommer-vinna-strategin" varje gång så blir det bara jobbigt förutsägbart. Drar de under en simtävling in en synk där person X säger -jag har aldrig simmat i hela mitt liv och person Y säger -jag har vunnit os guld i simning, ja, då vet man att person X vinner och kan lika gärna stänga av. Bättre att inte kommentera alls utan bara låta tävlingarna ha sin gång.