2018-03-17, 14:44
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DontWantWar
Som rubriken lyder, varför fortsätter man använda dejtingappar eller dejtingsidor, när det med allra största sannolikhet inte leder någon vart, än värre om ni även betalar för skiten. Man slösar verkligen bort sin tid och eventuellt pengar på tjejer som endast är ute efter uppmärksamhet och följare på sina sociala medier. Brudar även fast dem är fula som stryk, har redan överskott med kuk runt om sig i det verkliga livet eftersom de flesta ''män'' har idag 0 standard och knullar på vad som helst.
Exakt. Jag använde tinder förut. Men jag tog bort skiten för jag fick ändå inte knulla. Jag matchade med tjejer men dem svarade inte!
Citera
2018-03-17, 14:47
Medlem
S.O.Stolps avatar
När det kommer till möjligheten att få ligga så räcker det med att chansen är mikroskopisk för att killar ska haka på ett erbjudande.

Hur många meningslösa timmar i mänsklighetens historia har inte spenderats på att vänta på svar från tjejer på dejtingsidor och appar.... Svar som aldrig kommit.
Citera
2018-03-17, 14:51
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Exakt. Jag använde tinder förut. Men jag tog bort skiten för jag fick ändå inte knulla. Jag matchade med tjejer men dem svarade inte!

Har inte använt skiten på över 1 år, jag har lyckats på till dejter, men dem brudarna har varit helt socialt handikappade. Ännu fler nummer och snaps, men alla visar tydligt på att dem är så extremt osäkra eller bara slösar ens tid, så jag sa bara fuck it all tillslut vilket var ett av de bästa besluten.
Citera
2018-03-17, 14:55
Medlem
Tryckkokarens avatar
Har själv fått knulla fyra tjejer från tinder det senaste halvåret, av varierande kvalite ska erkännas.
Så svårt är det inte, man märker rätt fort om honan bara vill ha uppmärksamhet, eller vill ha kuk.
Så svårt är det inte! Men det är mycket besvär för ingenting ibland.
Citera
2018-03-17, 14:55
Avslutad
Är säkert guld för vissa män.

Beror väl på hur man ser ut och beter sig.
Citera
2018-03-17, 14:56
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
När det kommer till möjligheten att få ligga så räcker det med att chansen är mikroskopisk för att killar ska haka på ett erbjudande.

Hur många meningslösa timmar i mänsklighetens historia har inte spenderats på att vänta på svar från tjejer på dejtingsidor och appar.... Svar som aldrig kommit.

Ja det ligger nog tyvärr i det du säger, inte undra på att feminism och brudar har 0 respekt för de allra flesta män om inte alla.
Citera
2018-03-17, 14:57
Bannlyst
Jag tror många gör det av bekvämlighetsskäl. Det paradoxala är att attrahera någon över text är tio gånger svårare än öga mot öga, trots att det senare kräver ett socialt liv och umgänge. Och en snygg bild hjälper ytterst marginellt.
Citera
2018-03-17, 15:00
Medlem
För många är väl alternativet till nätdejting att skapa en snälla killen tråd på flashback (eller dylikt forum), de flesta väljer nätdejting.
Citera
2018-03-17, 15:00
Medlem
Jag gjorde det ganska nyligen, använde både tinder och badoo men inte i syfte att ligga utan bara för att driva med främmande kvinnor.
Citera
2018-03-17, 15:03
Medlem
sebastian66s avatar
Kan bara säga Tinder är guld värt i Fillipinerna många av er svenskar som kommer hit
dyker in på Tinder det 1a dom gör endast för att hitta 1 villig hona.
Jag kan bara säga att 8 av 10 kommer så här fungerar det.
Personligen använder jag inte det
Citera
2018-03-17, 15:04
Medlem
Jag håller med om att Tinder är överskattat och historier om att man får knulla där som fan, är bara ren dynga. Men det går faktiskt att få till knull. Vissa knep är alltid klockrena:

1. Se till att ha riktigt bra bilder av hög kvalitet
2. Se till att vara vältränad och ha lite charmkaxig attityd
3. Var inte desperat, utan låt hororna ta första steget
4. Ljug, ljug och åter ljug. Du kommer nästan aldrig få fitta genom att säga sanningen. Ljug att att du är ute efter "seriöst".
5. Undvik alltid Instagram-bimbos på Tinder. Du känner igen dem enkelt genom att se att de har Instagram kopplat till sin Tinder. Ta bort dem direkt. Det är reklambrudar som söker fler följare. Gå på de vanliga tjejerna med alldagligt utseende. De behöver också "kärlek". Sen kan du uppgradera dig med andra kvinnor om de finns. Det är lättare att få kvinnor om du redan har en kvinna, analogt med arbetsmarknadens regler: De som har jobb, får enklare nytt jobb.
Senast redigerad av goyimcuck 2018-03-17 kl. 15:16.
Citera
2018-03-17, 15:07
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Är säkert guld för vissa män.

Beror väl på hur man ser ut och beter sig.

Exakt det är ju den , då ska man var en 9 eller 10:a med stil och en bad boy om man ens ska ha en riktigt chans men en brud som är över medel. De flesta snubbar är ju inte där uppe och det är minst 3-4 ggr fler män på dessa sidor än kvinnor. Det är ju bara att använda simpel matematik. Om man är en snubbe som är en 7-8:a har man jävligt tur att komma undan med en brud som är medelmåttig alltså en 5-6:a på tinder.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in