Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Jag ser ingenting i Hahnes tweet som tyder på skämt eller ironi. Tvärtom så har även andra AfS-företrädare lovordat Bali efter hans patetiska sorti. Dessutom har hela Nordiska Alternativhögern, som till viss del överlappar AfS, haft Bali som ett föremål för dyrkan under lång tid. Läs även "åltrajtaren" Fashwave i tråden.
Jag tror de här människorna ville ha Bali i AfS. Och jag har inte sett er komma med några argument för något annat, bara påståenden om att jag inte skulle förstå ironi. Men vad skulle det ironiska vara?
"åltrajtaren"
Snarare altLight.
Fast det är ju en definitionsfråga.
Anser Brittany Pettibone och Martin Sellner samt Lauren Southerns var mer altlight än altRight.
Att "lobba" för sitt land och folk utan att vilja andra något illa och uppmärksamma vad som händer vita i Sydafrika och den orättvisa behandlingen av Tommy Robinson är enligt min definition inte extremhögern.
Att våga hävda vår rätt till våra land och skydda våra bröder och systrar och vägra Sharialagar och efter analys av islam anse att det är en våldsbejakande odemokratisk ideologi och ingen religion är det nazism och rasism?
En spade är en spade är en spade oavsett.
Men när MSM och kulturradikala stämplar psykologen Jordan B Peterson som altRight och högerextrem är ju ribban satt väldigt, väldigt lågt.
Allt vänster om röda delen av SAP är enligt DNs definition dödsknarkarnazism.
Jämför med Norge och Danmark så är hela Sverige en enda kulturmarxistisk diktatur.