2018-03-18, 21:54
Medlem
Enmansdemos avatar
Att sitta i bur med fri utsikt under tids-vrist är en baggis att klara

Vilket vackert leende feministen uppbringade
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-03-18 kl. 21:56.
2018-03-18, 21:54
Medlem
tjenaretjenares avatar
https://www.google.se/search?q=ingela+olsson&source=lnms&tbm=isch&sa=X&v ed=0ahUKEwjWksy-4PbZAhVLb5oKHfBgA0UQ_AUICigB&biw=2133&bih=1082#img rc=046WGrVuUE-htM: jag tycker hon i buren är lite lik skådisen Ingela Olsson.
2018-03-18, 21:55
Medlem
bombaccis avatar
Robinson går ut hårt. Jobbigt o sitta i en trång bur i åtta- tio timmar. Tänk om det börjar regna osv? Hade inte anmält mig frivilligt till det där heller.
2018-03-18, 21:57
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Tror få kvinnor tar det som en komplimang att bli ihopkefjade med en man o behöva gå på toa när han sitter/ står i närheten. Jag hade också blivit frustrerad. Nej elakt straff.
Måhända men hon blev ju rabiat. Är man normalbegåvad så fattar man ju att det inte gäller hela vistelsen där. Inget att lipa över.

Det intressanta hade ju vart att se hur reaktionen varit om det varit om en kvinna kommit sist och valt en man om han hade betett sig som negern.
2018-03-18, 22:00
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Borde man inte ha provat på att fixa eld innan man kommer dit?

Menar det är väl liiiiite sådär att det kan komma som en grej på Robinson....

Deltagarna känns lite "meh".

Nåja nu har man sett vilka det kommer talas om så då kan man stänga ner.
2018-03-18, 22:00
Medlem
Xedomes avatar
Ändå roligt att wannabe - machoman-gruppen Syd inte klarar att göra upp eld.

Tristare att PT-Nicolas tydligen kvoterats in bakvägen i programmet. Ger utslag på Richterskalan som tramsig douchebag redan.

Hade varit betydligt trevligare att se en lång mörk tystlåten Norrlänning i rutan.

2018-03-18, 22:02
Medlem
Asklords avatar
Lilltjejen utmärker sig direkt med feministuttryck som "mansplaina." Stolt föredetta scout som inte kan göra upp eld.
2018-03-18, 22:04
Bannlyst
Citat:
Tror få kvinnor tar det som en komplimang att bli ihopkefjade med en man o behöva gå på toa när han sitter/ står i närheten. Jag hade också blivit frustrerad. Nej elakt straff.
Ja självklart så är det ju en jobbig straff, men tycker hon skulle ha hanterat det bättre och visa lite medkänsla, det var uppenbart inget enkelt val för Henric att behöva göra, man såg att han tyckte att det var skit jobbigt.
2018-03-18, 22:06
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
Lilltjejen utmärker sig direkt med feministuttryck som "mansplaina." Stolt föredetta scout som inte kan göra upp eld.

Hade varit guld att se henne bli mansplainad om hur man gör eld ...hon en scout...lol
2018-03-18, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jag-har-oxo-en-kuk
Vad tycker ni skulle vara bästa personluga sak att ta med?

Jag kanske skulle välja torrdräkt.

Haha vafan ska du med en torrdräkt till där?
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
Jag hade skämts ögonen ur mig om jag varit henne. Men typisk feminister, de det är bäst på är att gnälla men att göra något produktivt... Nä just det.
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Kanhända gäller detsamma för både kön rentav
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-03-18 kl. 22:12.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in