Citat:
Jag har självklart läst det som lagts ut här i tråden från bloggen. Men att jag inte från början själv läste hans blogg beror på att jag var orolig att han var manipulerande. Jag var orolig att det skulle påverka mitt omdöme om jag lärde känna den här personens tankar.Det förvånar mig stort att du missat att läsa Madsens blogg och ändå har så vidlyftiga resonemang kring hans diagnoser. Rekommenderar att du går tillbaka i letsdoit historik och tar del av hens inlägg i tidigt stadium med djupgående analyser av Madsens texter på bloggen, samt de postare som diskuterat o analyserat passagerna som handlar om hans storys om himlen och helvete mm.
Själv har jag läst allt och tagit del av hans galna inre värld, men av självbevarelsedrift hållit mig från att diskutera den då det fått mig att må för dåligt att gå in i.
Förvånande också att du missat faktan som framkom i tidigt skede på presskonferensen när de hittat resterande kroppsdelar och uppgifterna om vad som fanns i påsen med vävnadsrester, benbitar och detta kopplat till fynden på Madsens overaller. Centrala uppgifter i bevisgalleriet.
Tyvärr har jag inte möjlighet till länkar eller annat, då jag sitter med pajad dator o endast mobil.
Ser nu fram emot onsdagens händelser i byretten. Allt gott.
Själv har jag läst allt och tagit del av hans galna inre värld, men av självbevarelsedrift hållit mig från att diskutera den då det fått mig att må för dåligt att gå in i.
Förvånande också att du missat faktan som framkom i tidigt skede på presskonferensen när de hittat resterande kroppsdelar och uppgifterna om vad som fanns i påsen med vävnadsrester, benbitar och detta kopplat till fynden på Madsens overaller. Centrala uppgifter i bevisgalleriet.
Tyvärr har jag inte möjlighet till länkar eller annat, då jag sitter med pajad dator o endast mobil.
Ser nu fram emot onsdagens händelser i byretten. Allt gott.
Jag har läst den lilla notisen i BT då när det begav sig, om fyndet som går tillbaka på en uppgift från live reportage. Men det är allt. Lite svårtolkat. Om du har länkar om detta fynd, som inte räknats upp bland bevisen i rättegången,så får du jättegärna länka det vid ett senare tillfälle. För jag har inte funnit något mer om det i svensk eller dansk press.