Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-18, 16:38
  #1333
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tZx-73Rq
Ganska WT och osäkert att förklara hur mycket pengar du har och bortförklara varför du inte fixar dina studier. WT är liksom inget du kan tvätta bort, hur mycket pengar du än har. Men det vet du nog redan.
Hade du träffat mig hade jag varit din idol så ta några steg bakåt. Du kommer alltid att förbli en slav.

Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
...lika lite som dom kan tvätta bort sina tatts!
Varför skulle man vilja ta bort sina tatueringar? Tatueringar är KONST man har på kroppen. Skulle inte ta bort mina tattoos för 200.000 ens. Inte ens hur mycket ni bönder sitter och gråter ang tattoo för att ni aldrig kommer ha råd, eller våga. så gå och läs en bok stig helmer.
Citera
2018-03-18, 16:52
  #1334
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chloemm
håller med, tycker det är samma för killar. Så JÄVLA wt men tatueringar. Kolla på Zlatan och David Beckham tex riktiga gatubarn pundare och ingen klass och fattiga. Håller med.
Så jävla mycket tecken på rigiditet, lägre intelligens och nedsatt förmåga till flexibelt tänkande att slänga sig med WT och kalla tatueringar WT. Men har man ett allt för tajt rövhål så har man.

Jag tycker tatueringar är konst och sätt att uttrycka sig själv. Och ja, det är sexigt på tjejer. Personligen tycker jag att det blir lite mycket när de täcker hela armarna (motiven går förlorade) men det är upp till var och en.
Citera
2018-03-18, 17:00
  #1335
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Snyggt,sexigt på en snygg brud men hon hade varit din utan också. Slampigheten ökar dock och som knull är det kanske bättre. Men som flickvän nej tack.
Citera
2018-03-18, 17:10
  #1336
Medlem
poxers avatar
Trashigt, ok med någon tatuering men att börja tatuera stora motiv under brösten och skit.
Citera
2018-03-19, 18:22
  #1337
Medlem
tycker att alla ska själva kunna avgöra om det är fint/passande eller inte. man är inte "dum" för att man väljer tatuera sig. å andra sidan, vem ska donera blod?
Citera
2018-03-19, 18:24
  #1338
Medlem
Allt utom någon liten kvinnlig tatuering är avtändande.
Citera
2018-03-19, 19:17
  #1339
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jasmin.a
. å andra sidan, vem ska donera blod?
Du får vara blod donator även om du har tatueringar. Däremot får du vänta 6 månader sedan senast.
Citera
2018-03-19, 22:15
  #1340
Medlem
Slottsherres avatar
Konstigt att tjejer som köper nya kläder hela tiden plötsligt väljer att ha något på kroppen som dom måste dras med hela livet. Och som dessutom kan svårt att kombinera snyggt med många klädesplagg.
Tatueringar som halvt om halvt tittar fram under kläderna kan förstöra effekten av det snyggaste plagg.
__________________
Senast redigerad av Slottsherre 2018-03-19 kl. 22:19.
Citera
2018-05-04, 00:29
  #1341
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Konstigt att tjejer som köper nya kläder hela tiden plötsligt väljer att ha något på kroppen som dom måste dras med hela livet. Och som dessutom kan svårt att kombinera snyggt med många klädesplagg.
Tatueringar som halvt om halvt tittar fram under kläderna kan förstöra effekten av det snyggaste plagg.

Att de skiter i hur det påverkar kläder och din attraktion till dem är ju i sig bevis på att valet att tatuera sig oftast är grundat på något djupare än utseende.

Jag känner en kvinna som funderade till och från i flera på att skaffa tatuering innan hon gjorde slag i saken. Det var alltså ett motiv som hon hade vetat att hon ville ha sedan flera år tillbaka, och tänkt mycket på.
Citera
2018-05-04, 00:35
  #1342
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Konstigt att tjejer som köper nya kläder hela tiden plötsligt väljer att ha något på kroppen som dom måste dras med hela livet. Och som dessutom kan svårt att kombinera snyggt med många klädesplagg.
Tatueringar som halvt om halvt tittar fram under kläderna kan förstöra effekten av det snyggaste plagg.

God poäng.

Jag finner tatueringar mycket avtändande på kvinnor. Det förstör i stort sett hela intrycket för min del på en kvinna som jag i övrigt finner attraktiv.
Citera
2018-05-07, 12:11
  #1343
Medlem
Vilja-s avatar
Sexigt oavsett kön, beroende på motiv såklart.
Citera
2018-05-14, 15:54
  #1344
Medlem
BigFatCones avatar
Snygga tatueringar är snygga, fula är fula. Det är ju inte riktigt så att det klär alla heller.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback