2018-03-17, 11:33
Medlem
Mccabe Sparkas, får inte full pension iaf! om någon? nån som vet hur det funkar?

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/fbi-s-vicechef-andrew-mccabe-sparkas

Första inlägget i tråden, dock har jag följt den sen start och även på 8chan twitter och qannon .pub!
Ger det mars ut, om inte massarresteringar börjar ske, vill minnas att Trump har 3 månader på sig sen han skrev EO'n i januari om jag inte missuppfattat och blandat ihop det.

Edit, stavfel osv bjuder jag på. försökt ändrat så gott som jag förnimmer mig att göra
Senast redigerad av FMOTL 2018-03-17 kl. 11:35.
Citera
2018-03-17, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FMOTL
Mccabe Sparkas, får inte full pension iaf! om någon? nån som vet hur det funkar?

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/fbi-s-vicechef-andrew-mccabe-sparkas

Första inlägget i tråden, dock har jag följt den sen start och även på 8chan twitter och qannon .pub!
Ger det mars ut, om inte massarresteringar börjar ske, vill minnas att Trump har 3 månader på sig sen han skrev EO'n i januari om jag inte missuppfattat och blandat ihop det.

Som jag förstått det så sparkar man han så att han inte ska kunna få pension.
Han skulle ha slutat i morgon och då kunnat få pension om man inte sparkat honom före.
Citera
2018-03-17, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Som jag förstått det så sparkar man han så att han inte ska kunna få pension.
Han skulle ha slutat i morgon och då kunnat få pension om man inte sparkat honom före.

@realDonaldTrump
Följ Följ @realDonaldTrump
Mer
FBI Deputy Director Andrew McCabe is racing the clock to retire with full benefits. 90 days to go?!!!

12:30 - 23 dec. 2017
Citera
2018-03-17, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
@realDonaldTrump
Följ Följ @realDonaldTrump
Mer
FBI Deputy Director Andrew McCabe is racing the clock to retire with full benefits. 90 days to go?!!!

12:30 - 23 dec. 2017

Han blev ju nu sparkad istället och erhåller givetvis då inte sina pensionsförmåner, och det är inte pågrund av att rädda den amerikanska ekonomin, utan mer ett strategiskt drag för att visa ett öppnare spel mot den djupa staten.

Han lär ju inte ha så stort behov av det, dit han ska behövs inga pengar.
Citera
2018-03-17, 18:01
Medlem
Har Q sagt något om vem som kontrollerar Secret Service? Är Trump säker då han är omringad av folk från Secret Service?
Citera
2018-03-17, 18:11
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spauu
Har Q sagt något om vem som kontrollerar Secret Service? Är Trump säker då han är omringad av folk från Secret Service?

Trump ska ha sitt eget säkerhetsfolk.
Citera
2018-03-17, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Trump ska ha sitt eget säkerhetsfolk.

Låter intressant. Är Secret Service förbjudna att komma i närheten av Trump?
Citera
2018-03-17, 18:32
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spauu
Låter intressant. Är Secret Service förbjudna att komma i närheten av Trump?

Jag vet inte. Snappade bara upp att Trump inte litar på några andra än sitt eget säkerhetsfolk.
Citera
2018-03-17, 18:33
Medlem
Daniel501s avatar
Vad säger denna Q om Trump och Putin? Är han också på neo-con linjen att Ryssland måste krossas?
Citera
2018-03-17, 19:16
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Vad säger denna Q om Trump och Putin? Är han också på neo-con linjen att Ryssland måste krossas?
Nope. När det gäller konspirationen gällande Ryssland är det att Kina, Ryssland och Trumps USA ska släppa en ny valuta som inte är kopplat till FED.
Citera
2018-03-17, 19:22
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
Nope. När det gäller konspirationen gällande Ryssland är det att Kina, Ryssland och Trumps USA ska släppa en ny valuta som inte är kopplat till FED.

Japp. Ryssland och Kina har bunkrat guld - men övergången är tänkt att ske genom att man lånar ut guld till USA.
Citera
2018-03-17, 19:27
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro

Det var något sådant jag också hade som möjlig anledning till varför deep state pushar så hårt för ett krig med Ryssland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in