2018-03-15, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebigoak
Poängen med pct är ju att få igång din egenproduktion igen. Det sista du vill göra är att stänga ner dig ännu mer med dbol...

1+. Vart har du (alanya94) läst detta? Inte sett en enda källa som påstått detta, om man nu bortser från randomkommentarer från vetlösa damer och herrar på andra forum. Dessa blir ju ganska snabbt blir nerskjutna i var fall..? /Bagarn
Citera
2018-03-15, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alanya94
hej
jag ska snart gå på kur nr två testo E 250 mg e5d i 12 v. kommer köra pct (clomid o nolvadex) som vanligt efter kuren.

1. är de overkill att använda proviron till pct ?.
2. ja läst att man kan ta dbol 10 mg till pct, är de bra elr dåligt ?.

mvh alanya94

1. det är overkill, du behöver det helt enkelt inte
2. det är idiotiskt, bra eller dåligt är fel skala
Citera
2018-03-15, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebigoak
Poängen med pct är ju att få igång din egenproduktion igen. Det sista du vill göra är att stänga ner dig ännu mer med dbol...
Okej, om man lägger till nån tribulus terrestris.

Citat:
Ursprungligen postat av Bagarpojken
1+. Vart har du (alanya94) läst detta? Inte sett en enda källa som påstått detta, om man nu bortser från randomkommentarer från vetlösa damer och herrar på andra forum. Dessa blir ju ganska snabbt blir nerskjutna i var fall..? /Bagarn
kommer ej ihåg men var ja än läste de så menade de att 10 mg dbol inte var dåligt för egenproduktionen.

Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
1. det är overkill, du behöver det helt enkelt inte
2. det är idiotiskt, bra eller dåligt är fel skala
okej , 1. proviron ska ju ha en bra påverkan på egenproduktionen.
2. är de overkill pga min låga dos antar ja och man ska anävnda de vid tyngre kurer ?.

mvh alanya94
Citera
2018-03-15, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alanya94
Okej, om man lägger till nån tribulus terrestris.

kommer ej ihåg men var ja än läste de så menade de att 10 mg dbol inte var dåligt för egenproduktionen.

okej , 1. proviron ska ju ha en bra påverkan på egenproduktionen.
2. är de overkill pga min låga dos antar ja och man ska anävnda de vid tyngre kurer ?.

mvh alanya94

vart får du din information ifrån?

proviron hämmar egenproduktionen vid HÖGRE DOSERINGAR

däremot kan man komma undan denna biverkningen vid lägre doseringar men det är jävligt långt ifrån o säga att det är bra för egenproduktionen, vem det än är som ger dig din info så är det inte din vän :P

5 mg dboll tror jag ersätter typ 3 gånger en mans anabola aktivitet, hur kan man tro att detta inte hämmar kroppens återhämtning ifrån kur?

ja, proviron är något man använder under kurer för välmående alternativt under PCT för välmående men klarar du inte av en sån här enkel PCT utan proviron är inte AAS något för dig
Citera
2018-03-15, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
vart får du din information ifrån?

proviron hämmar egenproduktionen vid HÖGRE DOSERINGAR

däremot kan man komma undan denna biverkningen vid lägre doseringar men det är jävligt långt ifrån o säga att det är bra för egenproduktionen, vem det än är som ger dig din info så är det inte din vän :P

5 mg dboll tror jag ersätter typ 3 gånger en mans anabola aktivitet, hur kan man tro att detta inte hämmar kroppens återhämtning ifrån kur?

ja, proviron är något man använder under kurer för välmående alternativt under PCT för välmående men klarar du inte av en sån här enkel PCT utan proviron är inte AAS något för dig

som ja sa kommer inte ihåg vart ja läste de. men tror de är bs.
jo de är därför ja frågar, för annars höjer ja doserna på clomid o nolvadex.

mvg alanya94
Senast redigerad av alanya94 2018-03-15 kl. 23:51.
Citera
2018-03-16, 00:39
Medlem
Hej alla!
Jag har tagit en kur på testo i 3 månader. 1ml 2 gånger i veckan.
De harnu gått 1 månad efter sista sticket. Har inte tagit någon återhämtning. Vad tycker ni jag ska ta. Jag har köpt hem hcg 5000iu, clomid och även nolvadex. Tänkte använda alla tre.
Hur ska jag kombinera dessa? och hur mycket ska jag ta av varje.
Kan någon ge mig ett bra svar.
tack för svar
Citera
2018-03-16, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gossipland
Hej alla!
Jag har tagit en kur på testo i 3 månader. 1ml 2 gånger i veckan.
De harnu gått 1 månad efter sista sticket. Har inte tagit någon återhämtning. Vad tycker ni jag ska ta. Jag har köpt hem hcg 5000iu, clomid och även nolvadex. Tänkte använda alla tre.
Hur ska jag kombinera dessa? och hur mycket ska jag ta av varje.
Kan någon ge mig ett bra svar.
tack för svar

Från Karl- Alfred

Från AAS101

Från Karl- Alfred

Är du sinnesslö på riktigt eller varför ställer du exakt samma fråga igen? /Bagarn
Citera
2018-03-16, 21:53
Medlem
PCT för Nybörjarkur

Tjena!
Jag har tänkt att köra en Testo e250 e5d i 10 veckor
Har lite problem med upplägget för PCT.
Överallt där man läser står det olika om hur man ska göra upplägget så min tanke är
Vecka 1-10 Testo E 250mg e5d
Vecka 11-12 Ingenting
Vecka 13-15 Nolva & Clomid
Clomid: 50/50/50
Nolva: 20/20/20
Hur låter upplägget, är det någonting jag missat?
Som jag förstår det är 500ui HCG inte nödvändigt eftersom det är en så pass låg dos (Jag bryr mig inte om ni klagar på doseringen, ni kan suga på någonting hårt, inte därför jag gör detta inlägget)
Så, vad borde jag tänka på och är det någonting jag missat? (Nolva finns självklart till hands under hela kuren om jag skulle få känningar)
Senast redigerad av Vurrster 2018-03-16 kl. 21:58.
Citera
2018-03-17, 01:18
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vurrster
Tjena!
Jag har tänkt att köra en Testo e250 e5d i 10 veckor
Har lite problem med upplägget för PCT.
Överallt där man läser står det olika om hur man ska göra upplägget så min tanke är
Vecka 1-10 Testo E 250mg e5d
Vecka 11-12 Ingenting
Vecka 13-15 Nolva & Clomid
Clomid: 50/50/50
Nolva: 20/20/20
Hur låter upplägget, är det någonting jag missat?
Som jag förstår det är 500ui HCG inte nödvändigt eftersom det är en så pass låg dos (Jag bryr mig inte om ni klagar på doseringen, ni kan suga på någonting hårt, inte därför jag gör detta inlägget)
Så, vad borde jag tänka på och är det någonting jag missat? (Nolva finns självklart till hands under hela kuren om jag skulle få känningar)

Nr. 1 - Ja det står olika överallt, du får lära dig vad som är rätt helt enkelt ist för att sitta å randomly välja någon åsikt å gå på det.

Nr. 2 - Om du slår in dina doser och esterns livslängd i en roidcalc kommer du se att vid dag 14 efter sista sticket så har du fortfarande aktiv substans kvar i kroppen vilket gör nolvan och clomiden värdelös i t-stimulerande syfte.

Nr. 3 - Eftersom PCT inleds för tidigt kommer åtminstone behandlingens första 7 dagar vara i sjön vilket lämnar 14 dagar eller mindre då clomiden och nolvan kan börja stimulera återhämtning. Tyvärr kommer behandlingen inte lyckas nå så långt på 14 dagar som bäst vilket då leder till ett nytt scenario där din gynokänslighet sätts på prov på riktigt. Din kropp kommer att ha gott om östradiol från konvertering samt ny stimulering via clomid å nolva = ny konvertering samtidigt som clomiden och nolvan, dvs SERM-preparaten som håller östrogen-receptorerna ockuperade, går ur systemet. Ja du borde väl förstå vart vi är på väg nu.

Välj clomid eller nolva, kör 20mg nolva om dagen i 4 veckor eller 50mg clomid om dagen i 3-4 veckor och mät sedan återhämtningsmarkörer minst 15 dagar efter utsättning av clomiden eller nolvan, men vänta för guds skull tills preparaten är ute ur kroppen innan du inleder någon slags POST Cycle Therapy.

Mvh,

-Alfred
Citera
2018-03-17, 01:52
Medlem
Vad har ni för åsikter om HCG? När ska man hoppa på den om man är i en 14 veckors kur?
Citera
2018-03-17, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost11
Vad har ni för åsikter om HCG? När ska man hoppa på den om man är i en 14 veckors kur?

Finns olika upplägg:
Med hängslen och livrem används HcG från början av kuren.
Mer vanligt är dock att försöka få igång testiklarna de sista 3-5 veckorna av kuren lagom till pct.
Citera
2018-03-17, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost11

beror ju helt på kur upplägg och val av preparat samt ester, vore idiotiskt att säga att HCG används på samma sätt när man kör deca som när man kör testo p exempelvis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in