2017-02-09, 20:37
  #2245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t.u.r.u.t
Nä, de spelar ingen roll då Nolvan har gjort det själv. Jag skulle gissa på att det inte kommer hända igen då dina symptomer försvann inom dygnet efter att du slutat med Nolvan. Mängden Nolva i blodet lär ha vart ungefär densamma dagen du mådde illa och dagen efteråt så tror verkligen inte att det är Nolvan. Lycka till och berätta hur du mår om nån vecka

Jag spelade lite safe och kör på 20mg i 3v nu. Poppa 20mg för 2timmar sen.

Tog bloctrycket som låg på 155/77 första gången. Efter 30min hade jag 132/72
Återkommer med info inom 1v.

Tack för alla svar
Citera
2017-02-14, 10:56
  #2246
Medlem
PCT på EQ ?

Halloo,

har letat runt men inte hittat.
Har kört ett år eller så på Testo E men tror det bara har varit Testo ung halva tiden för jag började inte märka något förrän någon månad eller så efter jag bytte leverantör. Höjde efter dom första 10 veckorna eller så från 250mg ew till 500mg ew men som sagt det var först när jag bytte lev som framstegen kom ska därför nu gå ner till 250mg ew och frågade i nybörjartråden om det var något att tänka på eller om det bara var att gå ner. Ingen svarade så jag antar det bara är att halvera då ?
Mår jävligt bra på testo och är 48 bast och planerar cruisa på den dosen tills...
Har fått jävligt bra resultat, kanske inte blivit så mycket större men kunnat gå upp både i vikt och reps
Nu är det så att jag i sommar tänkte ge mig ut på en cykelsemester som kommer att sträcka sig över en månad och 150 - 200 mil och jag vill ha lite boost i min konditionsträning och vad jag fattat det så är EQ bra för det. Tänkte mig då, om jag beslutar mig för att testa, att ligga på 300mg ew och runt 20 veckor, dvs fortsätta kanske 4 veckor efter jag kommit hem.
Lyfter nu fyra pass i veckan och hård konditionsträning två och en vilodag, men ska lägga in mer kondition nu.
Tankar, tips och råd därom någon ?

Och vad behöver jag i såna fall för PCT ?

Peace
Citera
2017-02-14, 11:07
  #2247
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brystatyssen
Halloo,

har letat runt men inte hittat.
Har kört ett år eller så på Testo E men tror det bara har varit Testo ung halva tiden för jag började inte märka något förrän någon månad eller så efter jag bytte leverantör. Höjde efter dom första 10 veckorna eller så från 250mg ew till 500mg ew men som sagt det var först när jag bytte lev som framstegen kom ska därför nu gå ner till 250mg ew och frågade i nybörjartråden om det var något att tänka på eller om det bara var att gå ner. Ingen svarade så jag antar det bara är att halvera då ?
Mår jävligt bra på testo och är 48 bast och planerar cruisa på den dosen tills...
Har fått jävligt bra resultat, kanske inte blivit så mycket större men kunnat gå upp både i vikt och reps
Nu är det så att jag i sommar tänkte ge mig ut på en cykelsemester som kommer att sträcka sig över en månad och 150 - 200 mil och jag vill ha lite boost i min konditionsträning och vad jag fattat det så är EQ bra för det. Tänkte mig då, om jag beslutar mig för att testa, att ligga på 300mg ew och runt 20 veckor, dvs fortsätta kanske 4 veckor efter jag kommit hem.
Lyfter nu fyra pass i veckan och hård konditionsträning två och en vilodag, men ska lägga in mer kondition nu.
Tankar, tips och råd därom någon ?

Och vad behöver jag i såna fall för PCT ?

Peace

Inte alls personligt kunnig om EQ men i princip alla som frågat har fått svaren att EQ inte är meningsfullt att lågdosa.. tror 500-600mg ew är det som rekommenderas..

Ser inga problem i att gå ner i dos på testot, du kanske märker lite i styrka men inte nämnvärt
Citera
2017-02-14, 11:38
  #2248
Medlem
Som jag har fattat det så stämmer det att det behövs 600mg ew eller helst mer, men det är om man ska bygga på det. Om det gäller återhämtning vid konditionsträning verkar 300mg ew räcka.

Någon ?
Citera
2017-02-14, 11:45
  #2249
Medlem
AlfredLundqvists avatar
Om du ska fortsätta cruisa på testo efteråt så behövs ingen PCT.
Citera
2017-02-14, 11:49
  #2250
Medlem
Bara kliva av EQ således ?

Toppen, tack för svar.

Peace.
Citera
2017-02-14, 16:17
  #2251
Medlem
Spliffmeisters avatar
600-800 mg E7D, med det sagt så går du ju vad som står på vialen vilket i 9 fall av 10 är underdoserat så 600 mg kanske mer är 450 mg... vilket räcker om du nu ska köra på i 20 veckor, dock så kommer du behöva tappa dig själv på blod var 8:e vecka annars kan du få extremt otrevliga biverkningar. EQ höjer ditt HB värde kraftigt över tid det är därför det är ett perfekt prepp för cyklister och tävlingar där konditionen är viktigast.

Ingen PCT behövs om du ska fortsätta cruisa på testo...
Citera
2017-02-14, 18:32
  #2252
Medlem
nirrts avatar
Kört 2 kurer á 10 veckor på susta + eq utan PCT och aldrig känt nåt negativt alls, varken under tiden eller efter.

Men det är ju individuellt..
Citera
2017-02-14, 18:56
  #2253
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
dock så kommer du behöva tappa dig själv på blod var 8:e vecka annars kan du få extremt otrevliga biverkningar


Det var mer än jag visste, tack för den infon.
Även om jag är in i helvete tuff tror jag kanske inte att jag börjar tappa mig själv på blod.
Antar att det enklast då är att börja ge blod, knalla dit och bara hålla färgen ?
Ska dock ta mig en ordentlig funderare på det hela.

Ot : Även om det ibland kan kännas lite tungt att gå iväg och träna så satan vilken pump jag har fått.
Jag ligger på något kaloriunderskott då jag vill tappa lite midjemått men gör lysande framsteg ändå.
Från dag till dag känns det som, lassar på mera vikter hela tiden

Tack för alla tips och råd.

Peace
Citera
2017-02-14, 20:59
  #2254
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brystatyssen
Som jag har fattat det så stämmer det att det behövs 600mg ew eller helst mer, men det är om man ska bygga på det. Om det gäller återhämtning vid konditionsträning verkar 300mg ew räcka.

Någon ?

Har kört EQ med testo för några år sedan. Körde 250mg e3d mest för att det var bekvämt att köra samma stick intervall som med testot. Tyckte det funkade grymt!
Citera
2017-02-18, 11:00
  #2255
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brystatyssen
Även om jag är in i helvete tuff tror jag kanske inte att jag börjar tappa mig själv på blod.
Antar att det enklast då är att börja ge blod, knalla dit och bara hålla färgen ?

Finns inget Werlab i närheten så dit kan jag inte vända mig.
Dom testar väl allt blod dom får in så det kan väl inte hända någon något även om jag ljuger på frågorna ?
Hur gör jag annars, någon ?

Peace
Citera
2017-02-18, 11:32
  #2256
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brystatyssen
Finns inget Werlab i närheten så dit kan jag inte vända mig.
Dom testar väl allt blod dom får in så det kan väl inte hända någon något även om jag ljuger på frågorna ?
Hur gör jag annars, någon ?

Peace


privat läkare, betala honom så gör han som han blir tillsagd utan övriga frågor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in