Halloo,
har letat runt men inte hittat.
Har kört ett år eller så på Testo E men tror det bara har varit Testo ung halva tiden för jag började inte märka något förrän någon månad eller så efter jag bytte leverantör. Höjde efter dom första 10 veckorna eller så från 250mg ew till 500mg ew men som sagt det var först när jag bytte lev som framstegen kom ska därför nu gå ner till 250mg ew och frågade i nybörjartråden om det var något att tänka på eller om det bara var att gå ner. Ingen svarade så jag antar det bara är att halvera då ?
Mår jävligt bra på testo och är 48 bast och planerar cruisa på den dosen tills...
Har fått jävligt bra resultat, kanske inte blivit så mycket större men kunnat gå upp både i vikt och reps
Nu är det så att jag i sommar tänkte ge mig ut på en cykelsemester som kommer att sträcka sig över en månad och 150 - 200 mil och jag vill ha lite boost i min konditionsträning och vad jag fattat det så är EQ bra för det. Tänkte mig då, om jag beslutar mig för att testa, att ligga på 300mg ew och runt 20 veckor, dvs fortsätta kanske 4 veckor efter jag kommit hem.
Lyfter nu fyra pass i veckan och hård konditionsträning två och en vilodag, men ska lägga in mer kondition nu.
Tankar, tips och råd därom någon ?
Och vad behöver jag i såna fall för PCT ?
Peace