2018-03-14, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochro
Jo, eftersom vi är i Q-tråden där Q har nämnt att JFK ska få upprättelse och Trump ska ta vid där JFK så abrupt slutade. Rykten om att Ryssland, Kina och Trumps stab redan den 28 februari skrev på om att gemensamt backa upp en valuta med guld som inte är kopplad till Fed:s fiatvaluta florerar friskt. Eftersom endast MSM gäller som bevis så kan de som är nyfikna googla på det om ni inte visste det redan. Snakeplissken kan ge mig en "klapp i pannan gubbe" eller liknande.

Funkar inge bra för mig att googla: "Ryssland, Kina och Trumps stab redan den 28 februari"

Länk eller vad ska jag googla exakt?
Citera
2018-03-15, 10:00
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K1ngen
Funkar inge bra för mig att googla: "Ryssland, Kina och Trumps stab redan den 28 februari"

Länk eller vad ska jag googla exakt?
Det stod på bland annat 8ch.net. Men hittar inte det igen, men om du är bra på att hitta på 8ch så var det varje fall postat 03/09/18 (Fri) 01:42:34. Med titeln NESARA.

Under tiden jag försökte hitta den igen så dök den här bloggen upp. Kan ju kika och se om du hittar något matnyttigt där eller om det bara är svammel.
http://www.peace.se/blogg/2018/03/trump-och-nesara-det-nya-valutasystemet-i-usa/

Som sagt ligger det något i det är det väldigt omvälvande. Gör det inte det så var det ju kul så länge det varade.

En fråga till Q-följare: Har Q postat något sedan den 10 Mars? Jag följer den här sidan och den har inte uppdaterats efter 10 Mars, post 944.
https://qanonposts.com/
Citera
2018-03-15, 11:04
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Det stod på bland annat 8ch.net. Men hittar inte det igen, men om du är bra på att hitta på 8ch så var det varje fall postat 03/09/18 (Fri) 01:42:34. Med titeln NESARA.

Under tiden jag försökte hitta den igen så dök den här bloggen upp. Kan ju kika och se om du hittar något matnyttigt där eller om det bara är svammel.
http://www.peace.se/blogg/2018/03/trump-och-nesara-det-nya-valutasystemet-i-usa/

Som sagt ligger det något i det är det väldigt omvälvande. Gör det inte det så var det ju kul så länge det varade.

En fråga till Q-följare: Har Q postat något sedan den 10 Mars? Jag följer den här sidan och den har inte uppdaterats efter 10 Mars, post 944.

Ingenting sedan 10 mars.
Citera
2018-03-15, 11:06
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Ingenting sedan 10 mars.

Ok. Tack! Kanske de tio tysta dagarna började då?
Citera
2018-03-15, 11:36
Medlem
Citat:
Ok. Tack! Kanske de tio tysta dagarna började då?

Anonymous

CALM DOWN Q'S PROBABLY JUST TALKING ABOUT THE PEACE DEAL BETWEEN ISRAEL AND PALESTINE

Blir Dj Trump Helgonförklarad om detta skulle ske, vilket liv i sandlådan det skulle bli här hemma då !
Citera
2018-03-15, 12:33
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Anonymous

CALM DOWN Q'S PROBABLY JUST TALKING ABOUT THE PEACE DEAL BETWEEN ISRAEL AND PALESTINE

Blir Dj Trump Helgonförklarad om detta skulle ske, vilket liv i sandlådan det skulle bli här hemma då !
Jag har följt Israel-Palestinakonflikten sedan 70-talet och skulle han på något sätt kunna mäkla fred eller på annat sätt ge de antisionistiska ortodoxa judarna någon form av plattform vore väldigt stort eftersom de inte får utrymme i MSM. I denna video förklarar de sin ståndpunkt var de står i frågan. Finns många klipp på YT om man söker på just ortodoxa antisionistiska judar.
https://www.youtube.com/watch?v=rheaNVu-udQ

Att Q droppade posterna 900 till 944 nästan i samma svep och som tog upp frågor som jag tror de flesta inte ens kunde föreställa sig och sedan blir tvärtyst. Kan ju betyda att folk måste smälta vad som togs upp. Hur mycket är sanning? Vad händer egentligen?

Att Q dessutom insinuerar att de sparar Israel till sist, ( se post 916) vilket skulle då betyda att de ska göra något i Israel måste ju få vilken ortodox antisionistisk jude att bli förväntansfull. Med den enkla förklaring att Trump kallar MSM fake news och ortodoxa antisionistiska judar inte får utrymme i MSM, varken i Usa eller Europa är ju av intresse bara det.

Ja, är inte något på gång och allt är en Larp av högsta kvalitet och sådana som jag får stå med foliehatten i ett hörn, so be it.
Citera
2018-03-15, 12:55
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Så Trump tillsätter en CIA-chef som anklagas för att ha ansvarat för tortyr av terrormisstänkta samtidigt som han avreglerar bankerna så vi kan få en ny bankkrasch med efterföljande räddningspaket - och här inne sitter tomtarna och tror att han ”rensat upp i träsket”
Herregud...
Är lite trögtänkt men nu när poletten ramlade ner så vill jag fråga dig angående det fetade.
Hur visste du att bankerna ska avregleras och vi ska få en krasch? Är ju bara foliehattar som skriver om sådant och vad jag vet har det inte tagits upp i den här tråden innan du gjorde det. Inte i den kontexten du skrev det att "han avreglerar" dvs inte i frågande kontext utan i bestämd nutida form.
Citera
2018-03-15, 13:36
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Är lite trögtänkt men nu när poletten ramlade ner så vill jag fråga dig angående det fetade.
Hur visste du att bankerna ska avregleras och vi ska få en krasch? Är ju bara foliehattar som skriver om sådant och vad jag vet har det inte tagits upp i den här tråden innan du gjorde det. Inte i den kontexten du skrev det att "han avreglerar" dvs inte i frågande kontext utan i bestämd nutida form.

Det vet jag inte men hittills har det gått i cykler, uppgång, nedgång, uppgång osv. Utan någon som helst livrem eller hängslen är det förstås större risk för att en nedgång leder till problem för bankerna..
Citera
2018-03-15, 13:45
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Det vet jag inte men hittills har det gått i cykler, uppgång, nedgång, uppgång osv. Utan någon som helst livrem eller hängslen är det förstås större risk för att en nedgång leder till problem för bankerna..

Vilket inte är det samma som avreglera! Är det den officiella förklaringen som man kan läsa om i MSM nästa vecka? Trumps politik ställer till det på börsen så bankerna måste skyddas?
Citera
2018-03-15, 14:12
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Vilket inte är det samma som avreglera! Är det den officiella förklaringen som man kan läsa om i MSM nästa vecka? Trumps politik ställer till det på börsen så bankerna måste skyddas?

Om man ställer lägre krav på bankernas kapitaltäckning så blir de förstås mer sårbara. Menar du att Trump inte gör detta så är det väl toppen, men Trumps önskan att se över Dodd-Frankreglerna ser ju onekligen oroande ut..
Citera
2018-03-15, 15:14
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Om man ställer lägre krav på bankernas kapitaltäckning så blir de förstås mer sårbara. Menar du att Trump inte gör detta så är det väl toppen, men Trumps önskan att se över Dodd-Frankreglerna ser ju onekligen oroande ut..
Fast Dodd Frank är något som Trump jobbat med sedan han kom in i vita huset, handlar ju inte om att avreglera, om man ska vara metaforisk så handlar det om att avveckla störtburen, brandsläckaren, fempunktsbältet så de inte kan köra så fort och vårdslöst som de har gjort. Lehmannkonkursen användes ju troligtvis till det syftet för att bli prejudicerande för den lagen så man hade något underlag. Men som med det mesta så stod det inte i MSM så det är väl en foliehattsteori.

Men oavsett så handlar inte lättnader i Dodd Frankreglerna om att bankerna ska avregleras utan mer justeras till verkligheten så det inte är så vågade.

Övrigt så drog din kommentar mitt intresse eftersom du efter att ditt påstående kastade ut ett invektiv så att andra ska känna sig dumma. Samtidigt som du drog ett närstående framtidsscenario som inte har diskuterats här på det viset mig, vad jag har sett.
Citera
2018-03-15, 15:31
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Fast Dodd Frank är något som Trump jobbat med sedan han kom in i vita huset, handlar ju inte om att avreglera, om man ska vara metaforisk så handlar det om att avveckla störtburen, brandsläckaren, fempunktsbältet så de inte kan köra så fort och vårdslöst som de har gjort.

Lehmannkonkursen användes ju troligtvis till det syftet för att bli prejudicerande för den lagen så man hade något underlag. Men som med det mesta så stod det inte i MSM så det är väl en foliehattsteori.

Men oavsett så handlar inte lättnader i Dodd Frankreglerna om att bankerna ska avregleras utan mer justeras till verkligheten så det inte är så vågade.

Övrigt så drog din kommentar mitt intresse eftersom du efter att ditt påstående kastade ut ett invektiv så att andra ska känna sig dumma. Samtidigt som du drog ett närstående framtidsscenario som inte har diskuterats här på det viset mig, vad jag har sett.

Väldigt osäker på vad du försöker säga här. Menar du att Trump försöker reglera upp bankerna MER än Dodd gör idag? Det är väl en minst sagt rätt annorlunda syn på saken i sånt fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in