Citat:
Ursprungligen postat av
Tryckkokaren
Visst är det mycket som talar för att han var ensam. Det som talat emot är hans egen historia, samt att det gick fort och rutinmässigt.
Fruntimmret Gestrin håller på för fullt i skrivande stund, det vore konstigt annars. Att hovrätten dömer för mord om det fortfarande finns en massa frågetecken, det känns osannolikt. Man måste även tänka på att ledamöterna i hovrätten har tid att sätta sig in i fallet innan rättegången börjar.
De kommer ha mer tvivel än tingsrätten. Om det sedan räcker för ett frikännande, det går bara att sia om.
Precis så tänker jag med. Finns det fler GM så vill samtliga att dessa identifieras. Det ska bara inte finnas några tvivel kring detta.
Ok
Trodde det var någon som skojade först, men sen såg jag att det var du som skrivit.
Du hänger inte med i samhällsdebatten överhuvudtaget va? Elisabet Bluff och Båg Mazzi Fritz är känd för att överdebitera snuskigt mycket. Hon uppmanar till och med sina anställda att göra det. Det pågår utredningar kring henne för fan.
Sen kan man undra hur sniken hon är, när hon debiterar för att hon pratat med sina klienter under lunchen. 700.000 för att sitta och vräka ur sig lite känsloargument?
Hon får mig att vilja spy.
Vad talar för att det gick till rutinmässigt?
Om det var rutinmässigt så borde ju EG ha åkt dit tidigare med tanke
på alla de fadäser som hans inkompetenta handlande innebar.
Eller har du några konkreta bevis för att EG fick hjälp med rutinerna?
Bena nu ut varför det känns osannolikt att hovrätten skulle döma EG för mord?
Om hovrätten har mer tid på sig att begrunda fallet så är det mer sannolikt att det
blir livstids fängelse för EG än något annat straff.
Så advokat Massi Fritz är känd för att debitera snuskigt mycket?
Hur är det med andra t.e.x din stora idol Björn Hurtig? Är han billigare?
För det har väl inget att göra med att hon är kvinna eller hur?
Det som får en att vilja spy är dina personangrepp på allt och alla.
Till och med offren själva och anhöriga till offren smutskastas.
Sen ylar du själv som den blekfis du är när du får på kalnöten.
Vad som också får en att vilja spy är att höra EG-s urbota korkade lögner i tingsrätten.
Och ändå inbillar du dig att hovrätten sannolikt skulle göra en annan bedömning.