Citat:
Ursprungligen postat av
TaxenSixten
Jag skulle skrivit "anses" svårt sexuellt avvikande. Så jag menade som du. Samt att de har löjligt låga straff.
Jag tycker att straffen är rätt rimliga. Vi
vill väl inte, här i det civiliserade Norden, ha som i USA att folk döms till så långa straff att de ofta vet att de kommer att dö av åldersdomssvaghet i fängelset, om de inte redan blivit mördade av någon medfånge, eller tagit livet av sig p.g.a. de ohyggliga förhållandena i fängelset? Vi
vill väl vara humana?
Det danska rättsväsendet är dock bättre än det svenska på en punkt: de är inte rädda för att utvisa negrer, araber, juggar m.fl. utlänningar efter avtjänat straff. Danskarna kan även dra in medborgarskapet för utländska förbrytare, till och med om de är födda i Danmark. Det tycker jag är riktigt. Här släpper vi bara ut dem på gatan igen, så att de kan skända några fler ariska kvinnor eller smälla av ännu en bomb i julruschen...
https://www.expressen.se/kvallsposten/danskfodd-is-krigare-forlorar-medborgarskap/
Citat:
Så här efterlystes KW den 11/8 (från post #235)
Det gör de säkert. Signalement från BT:
Den svenske kvinde beskrives som 160 cm høj, 56 kg, 30 år, spinkel af bygning og med rødbrunt hår og grønne øjne. Hun var iført en orange bluse med lange ærmer, sort/hvid blomstret nederdel, nylonstrømper og hvide tennissko.
Japp. Detta är ännu en punkt där svenska media har ändrat - precis som när de ändrade att Madsen ansågs "högbegåvad" i RPU:n till att han var "normalbegåvad". Det ansågs väl mera kyskt att ha vita leggings än svarta strumpbyxor, och därför ändrade de uppgiften. Svenska media har HELA tiden en agenda och sitter och censurerar i stort och smått. Man måste vara extremt uppmärksam på det.