Citat:
Ursprungligen postat av
18swecun
Ni drog ju samma slutsats om personen som fick avgå?
Så du menar att nya ersättaren kan vara riktigt bra på sin nya post? Väldigt oklar ståndpunkt du har när du försöker kritisera Trump när han byter ut en "idiot" som du säger mot en person som är en "dåre" enligt dig fast "dåren" inte behöver vara en dålig ersättare? Du får nog vidareutveckla ditt resonemang.
I o m Trump så har det gått fantastiskt bra ja. Så du menar att inga reformer som Trump har presenterat har bidragit till den fina tillväxten i ekonomin och arbeten?
Men hade man i administrationen valt kompetens, så hade detta skett ändå, dock i betydligt mindre omfattning.
Och vid ny period så är det brukligt att byta ut ett gäng, det som sker nu är inkompetens av stora mått.
Flera val har varit personer som man redan visste före är extremt inkompetenta eller olämpliga.
Lustiga är att flera olämpliga är kvar fortfarande, och jag tror de aldrig försvinner då Trump verkar inte bry sig om deras områden överhuvudtaget(Carson och Devos, slutar inte där, men är ovanligt korkade och inkompetenta).
Eller Perry som inte ens visste han hade lagring av kärnvapen, menar den pojken har väl försökt politik tillräckligt länge kan man tycka.
Dock har jag för lite koll på Pompeo för att avgöra vad det är för en filur, men följer det tidigare mönster så är det mer av samma.
Problemet är att tillväxten och ekonomin är inte Trumps förtjänst, varför kan man undra.
Ja, av enkla anledningen att det tog ett år innan vi såg en nye ekonomisk politik.
Dock har det ökat i hastigheten, och det ger jag Trump inte den ekonomiska utvecklingen i stort då den har han för lite inblandning i.