2018-03-14, 11:16
Medlem
dirtyrobber2018s avatar
Cirkusen fortsätter, spotlighten har fått nya batterier …
Citera
2018-03-14, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtyrobber2018

Snacka om att bränna sina broar.
Citera
2018-03-14, 12:49
Medlem
crocodilelilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Snacka om att bränna sina broar.

Så Wallin får inte delta i ett inslag hos Malou eftersom det pågår en polisutredning av henne efter Virtanens polisanmälan.
Och det innebär att så fort någon blir polisanmäld så kan man inte delta i någon produktion på TV4. (Såvida inte det är om själva ärendet inslaget handlar om ex.vis i en morgonsoffa eller ett nyhetsinslag, förutsätter jag).
Finns det någon annan som brukar synas på TV4 som står under polisutredning?
Citera
2018-03-14, 12:51
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crocodilelilo
Så Wallin får inte delta i ett inslag hos Malou eftersom det pågår en polisutredning av henne efter Virtanens polisanmälan.
Och det innebär att så fort någon blir polisanmäld så kan man inte delta i någon produktion på TV4. (Såvida inte det är om själva ärendet inslaget handlar om ex.vis i en morgonsoffa eller ett nyhetsinslag, förutsätter jag).
Finns det någon annan som brukar synas på TV4 som står under polisutredning?
Martin Timell har dom i alla fall rensat bort effektivt från kanalen.
Citera
2018-03-14, 12:53
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtyrobber2018

Hade egentligen ingen koll på vem denne Cissi Wallin var mer än att det var hon som avslöjade Våldtäkts-Virre som våldtäktsman.

Klickade på länken och jisses, hon var ju ganska snygg, det måste jag säga!

Inte underligt att den fula oattraktiva fettsäcken Virtanen var tvungen att proppa henne full med Rohypnol för att få chansen att trycka in sin otvättade snorre mellan hennes läppar.
Citera
2018-03-14, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Visst är detta stor humor.

Inte bara fallet med Virtanen utan i princip hela den svenska #metoo-debaclet har ju utspelat sig på den inbillat "goda" planhalvan.

Värdegrunds-hjonen är så vana att skrika SD, "rasist", Putin & Trump att det går av bara farten, för dom har inget annat att komma med.

Cissi Wallin skrev på instagram om "värdegrundsmän":

Citat:
cissiwallin

Fina fiina "värdegrundsmän". Som att rätt åsikter skulle vara någon sorts garanti. En av dessa drogade och våldtog mig. Samtidigt som han började skriva storsinta texter med röda fanan högt. En ung vänster-snubbe jag dejtade på gymnasiet, han med otroligt fina värderingar och rätt pins på sin vintageparkas försökte en sen kväll ha sex med mig genom att hålla fast och upprepa att det skulle vara skönt bara jag slappnade av. Sen kallade han mig hora. Och mannen som länge var en av landets få uttalade feministiska mans-politiker, åtminstone partiledare (Ohly) visar sig nu ha lika mycket smuts på CVt som övriga grisar. Nöff nöff. Sa jag förresten att en annan himla fiin vänstersnubbe som erbjöd sig volontära (med stort ansvar) under ett feministiskt arrangemang i somras drack sig packad under eventet och började bete sig både sexistiskt och allmänt douchigt? Han jobbar fortfarande för vänstern i Stockholm. Hur kan så många ännu så lätt gå på alla dessa grisars charader, bara för att dom satt på sig rätt kostym? Och ännu värre: hålla dessa om ryggen, offra deras offer SAMTIDIGT som man fortsätter hålla sin fina solidariska fasad intakt👿 Om det finns några genuint bra sk värdegrundsmän? Jag vetefan längre. Minuskontot är så att säga övertrasserat. #maskeradegrisar #hycklerietsspya #nomorefuckstogive
https://www.instagram.com/p/BfvNf37nrN4/

Inte speciellt konstigt att så många kvinnor på vänsterkanten fått en skev uppfattning om män, när vänstermännen till stor del utgörs av någon slags slemmig och falsk andrasortering.
Citera
2018-03-14, 14:19
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nostradamos
Jag har aldrig påstått att det är ett bevis, jag adresserar de som påstår att det är ett bevis på motsatsen

Till viss del är det ett bevis om en förundersökning aldrig ens går till åtal och det gjorde den inte här. Vi pratar nu CW och hennes anklagelser om att FV våldtagit henne.

Citat:
Hon är inte nykter alkoholist, men självklart har hon minnesluckor eftersom hon blev drogad. Läs förundersökningen.

https://www.aftonbladet.se/wendela/article11400787.ab

Läs ovanstående artikel riktigt noga nu så att inga missförstånd uppstår i fortsättningen.

Citat:
Varför är det så främmande för dig att kvinnorna skulle tala sanning? Utgår du alltid från att kvinnor ljuger?

FV är en mediakändis, kanske har kvinnorna en sjuklig fixering vid honom? Det är inte alls ovanligt att kändisar råkar ut för oönskad uppmärksamhet.

Citat:
Självklart finns det många skyldiga som går fria i brist på bevis, är du så naiv?

Och med det menas att FV ändå är skyldig trots att förundersökningen gällande misstänkt våldtäkt las ned? Hur tänkte du där?
Citera
2018-03-14, 19:57
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Skrämmande egentligen hur en sådan här person har fått härja ostört i Stockholms nattliv under så många år utan att åka fast eller ifrågasättas.

Det måste ha varit en enorm kränkning för hans offer att se honom sitta på Aftonbladet och kräkas ur sig feministiska plattityder samtidigt som de drogats och ofredats av samme man.

Rena skräckfilmen!
Citera
2018-03-14, 20:57
Medlem
Detanvändarnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Cissi Wallin skrev på instagram om "värdegrundsmän":

https://www.instagram.com/p/BfvNf37nrN4/

Inte speciellt konstigt att så många kvinnor på vänsterkanten fått en skev uppfattning om män, när vänstermännen till stor del utgörs av någon slags slemmig och falsk andrasortering.

Vad jag vet och enligt Virtanen själv så har han varit politiskt engagerad hos MUF.En moderat i själ och hjärta med andra ord.
Citera
2018-03-14, 20:59
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detanvändarnam
Vad jag vet och enligt Virtanen själv så har han varit politiskt engagerad hos MUF.En moderat i själ och hjärta med andra ord.
Under hela sin karriär i media har han varit kulturmarxist & uttalad feminist.
Citera
2018-03-14, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Under hela sin karriär i media har han varit kulturmarxist & uttalad feminist.

Snacka går ju. Lättare att göra karriär om du är vänster i svensk media...
Citera
2018-03-14, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detanvändarnam
Enligt Virtanens barndomsvän Tobias Hubinette så var han syndikalist och Afa-sympatisör i ungdomen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in