Citat:
Ursprungligen postat av
TaxenSixten
Det där med öronen har du fått om bakfoten, de måste opereras. Nu är det ju inte öronen som är det största problemet med PM.
Hellre en obegåvad unge alla dar i veckan. Dessutom finns det många begåvningar/förmågor jag sätter högre än de matematiska. Empati och ödmjukhet till exempel.
Har du känt på ett spädbarns öron någon gång? De är så mjuka att det nästan inte ens är brosk ännu. De är mycket formbara. Man gjorde så förr och det funkade. Men nu kanske BVC skulle reagera, jag vet faktiskt inte. Nackdelen med att operera är att man måste vänta så länge, och barnet måste gå till skolan med sina vingmuttrar...
Citat:
Ursprungligen postat av
kugutt
Nej, jag bara spekulerar lite (som vanligt

), men han hadde ju bookat en tur med DK dagen efter. At tvetta en hel ubåt på insidan är vel endå "jobb för två".
Aha, du menar att D skulle fått hjälpa till att skura upp efter hans urspårade sexorgie med en annan kvinna..? Ja, vem vet - hon skulle kanske ha ställt upp på det?
Citat:
Ursprungligen postat av
Honan6
Jag siar om att en kvinna önskar ett giftermål mellan två grandiosa psykopater.
Hon sitter på ett kvinnofängelse i Sverige och kämpar för IBIC (Interners Behov I Centrum) samtidigt som hon skriver milslånga hopkok med recept, olika affärsidéer, mutförslag, manus till filmer och förslag om giftermål till den ena loosern efter den andra samtidigt som hon uppvaktar Madsen med sitt symbolspråk. Hon tror sig kunna komma i förbund med Madsen.
Han tycker dock att denna kvinna är helt ointressant. Hon är inte tillräckligt intelligent för honom och dessutom har hon använt hjälp av andra till sina mord. Han har däremot gjort allt på egen hand. Ingen annan än han har modet att göra det han gjorde. Kvinnan i Sverige kan ju inte ens se blod, men han kan minsann stycka en människa för att städa bort spår efter sina lustövningar.
De har dock något gemensamt och det är en form av klantig otur i mordsammanhang. Madsen räknade inte med att alla Kims kroppsdelar skulle hittas. Nog fanns Kims ande med och såg till detta.
Kvinnan åkte dit på sina egna ord i avlyssningar och alla tokiga lappar hon skrivit. Såna misstag kommer man dock inte finna vad det gäller Madsen. Han gifter nog hellre om sig med Kim journalist-vän som han redan förklarat vara "all yours" och vill träffa.
Fast det där finns det ju inga källor alls för. Varför hittar du på saker helt utan grund?
Citat:
Ursprungligen postat av
zumwirdenhirsch
Exakt. Att de har ihjäl folk lite då och då pga sexuella perversioner får man tåla..
Fast det finns inte en gen som får folk att döda andra p.g.a. sexuella perversioner. Utan det är i så fall en samverkan av arv och miljö. Alla möjliga gener finns naturligtvis i omlopp, men det är ytterst sällan det går så snett.
Citat:
Ursprungligen postat av
hoppsann
Är din definition av säker sex att man går till en läkare innan?
Nej, men detta att det var ett speciellt tillfälle när de skulle ha sex utan kondom, och att de då gick och kollade sig för sjukdomar innan, visar ju att de brukade ha sex med kondom, och att de förstod detta med sjukdomar och tog ansvar för det. Det är väl positivt - om folk nu måste leva promiskuöst överhuvudtaget? Jag gissar för övrigt att kondom är ett krav på de där sexklubbarna.
Citat:
Ursprungligen postat av
lokalen
Nej motorn är inte förstörd. Men ett sådant test skulle inte tillföra något till domstolen mer än en massa tramsande hit och dit vilket den begåvade styckaren borde ha kunnat räkna ut för länge sedan.
Dock är det här ett rättsfall som kommer att diskuteras i hundratals år, och då blir det konstigt om de test som skulle kunna göras nu (men inte om 40 år när den definitivt rostat sönder) inte har blivit gjorda. Bara för att någon tyckte att det var onödigt besvär. Det känns heller inte rättssäkert. Har inte hört något från domstolen om hur det blir med testet, någon annan som har..? Dagarna går ju nu och dom faller den 24:de april, det är bråttom.