2018-03-13, 14:21
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Costello
Fotbollskanalen skriver om Olsens ersättare i kassen. Trodde han skulle vara tillbaka i tid till VM?

Vet inte om det görs en höna av en fjäder eller om jag är okunnig men ett brutet nyckelben i månadsskiftet februari-mars skall väl knappast förhindra spel i juni? En utespelare hade garanterat vara redo, det är klart att det kan bli lite mer knepigt för en målvakt. Men det vore skumt om han inte kunde stå i VM.
Citera
2018-03-13, 14:55
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Vet inte om det görs en höna av en fjäder eller om jag är okunnig men ett brutet nyckelben i månadsskiftet februari-mars skall väl knappast förhindra spel i juni? En utespelare hade garanterat vara redo, det är klart att det kan bli lite mer knepigt för en målvakt. Men det vore skumt om han inte kunde stå i VM.

De måste mena till kommande träningsmatcher, för VM är såklart ingen fara. Idrottare brukar ju operera nyckelbensbrott.
Citera
2018-03-14, 10:10
Medlem
MustavGandelmanns avatar
Vad tror ni om Zlatan på bänken i träningsmatchen mot Chile? Inhopp sista femton minuterna som Super-Sub.
Citera
2018-03-14, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MustavGandelmann
Vad tror ni om Zlatan på bänken i träningsmatchen mot Chile? Inhopp sista femton minuterna som Super-Sub.

Han ska nog, och vill nog själv, först göra comeback i United.
Citera
2018-03-14, 18:30
Medlem
eternussermos avatar
Nu när Zengin kritat på för Bajen undrar jag, är det någon annan allsvensk spelare som är given i VM-truppen?
Citera
2018-03-14, 19:34
Medlem
Auunis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Nu när Zengin kritat på för Bajen undrar jag, är det någon annan allsvensk spelare som är given i VM-truppen?

Tolkar jag det helt fel, eller menar du att Zengin är given i Sveriges VM-trupp?

Det är svårt att hitta någon som direkt tar plats i startelvan. Däremot är det kanske enklare att utse en Allsvensk spelare som "given i VM-truppen" om vi räknar in spelare som sannolikt blir bänknötare i Sveriges VM-trupp.

I sådana fall är väl Lewicki, Bahoui, Sema, Dahlberg, Strandberg (har förmodligen glömt någon) tänkbara kandidater?
Citera
2018-03-15, 09:27
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auuni
Tolkar jag det helt fel, eller menar du att Zengin är given i Sveriges VM-trupp?

Det är svårt att hitta någon som direkt tar plats i startelvan. Däremot är det kanske enklare att utse en Allsvensk spelare som "given i VM-truppen" om vi räknar in spelare som sannolikt blir bänknötare i Sveriges VM-trupp.

I sådana fall är väl Lewicki, Bahoui, Sema, Dahlberg, Strandberg (har förmodligen glömt någon) tänkbara kandidater?
Ja, men han har inte bestämt sig än. Kan tänka mig att det är svårt att sova för Janne nu.

https://twitter.com/Zengin_85/status/973929881284292609?s=19

"Har sagt till Janne att jag lämnar besked när jag känner mig redo"
Citera
2018-03-15, 10:02
Medlem
ThierryHenry14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Ja, men han har inte bestämt sig än. Kan tänka mig att det är svårt att sova för Janne nu.

https://twitter.com/Zengin_85/status/973929881284292609?s=19

"Har sagt till Janne att jag lämnar besked när jag känner mig redo"
Tror ni bajare att janne lyfte på luren direkt turken kritade på för bajen? 😂

Som om det var att div 2 i turkiet höll tillbaka transan. Cuck-bajen värvar årets flopp för 3 månader, vilken parodi
Citera
2018-03-15, 10:14
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThierryHenry14
Tror ni bajare att janne lyfte på luren direkt turken kritade på för bajen? 😂

Som om det var att div 2 i turkiet höll tillbaka transan. Cuck-bajen värvar årets flopp för 3 månader, vilken parodi

1. Det är ett parodikonto, nej det är nog ingen som tror att Janne lyfter på luren. Tror eternussermo mest tramsar.

2. Lär dig räkna.
Citera
2018-03-15, 11:31
Medlem
Delokrats avatar
Och där var truppen till nästkommande matcher uttagen. De svenska journalisternas frågor handlade främst om... *trumvirvel* ... Zlatan. Är Sveriges fotbollsjournalister så pass torra och ointressanta att de inte har något annat att snacka om?
Citera
2018-03-15, 11:58
Avslutad
Sveriges trupp Sverige -Chile

Målvakter:

Karl-Johan Johnsson, Krisoffer Nordfeldt, Jacob Rinne.

Backar:

Ludwig Augustinsson, Andreas Granqvist, Filip Helander, Pontus Jansson, Mikael Lustig, Victor Nilsson Lindelöf, Martin Olsson, Emil Krafth

Mittfältare och forwards:

Alexander Fransson, Oscar Hiljemark, Sebastian Larsson, Christoffer Nyman, Ken Sema, Gustav Svensson, Isaac Kiese Thelin, Ola Toivonen, Marcus Berg, Viktor Claesson, Jimmy Durmaz, Emil Forsberg, John Guidetti.
Citera
2018-03-15, 12:23
Medlem
JohnbauerGrisens avatar
Inga skrällar. Nu gäller det för Ekdal att försöka bli hel i tid för vm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in