Citat:
Skitsnack. Du står på ett gungfly. Du menar att PM:s psykopatgener kommer från fadern. Sedan talar du om att fadern är svartsjuk. Du sätter likhetstecken mellan att vara nazist och att vara psykopat. Suck. Du verkar självlärd på ett sätt som antyder selektering av info i riktningar som du själv bestämmer. Totalt fel ute är du, tillsammans med kära Otto. Förmodligen är du väl övertygad om att Trump är psykopat? Eller?
Jag vill inte lägga mig i er lilla dispyt. Men angående Trump.
Psykiatriker brukar (får inte) ställa diagnos på distans. Ändå har psykiatriker från alla jordens hörn nästan, gjort det. För att de anser att det är deras skyldighet att varna för DT. Det finns så mycket inspelat material om Trump att tillgå, att det låter sig göras menar de.
Här är en känd Svensk psykiatriker tom.som sällat sig till skaran.
https://svenska.yle.fi/artikel/2017/01/30/claes-andersson-trump-ar-narcissistisk-psykopat
Ja,kära Trollet. Om du vill se mig tugga i mig dina diskvantar får du allt komma med ett litet belägg för att det var PMs morsa som bar på arvet. När det gäller farsan finns det många orossignaler från källor.
PMs tre halvbröder,1 st granne tex. Sedan det faktum att han tvingar en 6-åring att välja mellan honom själv och sin mor och sina syskon. Hur grymt,oempatiskt är inte det? En liten 6-åring!?? Som om inte bara en skilsmässa mellan föräldrarna var förskräckligt svårt nog.

).