2018-03-12, 17:29
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Finns det en dom eller polisutredning på detta ? Har du en källa på vilka dessa kvinnor är och vad anklagelserna består av?

Nej du kommer med hörsägen

Den fakta som kan beläggas är att CW anklagat FV för våldtäkt och att detta utretts och avfärdats av polis.

Resten är tyckande och åsikter av en den hycklande lynchmob du ingår i.
Polis och åklagare har inte avfärdat hennes påståenden utan bara kontaterat att ord står mot ord, inga vittnen eller teknisk bevisning finns och då går det inte att väcka åtal som i alla andra fall av våldtäkt då ord står mot ord. Det innebär ju givetvis inte att det inte har hänt.....
Citera
2018-03-12, 17:48
Medlem
Wajis avatar
Fredrik Virtanen spelar i en egen division. Det har länge varit känt att Fredrik har utnyttjat kvinnor. Att han tagit Kokain gång på gång och hela tiden klarat sig är ett under.

Att han nu åkt ditt offentligt och hela hans låtsasvärld förstörs är inte mer än rätt. Fredrik är ett Svin som förtjänar att leva på existensminimum resten av sitt liv.
Jag hoppas och tror att Cissi vinner även i domstol och resterande kvinnor som anmält Fredrik ger sin version av den riktiga Fredrik.
Citera
2018-03-12, 17:58
Medlem
Jag tror nog att alla som har traffat FW kokainprivat vet vilken filur han ar - jag gjorde det flera ganger pa olika pubar (exempelvis Great Jones Cafe) pa Manhattan nar han bodde i stan.
Senast redigerad av Parsons 2018-03-12 kl. 18:13.
Citera
2018-03-12, 18:12
Medlem
JBernards avatar
Hans ego medför att han kommer att vara en Don Quijote, vilt fäktandes mot Cissi Wallin resterande del av sitt liv. Ingen annan kommer att orka bry sig, han är redan ointressant och passé för alla utom de närmast sörjande.
Citera
2018-03-12, 19:55
Medlem
Jag köper inte dagstidningar/kvällstidningar.
Tycker det är sjukt stressande och nästan alltid intetgivande att läsa Aftonbladets och Expressens nätupplagor.
Krönikörer har jag alltid givit blanka fan i. Förstår inte charmen med detta alls.
På fullt allvar kan jag hävda att Fredrik Virtanen var en närmast totalt okänd person för mig innan metoo-kampanjen. Nu har hans namn och nuna etsat sig fast med associationen (förmodad) sexbrottsling.
Detta är inte viktigt för tråden i fråga, endast ett inlägg från mig som jag hoppas att Fredrik själv eller hans fans råkar få se någon gång framöver.
Alltså i mitt sinne från en totalt ointressant nobody till en som för all framtid kommer att ihågkommas som en (förmodad) våldäktsman.
Citera
2018-03-12, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parsons
Jag tror nog att alla som har traffat FW kokainprivat vet vilken filur han ar - jag gjorde det flera ganger pa olika pubar (exempelvis Great Jones Cafe) pa Manhattan nar han bodde i stan.

Berätta vilken filur han är? För oss som inte hängt med honom.
Citera
2018-03-12, 22:49
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Du resonerar faktiskt som en rättshaverist.

Verkar inte stämma eftersom han är gift med en kvinna som är riktigt fräsch, betydligt mer fräsch än dom där brudarna som anklagar honom för allt möjligt.

Kanske är det istället du som är avundsjuk på FV? Det kan ju förklara din närvaro här?

Vad bygger du den där teorin på? Kan inte brudarna istället ha gaddat ihop sig på "Billy Butt maner" för att lära honom en läxa (kvinnor har ibland en benägenhet att övertolka vissa händelseförlopp och göra en höna av en fjäder) trots att brott ej är begångna?

Kan du bevisa att han har bjudit alla dessa kvinnor på knark/rohypnol för att sedan börja tafsa?

Vilka är kvinnorna som berättat "likartade historier"?

Kan du rada upp dom i bokstavsordning?

Kan inte vissa av kvinnorna själva ha velat bli bjudna på alkohol och eventuella droger? Sätt det i relation till exempelvis CW som själv haft stora problem med alkohol som hon för det mesta blev bjuden på?
Jo tack, jag känner igen dina härskartekniker och fascistoida motfrågor. Inget nytt där.

Det som är intressant i sammanhanget är hur få som stöder Virtanen offentligt. Verkar bara
vara den nu rätt så tröttsamme Alexander Bard som försvarar honom. Och inte ens han säger
något positivt om Virtanen. Han bara totalsågar #metoo och vill vara i centrum.

Var är Virtanens vänner och kollegor idag? Kunde inte en eller annan kompis till honom
gå ut i media och säga något ursäktande om honom.. Typ "- Virre är en juste kille, bla bla"
Men i Virtanens antagligen värsta period i livet så är det ingen som vill ställa upp för honom.
Förutom avlönade advokater och fackföreningsmän förstås.

Och på Flashback då? Värre än någonsin då det ena märkliga och aggressiva inlägget till
försvar avlöser det andra. Synd för Virtanen att dessa shills försvinner i skuren av skit från
i stort sett alla andra FBare!
Citera
2018-03-12, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadBalt
Finns det en dom eller polisutredning på detta ? Har du en källa på vilka dessa kvinnor är och vad anklagelserna består av?

Nej du kommer med hörsägen

Den fakta som kan beläggas är att CW anklagat FV för våldtäkt och att detta utretts och avfärdats av polis.

Resten är tyckande och åsikter av en den hycklande lynchmob du ingår i.

Det börjar bli smått tröttsamt att behöva upprepa detta för alla juridikanalfabeter här: Nej, polisen har inte avfärdat Cissis anklagelse. Tvärtom, enligt förundersökningen fann de den trovärdig. Dock ansåg åklagaren att det inte fanns tillräcklig bevisning för fällande dom, vilket det nästan aldrig gör i våldtäktsfall. Därför prövades ärendet aldrig i rätten. Så alltså, Virtanen är varken friad eller dömd.
Citera
2018-03-12, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retina
Berätta vilken filur han är? För oss som inte hängt med honom.

Men, liksom han ar inte elak och slass eller ar otrevlig pa nagot satt, (om han kunde, skulle han kanske vara det i och for sig) men det ar nagot odefinierbart konstigt med honom - men nu ar jag man och har sluppit sangkammarproblemen.

Mycket trevlig person, musik-kunnig, etc... att prata med nagon timme pa krog. Men nu ar jag nu inte kvinna....
Senast redigerad av Parsons 2018-03-12 kl. 23:42.
Citera
2018-03-12, 23:46
Medlem
Schweinmunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nostradamos
Det börjar bli smått tröttsamt att behöva upprepa detta för alla juridikanalfabeter här: Nej, polisen har inte avfärdat Cissis anklagelse. Tvärtom, enligt förundersökningen fann de den trovärdig. Dock ansåg åklagaren att det inte fanns tillräcklig bevisning för fällande dom, vilket det nästan aldrig gör i våldtäktsfall. Därför prövades ärendet aldrig i rätten. Så alltså, Virtanen är varken friad eller dömd.

Förundersökning nedlagd i brist på bevis.

Det är uppenbart så att Cissi Wallin är en lögnerska för att sätta dit Virtanen.

Fredrik Virtanen måste få upprättelse.
Citera
2018-03-12, 23:57
Medlem
GormDenGamles avatar
Jag gillade honom på ZTV.
Citera
2018-03-13, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schweinmund
Förundersökning nedlagd i brist på bevis.

Det är uppenbart så att Cissi Wallin är en lögnerska för att sätta dit Virtanen.

Fredrik Virtanen måste få upprättelse.

Är du ett troll eller bara ointelligent? På vilket sätt skulle det göra henne till lögnerska?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in