2018-03-11, 15:26
Medlem
Nyhet på Aftonbladet,
https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/jVAjo/bilderna-inifran-thaibordellen--har-saldes-sex-for-en-femhundring

Vet inte om det är en gammal nyhet, men man måste ha Plus för att läsa den...
Citera
2018-03-11, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luggas78

Förresten, afrikansk massage, vad innebär det?
Har sett nåra såna annonser o salong på söder..

Jag var på ett sånt ställe på Söder för flera år sedan. Jäkligt torftig upplevelse. 5 min värdelös ryggmassage och därefter vändning och ett likgiltigt HJ. Inte ett leende eller någonting som fick en att känna sig välkommen.
Citera
2018-03-11, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
samma som vanligt 400 för massage, 300/700/1000/1500 hj/bj/btb/fs, lite variation men inga reor

700 spänn för BJ och 1000 för BTB ?? Nä nä, max 500 för BJ och 750 BTB.. alltså med den extrema överetableringen i Stockholm så behöver man inte betala mer än så......
Citera
2018-03-12, 02:57
Medlem
Nyfikenhets avatar
Nybörjare här. Men gillar att folk delar med sig av upplevelserna så får göra det jag med.
Första gången var i Dubai. Frågade en taxichaffis om nåt sjysst ställe.
Får ett par pappersshorts att dra på mig och blir lite besviken då jag trodde det skulle bli lite extra. Massagen är grym får t.om. den där roliga delen när dom går på en och man tror man ska dö.
Visar sig dock att pappersshortsen går att riva sönder längs med benen och det blir mer och mer sensuellt. Avslutas med barbröstat hj och prostatamassage.
Andra gången vart det inget då det var ett år sen i NV sthlm. Jag var sjukt trött efter en lååång flygresa och höll på att somna men framförallt att rummet var kallt. Huttrade nästan och fötterna var på väg åt det blåa hållet. Massagen var hyfsad endast men tjejen var söt.
Sista var i NV sthlm med. Fick ett ok hj, bättre massage av en äldre madame.
Är lite sugen på att hitta ett b2b ställe nu. Tänkte spana in ett imorgon.
Citera
2018-03-12, 03:14
Medlem
Nyfikenhets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas45
Finns det män som går på thaimassage för att "bara" få just massage? Eller är alla som går in på en salong 99% torskar enligt svensk lagstiftning? Och därmed 99% av alla massöser inblandade i prostitution på ett eller annat sätt? Vad tror ni? Har ni hört om någon som går på massage helt straight?

Jag har gått iaf 3/6ggr bara för massage har vänner som gjort det med. Dock vanligare med extra i åtanke där.
Citera
2018-03-12, 03:18
Medlem
Nyfikenhets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergstrom10
Hej
Jag funderar på om där finns nåt ställe att chatta med thailändska tjejer antingen här eller i Thailand?
Kan man chatta med tjejer som man kanske senare kan träffas med i Thailand?
Thaifriendly är bättre än thaicupid skulle jag säga
Citera
2018-03-12, 04:37
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty
Nyhet på Aftonbladet,
https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/jVAjo/bilderna-inifran-thaibordellen--har-saldes-sex-for-en-femhundring

Ja.

Mer än ett år gammal nyhet !
Citera
2018-03-12, 08:07
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty
Nyhet på Aftonbladet,

Gammal nyhet som sagt. Däremot är är det fel när det står att de sålde ”sex för 500 kr”. Sexuella tjänster möjligen, men full service kostar i regel mer som vi känner till.

Aftonbladet försöker nog bara väcka intresse för att sälja plus-abonnemang eller så har den som skrivit artikeln ingen koll...
Citera
2018-03-12, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnthonyJohnson
700 spänn för BJ och 1000 för BTB ?? Nä nä, max 500 för BJ och 750 BTB.. alltså med den extrema överetableringen i Stockholm så behöver man inte betala mer än så......
Synd det inte är samma överetablering i mitt område (nordöstra Skåne). Men ändå lyckats få BJ för 700, B2B för 900 och FS för 1200 här. Hoppas på några fler salonger här, men verkar inte så lovande.
Citera
2018-03-12, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnthonyJohnson
Nu var det siffror från Göteborg, inte samma överetablering ....
Citera
2018-03-12, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Nu var det siffror från Göteborg, inte samma överetablering ....

Jag har inte märkt någon större skillnad i priser emellan. Men tycker ibland de är lite lägre i Gbg.
Citera
2018-03-12, 22:47
Medlem
Snart omöjligt att få en vanlig massage när man går på Thaisalong...
Jag tycker det är konstigt att polisen inte gör fler tillslag på salongerna. Det borde ju vara rätt så lätt att haffa några kunder...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in