2018-01-23, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Tror inte det är så stor risk att knacka på en stängd salong. Och man får inte outa salonger oavsett om.det är i tråd eller PM.

Är man lite insatt i göteborgs tm vörld så räcker det att den är på ön och ingår i en kjedja

o sen när vart det förbjudet att namnge i PM
Citera
2018-01-23, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigBudda
o sen när vart det förbjudet att namnge i PM
Ok ursäkta - kollade inte det. jag sätter mig genast och besvarar de 18 förfrågningar om namn som jag fick.
Citera
2018-01-23, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigBudda
Alla ni som ger varningar om att polisen stått både här o där,
vore ju bra om ni svarar på PM vilken salong det så vi andra inte faller i deras händer ,,,,,
ELLER
Jo, men man är ju inte inloggad dagligen...
Citera
2018-01-23, 15:10
Medlem
Knullkungens avatar
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/det-har-ar-massagesalongen

"Sett utifrån är det en massagesalong som vill få kunder att slappna av i vardagen. Men bakom plåtväggarna sker försäljning av sexuella tjänster. Verksamheten drivs av en man som inte går att koppla till salongen via offentliga dokument."

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/har-erbjuder-massoren-happy-ending

"Här erbjuder massören ”happy ending”

På uppdrag av SVT Nyheter besökte en man, ”Johan”, massagesalongen i Malmö. I mobiltelefonen spelade han in ljud under själva massagen."
Citera
2018-01-23, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/det-har-ar-massagesalongen

"Sett utifrån är det en massagesalong som vill få kunder att slappna av i vardagen. Men bakom plåtväggarna sker försäljning av sexuella tjänster. Verksamheten drivs av en man som inte går att koppla till salongen via offentliga dokument."

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/har-erbjuder-massoren-happy-ending

"Här erbjuder massören ”happy ending”

På uppdrag av SVT Nyheter besökte en man, ”Johan”, massagesalongen i Malmö. I mobiltelefonen spelade han in ljud under själva massagen."

Fel tråd...det är polska damer som erbjuder "endast" massage..inte thaimassage...😎
Citera
2018-01-26, 17:57
Medlem
Nihgtwolfs avatar
Någon som vet vart i malmö det är
Citera
2018-01-26, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihgtwolf
Någon som vet vart i malmö det är

Skulle också vilja veta, trodde det skulle vara enkelt att hitta med buller skyddet, lekplatsen och en stor zink byggnad. Troligen självklart om men vet, dock inte lätt att hitta utan fler ledtrådar.
Citera
2018-01-26, 20:16
Medlem
dickboners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4hands
Skulle också vilja veta, trodde det skulle vara enkelt att hitta med buller skyddet, lekplatsen och en stor zink byggnad. Troligen självklart om men vet, dock inte lätt att hitta utan fler ledtrådar.

Har en idé om vilken salong det är. Ligger i södra Malmö mellan Emporia och IKEA. H****e förekommer i namnet.
Citera
2018-01-26, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dickboner
Har en idé om vilken salong det är. Ligger i södra Malmö mellan Emporia och IKEA. H****e förekommer i namnet.

Stämmer bra med Google map i alla fall.
Citera
2018-01-27, 15:27
Medlem
Finns det män som går på thaimassage för att "bara" få just massage? Eller är alla som går in på en salong 99% torskar enligt svensk lagstiftning? Och därmed 99% av alla massöser inblandade i prostitution på ett eller annat sätt? Vad tror ni? Har ni hört om någon som går på massage helt straight?
Citera
2018-01-27, 15:47
Medlem
Jo absolut kan jag gå bara för massagen. Det finns damer som kan knåda, och min kropp behöver det. Jag går ditt med enkom massage i tanken, och så blir det. Att sedan thaimassöserna skulle vara involverade i något brottslig, så nej.
Det är inte förbjudet att sälja sex i detta land, men det är förbjudet att köpa.
Det trodde jag alla visste.
Citera
2018-01-27, 15:51
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas45
Finns det män som går på thaimassage för att "bara" få just massage? Eller är alla som går in på en salong 99% torskar enligt svensk lagstiftning? Och därmed 99% av alla massöser inblandade i prostitution på ett eller annat sätt? Vad tror ni? Har ni hört om någon som går på massage helt straight?

Apsålut, många går för massage. Men då detta yrke, alltså massörens har blivit så urvattnat med hundratals salonger " på grund av överoptimistiska thaidamer" så blir förtjänsten ingen alls då konkurrensen är stenhård om kunderna, då " MÅSTE dom erbjuda den ena menyn tuffare än den andra för att kunna överleva.
Inget fel i det, dom ligger ju i allfall inte samhället till last som de flesta andra sk " nyanlända"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in