2018-03-08, 23:40
Medlem
berra77s avatar
Noterade att det är stängt p.g.a. brand på Pennys/Hägersten-Midsommarkransen.
Någon som vet mer ?
Har det brunnit på själva salongen eller är det skador p.g.a. brand någon annanstans i byggnaden ?
Citera
2018-03-09, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas45
Är du ute efter en trekant? Jag är med.

Nej inte direkt. Snarare två tjejer som masserar oss och så får vi se vart det tar vägen.
Citera
2018-03-09, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pekka56
Ett bra tips är att först lägra mamasan ordentligt. Efter det fixar hon alla tjejer du vill ha till dig.

Jag provade det för en herrans massa år sedan i Malmö. De hade en annan tjej som jag väldigt gärna ville prova att få en massage av. Men mamasan blev då sur och frågade om hon inte dög åt mig längre och yada yada. Det slutade med att jag fick byta salong till slut, utan att ha fått en massage av skönheten...
Citera
2018-03-09, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HansWiklund
Nej inte direkt. Snarare två tjejer som masserar oss och så får vi se vart det tar vägen.
Du är för ny på forumet för att det ska gå att skicka pm till dig tyvärr.
Citera
2018-03-09, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Det är bara till att söka själv. Har du tur så kanske du hittar vad du söker.

Besökte en vacker kurvig blond kvinna idag i centrala sthlm mycket underbart och värt varenda sek och min )))))
Citera
2018-03-10, 11:37
Medlem
Aktuellt prisläge i Göteborgs-trakten, nån som har några bud?
Citera
2018-03-10, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berra77
Noterade att det är stängt p.g.a. brand på Pennys/Hägersten-Midsommarkransen.
Någon som vet mer ?
Har det brunnit på själva salongen eller är det skador p.g.a. brand någon annanstans i byggnaden ?
det är stängt och dom har hyrt in sig på Kungsholmen under tiden
Citera
2018-03-10, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergstrom10
Aktuellt prisläge i Göteborgs-trakten, nån som har några bud?
samma som vanligt 400 för massage, 300/700/1000/1500 hj/bj/btb/fs, lite variation men inga reor
Citera
2018-03-10, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexL4
Det känns lite så samtidigt som det är najs att få henne när jag vill. Får väl ta det lugnt och se vad som är på gång.

Vad trevligt! Synd vi inte kan skriva pm. Det nya stamstället?
Citera
2018-03-11, 09:24
Medlem
Jag har testat ett gäng salonger i sthlm, och erbjudanden får man NÄSTAN överallt...avrunkning alltså, eller BJ.

Men jag har ALDRIG fått erbjudande om FS.
Vet inte om det finns speciella koder för det, eller om jag bara haft otur?

Sen rent praktiskt...många salonger e ju lite lyhörda, många massörer är försiktiga o vill inte låta för mkt...hur funkar det?

Förresten, afrikansk massage, vad innebär det?
Har sett nåra såna annonser o salong på söder..
Citera
2018-03-11, 09:45
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luggas78
... jag har ALDRIG fått erbjudande om FS.
Vet inte om det finns speciella koder för det, eller om jag bara haft otur?
Det är ingen spionverksamhet, när du får frågan om du vill ha något extra frågar du om de kan göra allt. Oftast kan de det. Inga hemliga koder behövs.
Citat:
Sen rent praktiskt...många salonger e ju lite lyhörda, många massörer är försiktiga o vill inte låta för mkt...hur funkar det?
Ja om det är lyhört och ni inte vill låta för mycket så är ni lite tystare. Försök att inte se problem i allting.

Om du vet med dig att du vrålar vid klimax typ som Kong Kong eller en dåre (se den gamla filmen Fäbodjäntan för referens) så ska du kanske välja något annat forum, tex beställa hem en eskort.
Citat:
Förresten, afrikansk massage, vad innebär det?
Har sett nåra såna annonser o salong på söder..
Den är jag också nyfiken på, själv har jag aldrig sett någon. Har du hittat en salong så testa och skriv om dina erfarenheter här!

Sedan de vanliga stalltipsen: inga kalsonger, var trevlig, få stånd vid vändning så löser det sig.

Lycka till där ute!
Citera
2018-03-11, 11:44
Medlem
ta en vanlig massage på salong o får ni bra kontakt så ha en lapp med ditt tel nr o fråga om du kan få massage hemma så löser det sig på bästa sätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in