Citat:
Ursprungligen postat av
kimdah2002
I "framtiden" vet du ju att alla paket får avgift och du kan redan när du lägger beställningen avgöra om du tycker det är värt det. Finns ingen anledning att vänta tills du får avin eller?
Nope, no, inte alls, tvärt om. där har du 100% fel igen. . Det dök upp flera paket från Kina i februari som jag definitivt inte har beställt alls. De var "gifts" från olika av de jag handlat från för jag varit trogen kund.
Nu var det ju bara skit som kom. (Fidget-spinners som inte ens ungarna i kvarteret vill ha om man skänker dem).
Men hur glad hade man varit om de kommit nu i Mars och PostNord hade lurat mig att betala pengar för detta pga att man vägrar tala om vad man tänker leverera. Skamligt är det.
Man hade ju blivit dubbelblåst av PostNord. Först hade man tagit ut avgift för något som var gratis (för det är en gift jag inte beställt), sen hade man lurat mig att betala in pengar genom att inte tala om vad man vill ha pengar för.
Visst, kan man dra igång en flera månader lång process för att reklamera avgiften. Jag har ju gjort det innan av princip. M