Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-04-12, 21:44
  #49
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arazal
ja det kändes faktiskt som att han spelade över och var inte riktigt på samma nivå som i första säsongen. Men de levererade en massa garv iaf

Tänkte mest på röst och mimik, det var många gånger det inte alls var den Morran vi lärde känna
Citera
2017-05-03, 00:25
  #50
Medlem
wodelars avatar
någon som vet vad deathmetallåten heter som spelas när Tobias spikar fast Morran ?
Citera
2017-05-08, 21:20
  #51
Medlem
Besviken här också.. Serien är ju så bra, men här hade man verkligen för bråttom att få klart en film medans järnet var varmt och intresset för karaktärerna som störst, så att säga.

Serien var tragikomisk, men trovärdig. Det är här filmen tappar. Mitt intresse rann iväg med äggen som skulle "knipsas" i med skalen kvar. Ingen människa gör så, fattig WT eller ej. Scenen med fiskarna i köket likaså, det kändes bara oinspirerat och krystat.
Dödsstöten för filmen var enligt mig sångnumret. Där försvann allt hopp för denna film.

Tyvärr!
2/5
Citera
2017-12-21, 11:41
  #52
Medlem
Såg den för någon månad sedan. Tyckte inte den var dålig, men ser den mer som en tragedi än en komedi.
Började tänka på boken Äldreomsorgen i övre Kågedalen när jag såg filmen.
Citera
2018-03-10, 13:59
  #53
Medlem
Retsinas avatar
Såg filmen igår. Skrattade inte en enda gång. Kan vara En av dom sämsta filmerna jag sett.
0,5/10
Citera
2018-03-10, 14:11
  #54
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Såg filmen igår. Skrattade inte en enda gång. Kan vara En av dom sämsta filmerna jag sett.
0,5/10
Vad brukar du skratta åt?
Citera
2018-03-10, 18:25
  #55
Medlem
Nä, som många varit inne på var inte filmen mycket att hänga i granen jämfört med serien.
Citera
2018-03-11, 11:13
  #56
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Vad brukar du skratta åt?
Åt sådant som är roligt.
Citera
2018-03-11, 18:53
  #57
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Åt sådant som är roligt.
Jag tänkte mig mer ett moget svar, t.ex en specifik film du skrattar åt.
Citera
2018-03-12, 09:53
  #58
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Jag tänkte mig mer ett moget svar, t.ex en specifik film du skrattar åt.
Jag har ett brett spektrum. Allt från Benny Hill till Jacques Tati.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback