2018-03-10, 09:41
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Det säger ändå något när man umgås med invandrare. I själva verket kommer dessa män som enbart är hos er för adrenalinkickens skull, att rösta SD när det vankas val.

Finns folk som hamnat i ond kläm med ledarna för de umgåtts med invandrare.

En av mina närmaste vänner är en VIT bosnier, intelligent och ödmjuk och vet mycket väl om mina politiska åsikter, han anammar dessa också på sistone.

Är jag nu utesluten ur organisationen?
Citera
2018-03-10, 09:59
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
En av mina närmaste vänner är en VIT bosnier, intelligent och ödmjuk och vet mycket väl om mina politiska åsikter, han anammar dessa också på sistone.

Är jag nu utesluten ur organisationen?
Jag känner en Afrikansk kvinna( väninna) som har exakt samma åsikter som NMR men då för det svarta folket.
Anser att den svarta rasen , hon kallar det, inte skall blandas med den vita rasen.
Hon kan umgås med mig ändå.
Och jag med henne.

Finns alltså många svarta som har exakt samma åsikter som individerna inom NMR och deras ideologi.
Citera
2018-03-10, 10:25
Medlem
Hur tror ni YouTubes "censur" av Nordiska Motståndsrörelsen respektive NTV kommer att påverka NMR? Som det är nu måste man alltså vara inloggad användare med Youtube (Google)-konto för att ens kunna se klippen. Och inga kommentarer/gillamarkeringar syns.

Livestreamen från demon i Gbg följdes ju exempelvis av flera hundratusentals tittare. Det blir ju ett dråpslag för rörelsen om de mest kommer följas av den inre kretsen.
Citera
2018-03-10, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Ditt oändliga hatspammande i den här tråden bottnar ju enbart i att du ratades av NMR. Du höll inte måttet. Alla vet det och kan se varför. För du spottar ur dig det ena inlägget efter det andra vars enda grund är att du vill inta motsatta åsiktspositioner som NMR oavsett vad det handlar om. Värnar du verkligen genpoolen så finns det ett par åtgärder du kan vidta. Ingen av dem har med reproduktion att göra.

Bara dissar och inga argument?

Värna om genpool? Vem fan bryr sig om någon genpool? Tror du att du kan skrämma oss som inte bryr sig om någon genpool om att den kommer försvinna?
Generna avgör inte ifall en människa blir god eller ond, snäll eller taskig, ödmjuk eller outhärdlig. En bra uppväxt, kärleksfulla vänner och familj har störst påverkan om en människa blir vettig i skallen.
Jag värnar hellre om bevara bra människor än människor som ser ut på ett speciellt sätt.

Herregud, det är verkligen svårt för mig att förstå hur man kan bry sig om att bevara någon genpool. Möjligtvis om man är hunduppfödare.
Inse att världen förändras, och att allt ändras med tiden. Globalismen är här och alla världens genpooler håller på att blandas. Like it or not.
Dessutom så vinner vi alla på det, då barnen blir smartare om föreldrarna kommer från olika värdsdelar, då det är motsatsen till inavel. https://www.google.se/amp/www.independent.co.uk/news/science/people-born-to-genetically-diverse-parents-more-likely-to-be-taller-and-more-intelligent-says-study- 10358706.html%3famp?espv=1
Senast redigerad av Riese 2018-03-10 kl. 10:52.
Citera
2018-03-10, 11:41
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Örjan
Hur tror ni YouTubes "censur" av Nordiska Motståndsrörelsen respektive NTV kommer att påverka NMR? Som det är nu måste man alltså vara inloggad användare med Youtube (Google)-konto för att ens kunna se klippen. Och inga kommentarer/gillamarkeringar syns.

Livestreamen från demon i Gbg följdes ju exempelvis av flera hundratusentals tittare. Det blir ju ett dråpslag för rörelsen om de mest kommer följas av den inre kretsen.
Det där är en viktig grej du lyfter, för är det någonstans NMR verkligen gått framåt det senaste året är det deras mediasatsning. Nytt TV-program, direktsändningar, allt bättre rapporter osv. YouTube har varit väldigt bra för NMR.

Funkar det inte där får man börja satsa på de alternativa kanaler som finns. PewTube, Bitchute, Gab etc. Men det skulle vara ett rejält slag om Youtube fortsätter halv- eller helcensurera NMR.
Citera
2018-03-10, 13:05
Medlem
Yxherrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Det där är en viktig grej du lyfter, för är det någonstans NMR verkligen gått framåt det senaste året är det deras mediasatsning. Nytt TV-program, direktsändningar, allt bättre rapporter osv. YouTube har varit väldigt bra för NMR.

Funkar det inte där får man börja satsa på de alternativa kanaler som finns. PewTube, Bitchute, Gab etc. Men det skulle vara ett rejält slag om Youtube fortsätter halv- eller helcensurera NMR.
Instämmer - de har gjort mycket bra.

Men jag hoppas att de hittar någon inom organisationen som är bra på att publicera medier. Just nu känns det hela väldigt amatörmässigt. En organisation som pratar om disciplin och organisering måste kunna producera ett mer seriöst TV-program än detta.

Jag gillar det till fullo, men ur propagandasynvikel så är det nog inge vidare. De måste hitta en kompetent person som kan redigera och publicera deras videor, samt organisera själva programmen.
Senast redigerad av Yxherren 2018-03-10 kl. 13:10.
Citera
2018-03-10, 13:15
Medlem
NMR är helt klart för att presenteras för de svenska hushållen.
Citera
2018-03-10, 15:35
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JedemDerSeine
Kasselstrand saknar den nödvändiga hårdheten att bedriva en trovärdig nationalistisk kamp. Den enda organisationen som gång på gång bevisat att det har vad som krävs är Motståndsrörelsen. Hur ofta har inte rörelsen visat vad de går för? Nationalistiska irrbloss har aldrig visat sig motståndskraftiga i praktiken. Av den anledningen är Motståndsrörelsen det enda seriösa alternativet. ...

Men samtidigt så är det väldigt tveksamt om det verkligen är bra i nuläget att rösta på NMR i riksdagsvalet.

Du får tänka på att det är totalt hjärntvättade FÅR som vi försöker att väcka ur sin dvala. Vi försöker att väcka folk som anser att "nazister" är värre än våldtäktsmän och djurplågare. Det går att väcka tillräckligt många men det tar lång tid och det krävs en nästintill felfri taktisk manöver.

Ett NMR i riksdagen skulle kunna ge mycket ammunition till dom som försöker att stoppa oss från att väcka folk. Jag gillar bara inte tanken av att vi sitter i riksdagen och någonting väldigt dåligt händer i Sverige. Vi skulle få skit för något som vi inte har haft någonting att göra med och dom som vi försöker att väcka skulle stämma in i kören eftersom vi är "nazister".

Det skulle genast bli skriverier som "nazister hinner inte ens vara i riksdagen i 3 år innan Sverige går åt helvete".

Jag tycker att vi borde hålla oss så låååååångt borta som möjligt från judens lekplats tills det brakar loss.
Citera
2018-03-10, 15:49
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Men samtidigt så är det väldigt tveksamt om det verkligen är bra i nuläget att rösta på NMR i riksdagsvalet.

Du får tänka på att det är totalt hjärntvättade FÅR som vi försöker att väcka ur sin dvala. Vi försöker att väcka folk som anser att "nazister" är värre än våldtäktsmän och djurplågare. Det går att väcka tillräckligt många men det tar lång tid och det krävs en nästintill felfri taktisk manöver.

Ett NMR i riksdagen skulle kunna ge mycket ammunition till dom som försöker att stoppa oss från att väcka folk. Jag gillar bara inte tanken av att vi sitter i riksdagen och någonting väldigt dåligt händer i Sverige. Vi skulle få skit för något som vi inte har haft någonting att göra med och dom som vi försöker att väcka skulle stämma in i kören eftersom vi är "nazister".

Det skulle genast bli skriverier som "nazister hinner inte ens vara i riksdagen i 3 år innan Sverige går åt helvete".

Jag tycker att vi borde hålla oss så låååååångt borta som möjligt från judens lekplats tills det brakar loss.

Jag tror NMR skulle kunna bli hur stora som helst om de lämnade jude-tramset till historien. Det där med att förneka förintelsen och lägga skulden för allt ont på judarna? Judarna är idag rätt utsatta för attentat, dock ej från NMR men från pedofildyrkarna. Om NMR slutade tramsa med judehat och istället gick in för att få ut alla odrägliga invällande muslimer så skulle de nog kunna växa duktigt.
Citera
2018-03-10, 15:56
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jag tror NMR skulle kunna bli hur stora som helst om de lämnade jude-tramset till historien. Det där med att förneka förintelsen och lägga skulden för allt ont på judarna? Judarna är idag rätt utsatta för attentat, dock ej från NMR men från pedofildyrkarna. Om NMR slutade tramsa med judehat och istället gick in för att få ut alla odrägliga invällande muslimer så skulle de nog kunna växa duktigt.

Här har vi ett bra exempel på ett av dessa svårväckta får.

https://www.youtube.com/watch?v=dOyQaIVMjvA
Citera
2018-03-10, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy

Det är många inom judendomen som är hängivna åt pedofili och analsex så det är inte så stor skillnad där, då blir frågan en om ras och där blir båda underkända.
Citera
2018-03-10, 16:09
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Det är många inom judendomen som är hängivna åt pedofili och analsex så det är inte så stor skillnad där, då blir frågan en om ras och där blir båda underkända.
Men nu är det ju faktiskt så att judarna utgör inget problem i samhället. Det är inte de som våldtar, tvingar kvinnorna att spöka ut sig, går på bidrag eller vägrar anpassa sig. Det är muslimerna. Problemet för NMR är att ingen bryr sig om deras tramsande om att förintelsen aldrig ägt rum osv. Just eftersom de biter sig fast i frågan så ser vi vanliga NMR som muppar. Men om NMR lagt ner det tramset men att judarna är orsaken till allt ont, och satsat på muslimbekämpning så hade nog organisationen fått mer stöd från svenskarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in