2017-10-16, 22:54
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korok
Vi får se. Håller inte direkt andan i oro inför nmrs parlamentariska framgångar, jag tror du har såhåhå fel och tycker ärligt talat det är helt bisarrtbom du på riktigt tror på det där och inte bara trollar, men du är mer än välkommen att trycka upp det i mitt ansikte om det blir ens i närheten av 8% (eller 3 tbh) för nmr i valet.

Det måste vara därför du agerar kackerlacka i den här tråden då. För att du inte är orolig.

Obeaktat den parlamentariska utvecklingen, för den kommer ändå inte att fälla avgörandet i slutändan, så visar SENTIO-undersökningen att mentaliteten är på väg att förändras. Och precis som du är ju inte regimen heller ett dugg orolig över NMRs framfart. Det måste vara därför statsministern kallar till möte med de andra förbrytarna i Riksdagen bara för att diskutera hur man ska stoppa NMR.
Citera
2017-10-16, 23:01
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag såg också detta. Även Swedbank ska visst ha avslutat sina affärer med nazze-nazzarna. De gick ut för hårt innan de var tillräckligt starka tror jag. Jakten på nazze-nazzarna har nog bara börjat tror jag.

Inget av det systemet hittar på kommer som en överraskning för NMR. Tvärtom är den ökade repressionen ett förväntat inslag och inte minst en kvittens på att stödet och acceptansen för NMR ökar. Ju mer polarisering desto bättre.
Citera
2017-10-16, 23:04
Medlem
Jessigirlies avatar
Vad tycker den rörelsen om mig? Jag är halvt ryska/thaia, har alltid jobbat sen jag hittade mitt första sommarjobb o kommer jobba heltid att torka gamla i rumpan så fort jag gått klar min utbildning?
Citera
2017-10-16, 23:14
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessigirlie
Vad tycker den rörelsen om mig? Jag är halvt ryska/thaia, har alltid jobbat sen jag hittade mitt första sommarjobb o kommer jobba heltid att torka gamla i rumpan så fort jag gått klar min utbildning?
Hade jag varit diktator så hade jag använt dig för gladiatorspel eller något annat skojigt, I bästa fall hade jag gjort dig till D-medborgare

lite oklart om smr vill kasta ut dig, deras partiprogram nämns folk av blandras som exempel på sådana som ska kunna stanna.
Citera
2017-10-16, 23:18
Medlem
Jessigirlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Hade jag varit diktator så hade jag använt dig för gladiatorspel eller något annat skojigt, I bästa fall hade jag gjort dig till D-medborgare

lite oklart om smr vill kasta ut dig, deras partiprogram nämns folk av blandras som exempel på sådana som ska kunna stanna.

Oki 😯
Citera
2017-10-16, 23:19
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ladernacken
När det gäller ett nationalistisk gäng där alla verkar ha någon slags uniformsliknande klädsel är det en marsch, om det varit ett förstamajtåg hade det varit en demonstration.
Att hänvisa till nordfront är ju lite skrattretande, de måste naturligtvis påstå att det var en "jätteframgång" oavsett om det var ett fiasko.
Du hävdade att "marchen" misslyckades för att den bara tog sig "några fåtal meter". Men fakta är att marschen pågick i två kilometer. Du blandar ihop marschen med den tillståndsgivna demonstrationen. Motståndsrörelsen valde att genomföra marschen istället för demonstrationen. Något du som litar på lögnpressen missat!

Citat:
Ursprungligen postat av ladernacken
Göteborgsposten skriver: "I sin propaganda kallar nazistiska NMR demonstrationen i Göteborg för "episk". De flesta bedömare ser den som ett bakslag för rörelsen. - Människor i gemen blev inte rädda för NMR i Göteborg och det går tvärt emot allt som NMR står för."
Att den judiskt ägda tidningen Göteborgsposten anser att Motståndsrörelsens demonstration misslyckades för att "människor i gemen inte blev rädda för NMR" är ju skrattretande. Du kan väl inte själv tro på att syftet med demonstrationen var att skrämma vanligt folk? Det är ju bara sånt som lögnpressen hittar på för att lura dumma får som dig själv.
Citera
2017-10-16, 23:23
Medlem
koroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Det måste vara därför du agerar kackerlacka i den här tråden då. För att du inte är orolig.

Som sagt får vi se efter valet
Men du tror alltså på riktigt att 8% är en realistisk siffra? Att nmr kommer få en bra bit över 4%?
Citera
2017-10-16, 23:27
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Som sagt får vi se efter valet 😀
Men du tror alltså på riktigt att 8% är en realistisk siffra? Att nmr kommer få en bra bit över 4%?
Ska bli intressant att se hur han hanterar att smr inte ens fick 0.1% av rösterna
Citera
2017-10-16, 23:35
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Som sagt får vi se efter valet

Det skrev jag aldrig, aspiemupp. Jag tror överhuvudtaget inte på att de nödvändiga förändringarna kommer att ske via valurnorna. Däremot att SENTIO-undersökningen reflekterar hur mentaliteten bland svenskar är på väg att förändras. Historiskt har det så gott som alltid varit en liten hängiven minoritet som genomdrivit stora förändringar.
Citera
2017-10-16, 23:41
Medlem
koroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Det skrev jag aldrig, aspiemupp. Jag tror överhuvudtaget inte på att de nödvändiga förändringarna kommer att ske via valurnorna. Däremot att SENTIO-undersökningen reflekterar hur mentaliteten bland svenskar är på väg att förändras. Historiskt har det så gott som alltid varit en liten hängiven minoritet som genomdrivit stora förändringar.

Ah så plötsligt ÄR det en "liten minoritet" igen alltså

Jag tror inte att nyheter idags läsarskara är en vettig grupp att använda för att undersöka "mentaliteten hos svenskar" tbh.

Så vad skulle du säga är en realistisk siffra då?
Citera
2017-10-17, 13:58
Medlem
Vilken nazze är det som härjat i Trollhättan då?

https://www.expressen.se/gt/knivbevapnad-nazist-jagade-fyra-tonaringar/
Citera
2017-10-17, 16:11
Medlem
adolf512s avatar
Har inte hittat Martin Karlsson på sociala medier men gissar att han kom in i nazismen pga socialt umgänge och nu går ut pga ändrad social situation, verkar inte röra sig om att han själv kommit fram till att nazism är bra utan han blev inföst i det hela.

smr:s nazism är inte så spännande egentligen, finns inget om gladiatorspel, massgravar, krig, tvångssterliseringar eller dyligt, det är mest den sionistiska eliten som de tror styr världen de världer sig emot.

Kanske hade varit bra om en judisk elit faktiskt hade styrt Sverige direkt? har på senare tid insett att problemet är demokrati i kombination med massans bristande mentala förmågor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in