2018-03-08, 12:00
Bannlyst
Jag noterar 1488 sidor. Nu får moderator stänga tråden och öppna en ny tills den också får 1488 sidor, heliga tal skall inte underskattas.

Så länge NMR förhåller sig till den utomparlamentariska kampen först och ser varje framgång parlamentariskt som en bonus, så har de rätt förhållningssätt i frågan. Och skulle man göra ett väldigt trevligt val, kan man öka insatserna utan för den skull att sätta gatukampen ur spel. Finns det något en haschrökande röding fruktar är det en natsoc på stan som kan dela gratis knogmackor till alla väders Untermensch.

Nu är AFS ett väldigt trevligt alternativ men den uppoffring som många av NMR aktivister gör är inget jag underskattar och kan mycket väl belönas i något så banalt som en pappersröst från mig.

Have faith, keep going strong!
Citera
2018-03-08, 14:54
Medlem
ExtremParanoias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surv8
Tror tyvärr att det är absurt om NMR får mer än 2%. Jämförbart med extremisterna i F!. Frågan är om Afs ens kommer upp till ens en enda procent. Å andra sidan kan NMR stärka ställningen på kommunal nivå istället.
Det säger väll mer om vilken bubbla du lever i som tror att NMR kommer att få fler röster än AFS.

2% är absurt det med, 1% också. 0,1% kanske.
Citera
2018-03-08, 15:35
Medlem
Hur överdrivna är egentligen alla kamprapporter? Menar att dom inte är helt sanningsenliga förstår jag ju (tex att man överdriver antal uppsatte klistermärken eller närvarande medlemmar osv) men hur mycket ungefär är lögner/överdrifter?
Citera
2018-03-08, 18:20
Medlem
https://www.nordfront.se/operationjcy-youtube-ljuger-och-censurerar-dags-for-aktivism.smr

Varför rekommenderar palmblad att folk ska gå in på piratebay och ladda ned någon obskyr adware när det finns open source alternativ? Ser oseriöst ut för en sida som nordfront.

se exempelvis: https://github.com/MrS0m30n3/youtube-dl-gui
Citera
2018-03-09, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av e-light14
https://www.nordfront.se/operationjcy-youtube-ljuger-och-censurerar-dags-for-aktivism.smr

Varför rekommenderar palmblad att folk ska gå in på piratebay och ladda ned någon obskyr adware när det finns open source alternativ? Ser oseriöst ut för en sida som nordfront.

se exempelvis: https://github.com/MrS0m30n3/youtube-dl-gui

Haha, det är verkligen inget AdWare. Riktigt bra program som rippat massvis med klipp åt mig genom åren. Inte bara från Youtube utan även från MittMedia och övrig judisk makt-media.
Citera
2018-03-09, 22:01
Bannlyst
Haha de flesta i NMR hänger själva med invandrare i smyg. De är bara med i NMR för att få adrenalinkick och gå ut och härja. Ledningen tvingar undersåtarna att snacka judetrams vid utdelning av flygblad...

Bara ledningen är hardcore till det som partiet står för.

hälsningar // en blatte som fått information från en avhoppad SMR
Citera
2018-03-09, 22:11
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw
Haha de flesta i NMR hänger själva med invandrare i smyg. De är bara med i NMR för att få adrenalinkick och gå ut och härja. Ledningen tvingar undersåtarna att snacka judetrams vid utdelning av flygblad...

Det är inte förbjudet att ha vänner som invandrat. Invandrare är i många fall mycket mer rasmedvetna, Hitler-sympatiserande och judemedvetna än vad svenskar är.
Citera
2018-03-10, 01:14
Medlem
JedemDerSeines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jag själv är lite kluven, jag gillar inte Kasselstrand som ledare, men jag tycker ändå att partiet som helhet ser proffsigare ut än NMR. NMR är revolutionärer och aktivister, jag ser dom inte som ett politiskt parti.

Nu kanske det blir 10k NMR röster och 20k AfS röster, istället för 30k på ett och samma. Gör förvisso ingen skillnad i praktiken men.

NMR har dock sin funktion i kommunalvalen, i dalarna är man som starkast - men inte på många andra platser i landet.

Jag har inte uppfattat dig som en defataist förrän nu. Motståndsrörelsen är det enda hoppet, för att bara dem besitter den nödvändiga hårdheten. Hur ofta har vi inte sett nationella projekt som har havererat? Enbart Motståndsrörelsen har kraften att föra kampen till ett lyckat slut. Bara till dem sätter jag mitt hopp...
Citera
2018-03-10, 01:14
Medlem
O.Staafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitbmw

I smyg? Det finns ingen anledning att dölja att man umågs med rasfrämlingar. Det är knappast förbjudet. Ingen tvingar någon till att prata om judar. Ibland är det bättre att inte nämna dom alls.
Citera
2018-03-10, 01:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av O.Staaf
I smyg? Det finns ingen anledning att dölja att man umågs med rasfrämlingar. Det är knappast förbjudet. Ingen tvingar någon till att prata om judar. Ibland är det bättre att inte nämna dom alls.
Det säger ändå något när man umgås med invandrare. I själva verket kommer dessa män som enbart är hos er för adrenalinkickens skull, att rösta SD när det vankas val.

Finns folk som hamnat i ond kläm med ledarna för de umgåtts med invandrare.
Citera
2018-03-10, 01:29
Medlem
JedemDerSeines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Louise.potatisgris
Jag tycker NMR borde lägga ned sitt parti och fortsätta med det dom är bäst på.

Anledning är AfS och Gustav Kasselstrand, som jag anser har en större chans att få ihop tillräckligt många röster för att etablissemanget ska få en hjärtinfarkt. Gustav Kasselstrand är mycket populär bland SDare så det finns en stor chans att han faktiskt kommer att skrapa ihop en hel del röster

Kasselstrand saknar den nödvändiga hårdheten att bedriva en trovärdig nationalistisk kamp. Den enda organisationen som gång på gång bevisat att det har vad som krävs är Motståndsrörelsen. Hur ofta har inte rörelsen visat vad de går för? Nationalistiska irrbloss har aldrig visat sig motståndskraftiga i praktiken. Av den anledningen är Motståndsrörelsen det enda seriösa alternativet. ...
Citera
2018-03-10, 01:43
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JedemDerSeine
Kasselstrand saknar den nödvändiga hårdheten att bedriva en trovärdig nationalistisk kamp. Den enda organisationen som gång på gång bevisat att det har vad som krävs är Motståndsrörelsen. Hur ofta har inte rörelsen visat vad de går för? Nationalistiska irrbloss har aldrig visat sig motståndskraftiga i praktiken. Av den anledningen är Motståndsrörelsen det enda seriösa alternativet. ...

Sa inte du det om SvP inför förra valet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in