Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-09, 12:48
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Nej, men ärligt talat.

Killar från MÖ är inte fula, inte tänka så. Däremot kan jag som svensk tjej - som du säger - dras till svenska män för igenkänningens skull, det man känner sig hemma med kan spela in. Men alla män, även de svenska, måste ju gå efter vad de själva vill ha. De kan inte lämna några grupper ifred för att andra män ska ha dem, så gör ju inte du heller gissar jag. Ge inte upp, det ordnar sig nog, bara du är sund och bra mot dig själv och andra.

Ge inte upp?

Haha!

Försöker du vara nedlåtande för att jag ej får fitta just nu eller för tillfället? Hallå, kvinna, jag är inte desperat så jag måste våldta. Jag är inte oskuld, om du tror det.

Du ska ej jämföra dig själv mellan självbelåtna damer och den gemene mannen. Ni har det alltid lätt att få ligg när ni vill....så gör inte narr av andras olycka.
Citera
2018-03-09, 12:49
  #14
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FakYuToo
Ehhh?

Har du då missat att jag är kristen?

Den enda restriktion vi har gällande våra kvinnor är att de ska förbli okuld tills giftermål.

De väljer själv vem de vill ha till man och kan alltså tacka nej till 100 friare om det är så, förutom muslimer och negrer, och vi har ingen hederskultur med våld, för vi rör inte våra egna damer.

Ja, det var ju det jag menade, det är ganska stora krav.

Du skrev en gång att ni kan ta någons oskuld även om hon inte vill typ, för att män är starkare. Så fattade jag det iaf.
Citera
2018-03-09, 12:54
  #15
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FakYuToo
Ge inte upp?

Haha!

Försöker du vara nedlåtande för att jag ej får fitta just nu eller för tillfället? Hallå, kvinna, jag är inte desperat så jag måste våldta. Jag är inte oskuld, om du tror det.

Du ska ej jämföra dig själv mellan självbelåtna damer och den gemene mannen. Ni har det alltid lätt att få ligg när ni vill....så gör inte narr av andras olycka.

Tro det eller ej, men det var faktiskt schysst menat, så ta emot det på det sättet.

Har inte haft en tanke på om du är oskuld eller ej, jag tänker inte i de banorna ...

Ja, det är lätt att få ligg som tjej, men helt ointressant att ligga utan kärlek för mig som just kvinna. Så var det med det.

Är det inte värt att betala på dejtingsajten så du kan snacka med tjejerna då?
Citera
2018-03-09, 13:01
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Ja, det var ju det jag menade, det är ganska stora krav.

Du skrev en gång att ni kan ta någons oskuld även om hon inte vill typ, för att män är starkare. Så fattade jag det iaf.

Vad pratar du om, människa?

Ta vems oskuld? Menar du våldtäkt? Du yrar... Våra kvinnor ska förbli oskuld tills giftermål, männen får ligga hur mycket de vill innan. Detta är pga ett patriarkaliskt system, som vi värnar om. Vi vill inte ha sexuellt erfarna damer innan giftermål, för detta ökar risken för otrohet hos kvinnan.
Citera
2018-03-09, 13:02
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Tro det eller ej, men det var faktiskt schysst menat, så ta emot det på det sättet.

Har inte haft en tanke på om du är oskuld eller ej, jag tänker inte i de banorna ...

Ja, det är lätt att få ligg som tjej, men helt ointressant att ligga utan kärlek för mig som just kvinna. Så var det med det.

Är det inte värt att betala på dejtingsajten så du kan snacka med tjejerna då?

Sociala medier är mestadels oseriösa enligt mig. Det är mest för skojs skull, då det är för mycket konkurrens och för kräsna damer. Dessutom är risken för könssjukdomar större med sönderknullade damer.

Man träffar mer genuina människor i verkliga livet....

Jag kan ex. knulla en skild medelålders grannkvinna i tvättstugan, eller hur? Heeeeh!
Citera
2018-03-09, 13:30
  #18
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Att leta kristna oskulder på knullsajten Badoo känns faktiskt som en uppdrag dömt att misslyckas från början om jag skall vara ärlig. Men ja klart man är intresserad av snygga MÖ tjejer, persiskor och deras kroppar har alltid fått mig att tända till och du säger ju själv att du vill lägra svenskor men får nobben pga deras rasism så din kritik är ju lite konstigt, alla män vill väl ha alla tjejer om man får bestämma sin egen utopi.
Citera
2018-03-09, 15:37
  #19
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FakYuToo
Vad pratar du om, människa?

Ta vems oskuld? Menar du våldtäkt? Du yrar... Våra kvinnor ska förbli oskuld tills giftermål, männen får ligga hur mycket de vill innan. Detta är pga ett patriarkaliskt system, som vi värnar om. Vi vill inte ha sexuellt erfarna damer innan giftermål, för detta ökar risken för otrohet hos kvinnan.

Det var så jag förstod dina svar förra året (kopierade in lite längst ner), men det är en annan diskussion. Kanske missförstod jag dig där.

OnT: På tal om dejtingtjänster så kan jag tycka det är lurigt på flera sätt. Dels så märker jag som tjej att just när mitt medlemskap håller på att ta slut så dyker det ofta upp någon attraktiv man från USA som förstås är på väg till just Sverige eller redan är i Sverige, det har hänt flera gånger. Känns som bluff.

Dessutom så får jag hur många besök som helst när jag är inloggad som ickebetalande medlem, men när jag sedan betalat för ett medlemskap så är det som om besöken hålls tillbaka.

Det finns flera konstigheter och jag tror helt klart att de gör så för att fler ska betala osv.

(FakYuToo:
Hehe!
Nej...här finns en dubbelmoral.
Männen får ligga hur mycket de vill innan giftermål..de som vill och de som lyckas. Om du talar om de som lever i MÖ...ja, då är de säkerligen också oskuld.
Sådan är attityden...här segrar den starkare helt enkelt. Vore en kvinna fysiskt starkare skulle
hon ha övertaget och då kunna skapa egna rättesnören för männen att följa. Så är dock inte verkligheten.

pillowpop:
Jaha ... vad besviken jag blev nu.
Och fysiskt starkare, vad har det med saken att göra. Ni syriska män våldtar inte, det sa du ju i ditt långa inlägg till mig tidigare.
Hur var det med den kristna moralen egentligen🙄

FakYuToo:
Styrka på det sätt att man ej ifrågasätter. Det räcker med vetskap...man behöver ju inte slå heller.
Det patriarkaliska är gammalt och bör inte förvåna.)
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback