Citat:
Bjuder på en klassiker, tråden till ära.
Sylvia Löfberg:
Såna är dom våra killar, kloka, snälla o smarta.
Asta Sjöström:
Jag älskar min lilla afghanpojke...
Malin Fahlborg:
Fina fina jultomte❣
Elisabet Mysa Williams:
du rubbar hela min existens.
Ann-Kristin Casserblad:
Dessa pojkar gör avtryck i våra hjärtan.
Ellinore Cefalk:
Även om jag bara är deras soc.sekr som de inte träffar så ofta så har jag fått fantastiska relationer det senaste året ♥ jag önskar så att jdg fick ta m dem hem o introducera dem för min familj, men det får jag ju inte....
Emily Persson:
Det e helt underbara ☺ Finns ett speciellt ljus i deras ögon ☺
Irina Ira Wesslén:
Mina fantastiska prinsar gör livet så lätt och ger så mycket kärlek.
Erica Gunnarsson Kibowa:
Har någon av er i gruppen nära kontakt med /lever med ungdomar från Nordafrika? Skriv gärna till mig i Messenger chatten el här!
Jag:
Spyr...
Sylvia Löfberg:
Såna är dom våra killar, kloka, snälla o smarta.
Asta Sjöström:
Jag älskar min lilla afghanpojke...
Malin Fahlborg:
Fina fina jultomte❣
Elisabet Mysa Williams:
du rubbar hela min existens.
Ann-Kristin Casserblad:
Dessa pojkar gör avtryck i våra hjärtan.
Ellinore Cefalk:
Även om jag bara är deras soc.sekr som de inte träffar så ofta så har jag fått fantastiska relationer det senaste året ♥ jag önskar så att jdg fick ta m dem hem o introducera dem för min familj, men det får jag ju inte....
Emily Persson:
Det e helt underbara ☺ Finns ett speciellt ljus i deras ögon ☺
Irina Ira Wesslén:
Mina fantastiska prinsar gör livet så lätt och ger så mycket kärlek.
Erica Gunnarsson Kibowa:
Har någon av er i gruppen nära kontakt med /lever med ungdomar från Nordafrika? Skriv gärna till mig i Messenger chatten el här!
Jag:
Spyr...
Ja jävlar, dessa kåta kärringar som älskar afghansk kuk - det fanns kliniker förr som kunde behandla sånt innan somalier och hazarer hittat hit.
Jag tycker det är OK, de får väl ligga med vem f-n de vill men jag vill inte att mina skattepengar används till sånt. Blir det för dyrt i Sverige kan de flytta till Afghanistan o till mörkaste Afrika och leva med biståndspengar och egna medel. Sjukdomen skulle säkert botas omgående.