2017-02-09, 08:39
Bannlyst
Jag har tre väninnor som har sex med ensamkommande flyktingbarn. Två av kvinnorna är närmare fyrtio år och en är 50. Jag har frågat dom hur vanligt det är, dom menar att nästan alla kvinnor och en del män som jobbar med ensamkommande har sex med dom. I ett av boendena hade de haft något som liknade en orgie, med fyra anställda som lät sig sättas på av barnen.

Är det lite som med pedofiler, att dom gärna söker sig till jobb i förskolor, skolor eller idrottsklubbar? Alltså att individer som vill ha sex med ensamkommande flyktingbarn söker sig till jobb där man får kontakt med dom? Min väninna säger att det bästa med dom är att dom gör det i grupp. Hon menar att hon aldrig skulle kunna få till ett sådant gruppsex med svenska män.
Citera
2017-02-09, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandrasandraman
Jag har tre väninnor som har sex med ensamkommande flyktingbarn. Två av kvinnorna är närmare fyrtio år och en är 50. Jag har frågat dom hur vanligt det är, dom menar att nästan alla kvinnor och en del män som jobbar med ensamkommande har sex med dom. I ett av boendena hade de haft något som liknade en orgie, med fyra anställda som lät sig sättas på av barnen.

Är det lite som med pedofiler, att dom gärna söker sig till jobb i förskolor, skolor eller idrottsklubbar? Alltså att individer som vill ha sex med ensamkommande flyktingbarn söker sig till jobb där man får kontakt med dom? Min väninna säger att det bästa med dom är att dom gör det i grupp. Hon menar att hon aldrig skulle kunna få till ett sådant gruppsex med svenska män.
Jag hoppas verkligen detta är ett jävligt dåligt skämt...Gud så äckligt..,
Citera
2017-02-09, 09:00
Medlem
deadsets avatar
Ja, vad ska man säga? Blä...
Citera
2017-02-09, 09:04
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapad
Jag hoppas verkligen detta är ett jävligt dåligt skämt...Gud så äckligt..,

Jag tror tyvärr inte det.

Citat:
Ursprungligen postat av Sorrymf
http://www.friatider.se/kvinna-hade-sex-med-flyktingbarn-talas-f-r-v-ldt-kt

Någon som vet vem pedofilkvinnan är?

---------------------------------------------

Åtal

(FB) Kristinehamn: Kvinna hade sex med flyktingbarn – åtalas för våldtäkt

(FB) Kristinehamn: Kvinna hade sex med flyktingbarn – åtalas för våldtäkt

//Mod
Citera
2017-02-09, 10:42
Medlem
RagingHippies avatar
Men det är ju rent naturligt att vilka djur man än kommer i kontakt med så fäster man sig vid dem vid regelbunden kontakt.
Citera
2017-02-09, 11:18
Medlem
deadsets avatar
Bjuder på en klassiker, tråden till ära.

Sylvia Löfberg:
Såna är dom våra killar, kloka, snälla o smarta.

Asta Sjöström:
Jag älskar min lilla afghanpojke...

Malin Fahlborg:
Fina fina jultomte❣

Elisabet Mysa Williams:
du rubbar hela min existens.

Ann-Kristin Casserblad:
Dessa pojkar gör avtryck i våra hjärtan.

Ellinore Cefalk:
Även om jag bara är deras soc.sekr som de inte träffar så ofta så har jag fått fantastiska relationer det senaste året ♥ jag önskar så att jdg fick ta m dem hem o introducera dem för min familj, men det får jag ju inte....

Emily Persson:
Det e helt underbara ☺ Finns ett speciellt ljus i deras ögon ☺

Irina Ira Wesslén:
Mina fantastiska prinsar gör livet så lätt och ger så mycket kärlek.

Erica Gunnarsson Kibowa:
Har någon av er i gruppen nära kontakt med /lever med ungdomar från Nordafrika? Skriv gärna till mig i Messenger chatten el här!

Jag:
Spyr...
Citera
2017-02-10, 02:12
Bannlyst
Det här är ju tyvärr vare sig ett påhitt eller ovanligt, se detta mkt informativa inlägg: (FB) Kristinehamn: Kvinna hade sex med flyktingbarn – åtalas för våldtäkt

Vad jag grunnar på är följande; Alla(mer eller mindre) åtminstone här på flashback är ju överens om att kvinnor ALLTID kan få knulla på ett eller annat sätt. Gamla som unga, feta som smala, fula som snygga, blåsta som intelligenta så har dom inte i närheten lika svårt att få sex tämligen omgående på t.ex. BC som män.

Så då måste ju alltså något av etniciteten, åldern eller utsattheten (eller samtliga i en kräkframkallande symbios) vara avgörande i dessa fall?? (som blivit skrämmande många på kort tid, även om jag inte förvånas alls)

Negrer och stora kukar, ok. Men MENA i övrigt och hazarer är ju knappast kända för vare sig storlek, uthållighet eller teknik!? Så VAD är det som gör det så speciellt för dessa vidriga honor att ligga med de ensamkommande? Det kan ju inte vara gangbanget som någon åberopade ovan, för det skulle definitivt en STOR del av Svenska snubbar i blandade åldrar stå på kö för även med dessa subbor.(dessvärre)

Någon som har teorier eller ännu bättre, fakta om detta?

https://www.pixeltopic.com/image/zhpvkwkzwxsdcpu/?size=full
Citera
2017-02-10, 04:48
Medlem
Zaedrewss avatar
sex med flykting ger följande träffar direkt på Google. Förutom nu detta nämna i Värmland.

Citat:
Här har chefen för boendet sex med flyktingpojkar - "hotade att få oss utvisade"
SÖRMLAND
Chefen för boendet hade sex med flyktingpojkar. Samlagen spelades in på film.– Hon sa ’om ni inte har sex med mig ringer jag Migrationsverket så att de utvisar er’, berättar en av pojkarna.
http://www.ekuriren.se/nyheter/har-har-chefen-for-boendet-sex-med-flyktingpojkar-hotade-att-fa-oss-utvisade/

Den kvinnliga föreståndaren på ett asylboende på Öland har haft sexuella relationer med ett flertal olika asylsökande män på boendet. En av männen var tidigare misstänkt för att ha misshandlat hennes son. Mannen är nu djupt besviken på kvinnan och har hotat henne och barnen efter att kvinnan inlett en ny relation med en annan asylsökande.
http://avpixlat.info/2016/03/04/kvinnlig-forestandare-har-sex-med-de-asylsokande-generellt-sett-har-vi-inga-regler-sager-migrationsv erket/

En sommarvikarie på ett hem för ensamkommande flyktingar ska ha haft sexuellt umgänge med en av de boende- på boendet. Den unge mannen på hemmet ska enligt en lex Sarah-anmälan ha fått falska förhoppningar om att de skulle bilda familj. Nu har anmälningen skickats till Socialtjänsten som nu utreder ärendet.
http://www.expressen.se/gt/anmalan-vikarie-hade-sex-med-flyktingpojke/

Anställd hade sex med flykting
En kvinna vid ett av Malmös transitboende för flyktingbarn hade en sexuell relation med ett av barnen. Det rör sig om en snart sjuttonårig pojke. Kvinnan är tiotalet år äldre och har fått sluta på Malmö kommun.
http://www.sydsvenskan.se/2011-12-22/anstalld-hade-sex-med-flykting

Alltså bara kvinnor som haft sex med ensamkommande. Detta är alltså fall som kommit. Mörkertalet är givetvis enormt och mycket anses då inte som brott heller om de nu byter sina grabbar sinsemellan och de nu är över 15 år. Bara att se på hur de kommunicerar i ovan inlägg för att fatta att det rör sig i många fall om sexuella relationer. Förr behövde kvinnor åka till Gambia för att kunna köpa lite sex av yngre män nu får de det gratis och betalt med skattekronor på kuppen.

Om nu detta varit män +40 år som tagit hand om yngre kvinnor (alltså om 95% av de ensamkommande var unga kvinnor istället för män) och det hade bara dykt upp ett fall där nu en man hade haft en sexuell relation med en säg 16-åring hade det blivit ramaskri och världens debatt. Men dum fråga egentligen hade det nu varit 95% unga kvinnor som kom som ensamkommande hade man stängt gränsen för länge sedan...
Citera
2017-02-10, 05:01
Medlem
dekarons avatar
När folk skrev upprört om kvinnor röstar för invandring då de får större utbud av kuk ansåg jag det som en paranoid skröna, inte längre.
Citera
2017-02-10, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekaron
När folk skrev upprört om kvinnor röstar för invandring då de får större utbud av kuk ansåg jag det som en paranoid skröna, inte längre.
Nu vill ju inte alla kvinnor detta och heller inte få in fler, så är det med det.. Det är ju helt absurt om det är sant och inte enbart en massa påhitt.
Citera
2017-02-10, 21:54
Medlem
dekarons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapad
Nu vill ju inte alla kvinnor detta och heller inte få in fler, så är det med det.. Det är ju helt absurt om det är sant och inte enbart en massa påhitt.

Jag hoppas att kvinnor är smartare än att de vill gömma främmande kulturberikarkorv bara för att det är "spännande" eller på något sätt mindre rasistiskt.

Tyvärr så är det vanligt att kvinnor ligger med sina kulturkultingar, något som har delvis utvecklats till ett spännande äventyr i flyktingläger och uppsamlingsplatser för immigranter. Om jag inte minns helt fel nu, men UNHCR gick ut med en rapport angående problemet att västerländska vita kvinnor är fysiska med flyktingar eller invandrare i professionellt sammanhang där de är satta att hjälpa och inte knulla. Dessutom bryter de mot smittskyddsregler eftersom man vet inte vilka potentiella sjukdomar dessa människor kan bära.

En långsam misstanke har växt sig starkare att kvinnor de facto röstar efter fittan (Mycket likt hur män importerar fruar) angående invandring och väldigt lite annat. I Sverige rapporteras hur invandrare som lever på gatan (Framför allt Marockanska gatu-'barn') utnyttjas av kvinnor sexuellt men också, om än sällsynt, av äldre homosexuella män.

Om det existerar en skrivform som kan uttrycka mitt äckel för denna typ av människa vet jag inte om den, men varma känslor hyser jag inte för dem.
Citera
2017-02-13, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekaron
Jag hoppas att kvinnor är smartare än att de vill gömma främmande kulturberikarkorv bara för att det är "spännande" eller på något sätt mindre rasistiskt.

Tyvärr så är det vanligt att kvinnor ligger med sina kulturkultingar, något som har delvis utvecklats till ett spännande äventyr i flyktingläger och uppsamlingsplatser för immigranter. Om jag inte minns helt fel nu, men UNHCR gick ut med en rapport angående problemet att västerländska vita kvinnor är fysiska med flyktingar eller invandrare i professionellt sammanhang där de är satta att hjälpa och inte knulla. Dessutom bryter de mot smittskyddsregler eftersom man vet inte vilka potentiella sjukdomar dessa människor kan bära.

En långsam misstanke har växt sig starkare att kvinnor de facto röstar efter fittan (Mycket likt hur män importerar fruar) angående invandring och väldigt lite annat. I Sverige rapporteras hur invandrare som lever på gatan (Framför allt Marockanska gatu-'barn') utnyttjas av kvinnor sexuellt men också, om än sällsynt, av äldre homosexuella män.

Om det existerar en skrivform som kan uttrycka mitt äckel för denna typ av människa vet jag inte om den, men varma känslor hyser jag inte för dem.

Som sagt, helt absurt i mina ögon och totalt otänkbart på alla fronter. Först och främst totalt oproffsigt och bara så j--- äckligt att ens tänka tanken att entra sänghalmen med någon av dessa. Om så verkligen är fallet så förstår iaf inte jag dessa kvinnor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in