2018-03-08, 12:11
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackeredVonAnka
Extrabladet live:

Mentalundersøgelse: Han fremstår polymorf, pervers og svært seksuelt afvigende
Peter Madsen er i forbindelse med sagen blevet mentalundersøgt, og anklageren er kommet ind på en lille smule af, hvad der er blevet konkluderet.

- Samlet fremstår Peter Madsen højest utroværdigt. Han fremstår polymorf, pervers og svært seksuelt afvigende, står der blandt andet i undersøgelsen, som anklageren læser højt fra..

Førsøker finna någon bra førklaring till det fetade men...

Vad ær det ?
Citera
2018-03-08, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount

Vad ær det ?
Polymorfi (av grekiska polymorf, "månggestaltad")
Citera
2018-03-08, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Då har Madsen ändrat sig. I morse sa hon att han var ivrig att ge sin version. Han kommer hur som helst att få ordet. Sitter han tyst så sitter han tyst.

Jag som missförstod, det var kopplat till polisförhören efter att övriga kroppsdelar funnits
Citera
2018-03-08, 12:14
Medlem
MegaSkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScroogeDog
Jag förstår att försvarsadvokaten måste gå på sin klients linje om han håller fast vid att han är oskyldig, men satan vad krystade Bettinas inlägg låter. ”Om jag säger att ’det som åklagaren påstår inte stämmer’ tillräckligt många gånger så sår jag nog tillräckligt mycket tvivel för en friande dom” *tar mig för pannan*

Av det lilla vi sett från rapportering av försvaret hittills, ser det mest ut som "damage control", att jobba för att det endast döms för griftefridsbrott.
Citera
2018-03-08, 12:15
Medlem
Nu är det lunch fram till 13.15
Citera
2018-03-08, 12:17
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Vad ær det ?
Mångfacetterad, kan ta olika skepnader. Spelar väl rollspel, växlar som det passar bäst in till hans fördel.
Citera
2018-03-08, 12:18
Medlem
TantLinns avatar
Vilken tidning är bäst att följa tycker ni? Bt.dk?

Pojkvännen är en av dom 37 som ska vittna. Stackare, vilken fruktansvärd situation för han... är det nån som har nån koll på vem han är? Svensk, dansk, amerikan?
Citera
2018-03-08, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MegaSkurt
Av det lilla vi sett från rapportering av försvaret hittills, ser det mest ut som "damage control", att jobba för att det endast döms för griftefridsbrott.

Ja det kändes som en mycket klen inledning av Betina. Men vad har hon att jobba med egentligen? Ska bli intressant att se om PM kan hålla sig på mattan nu när han ska förklara för oss ovetandes om gasolyckan... Tror nog Jakob kan reta upp honom jag.
Citera
2018-03-08, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantLinn
Vilken tidning är bäst att följa tycker ni? Bt.dk?

Pojkvännen är en av dom 37 som ska vittna. Stackare, vilken fruktansvärd situation för han... är det nån som har nån koll på vem han är? Svensk, dansk, amerikan?
https://www.seoghoer.dk/nyheder/kim-walls-foraeldre-overvaerer-sagen kanske? Någon dansk i allafall....
Citera
2018-03-08, 12:21
Medlem
Catings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Nu börjar det bli för mycket, det vänder sig fan i magen. Hur mycket mer orkar man ta in och veta. Helt sanslös ondska, som om han vore en förprogrammerad sexualsadistisk mördarrobot.

Håller med dig, detta är bortom ord...
Citera
2018-03-08, 12:22
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Extrabladet live: angående vaginala hugg/vaginalspiding på dansk:

Anklageren bevæger sig nu videre til Peter Madsens computer, som er blevet ransaget i forbindelse med sagen.
Peter Madsen nægtede at udlevere den, fordi der 'befandt sig forretningshemmeligheder' på den.
Under politiets undersøgelser finder man dog blandt andet, at der er blevet søgt på halshugning, tortur og lign.
Under undersøgelserne er der også fundet videoer, som ifølge anklagemyndigheden viser rigtige drab på kvinder.
Derudover er der fundet en række engelske tekster, som omhandler vaginalspidning af kvinder. Det samme tema går igen i en række animationer, som også bliver fundet på Computeren.
Citera
2018-03-08, 12:22
Medlem
Ekstrabladet rapporterar att PM sökt på sin dator ”vaginalspidning”. Någon som kan översätta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in