2018-03-03, 16:27
Medlem
sminkads avatar
Hur är det med att blanda tjack och metylfenidat?
Har hört att det skulle förstöra tjacket. Kan det stämma? Jag gillar ju båda så är sugen att blanda båda och snorta och testa på liksom.

Dock har jag även hört att det kan vara farligt pga det här med ser serotonergt syndrom då jag medicineras med Litium dessutom. Någon med erfarenheter eller kunskaper?
Citera
2018-03-03, 20:04
Medlem
Hej,
Har under dagen tagit cirka 10 tabletterna ksalol (alprazolam - xanor) fast serbisk variant. Tog för cirka en timme sedan 2 till och undrar om jag kan ta tramadol nu eller efter en stund? Och hur mycket isåfall, har både 50mg tramadol korttidsverkande kapsel och 200mg långtidsverkande i depot
Är detta en farlig kombination?
Kan tillägga att jag har hög tolerans på xanor.
Mvh,
Må gott
Citera
2018-03-03, 21:57
Medlem
sminkads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guitarmanhero
Hej,
Har under dagen tagit cirka 10 tabletterna ksalol (alprazolam - xanor) fast serbisk variant. Tog för cirka en timme sedan 2 till och undrar om jag kan ta tramadol nu eller efter en stund? Och hur mycket isåfall, har både 50mg tramadol korttidsverkande kapsel och 200mg långtidsverkande i depot
Är detta en farlig kombination?
Kan tillägga att jag har hög tolerans på xanor.
Mvh,
Må gott

Hur hög tolerans har du på opiater?
Citera
2018-03-04, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sminkad
Hur hög tolerans har du på opiater?
Inte så mycket. Räcker att ja tar 200 o blir bäng.
Citera
2018-03-04, 03:39
Medlem
sminkads avatar
Okej, från min synvinkel jag skulle ta det där och var helugn och antagligen bli nice av det. Skulle dock gärna att nån med ännu bättre koll svarar ang. denna situationen.
Citera
2018-03-04, 23:29
Medlem
Blandat 1,5mg flualpra, bev bjuden på en 100mg lyrica lina o se en kaplsel 300mg gabapentin, detta funkar väl eller? Snabbt svar uppsakatts, letat lite överallt men inte hittat något resultat.
Citera
2018-03-05, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Blandat 1,5mg flualpra, bev bjuden på en 100mg lyrica lina o se en kaplsel 300mg gabapentin, detta funkar väl eller? Snabbt svar uppsakatts, letat lite överallt men inte hittat något resultat.
Ibgen som vet!
Citera
2018-03-05, 19:16
Medlem
KuKoHumoRs avatar
Tjena alla erfarna.

Tog för ca 2 timmar sedan 2 st 100 mg Quentapin och en bärs, Då jag trodde att jag inte skulle få tag i något Benz idag. Vips som det var så hade jag 100 st 1 mg's Blåbär i handen ändå. Tog ett par blåbär efter Quentapinet och blev ganska snabbt och dåsig och halvslöddrig i talet( antagligen quentiapinet som stod för dåsigheten) Nu mår jag prima.

Frågan är egentligen om dessa är farliga i kombination med varandra?

Tacksam för svar

Mvh
KuKoHumor

EDIT; Kan jag fylla på med mer Alpro ikväll och fortsätta må gött?
Citera
2018-03-05, 20:43
Medlem
Jag tog 10 ml Cocillana för snart tre timmar sedan och nu vill jag bli full. Är det safe eller kan jag riskera andningssvårigheter?
Citera
2018-03-06, 04:53
Medlem
Tar dagligen attentin (dexamfetamin) i olika mängder, snortar även elvanse (lisdexamfetamin) rätt ofta, på senaste tiden har även en hel del ksalol (alprazolam) åkt ner. Till och från går jag även på oxy, citodon, tradolan, etc. Dricker en del då och då förutom detta.

Vad ska jag egentligen inte blanda och vad är "okej" att blanda? Har en del hälsoproblem, ffa en hel del extrema känningar från hjärtat och svimningar, men tänker att kan ju lika väl ha att göra me mitt låga kaloriintag + att jag spyr till och från, så tänker elektrolyter kanske... Aja, åter till saken, vad ska jag absolut inte blanda?
Citera
2018-03-07, 21:12
Medlem
Peyzs avatar
Jag drack 5st 7.5 % 50cl för 5 timmar sen. Är det lugnt att dra i sig 10-20mg oxycontin (depot) känner av svag berusning. Mvh

Sist jag använde opiater va 4 år sen
Och är ganska färsk för övrigt när det gäller opiater
Citera
2018-03-07, 21:20
Medlem
Peyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whyelle
Tar dagligen attentin (dexamfetamin) i olika mängder, snortar även elvanse (lisdexamfetamin) rätt ofta, på senaste tiden har även en hel del ksalol (alprazolam) åkt ner. Till och från går jag även på oxy, citodon, tradolan, etc. Dricker en del då och då förutom detta.

Vad ska jag egentligen inte blanda och vad är "okej" att blanda? Har en del hälsoproblem, ffa en hel del extrema känningar från hjärtat och svimningar, men tänker att kan ju lika väl ha att göra me mitt låga kaloriintag + att jag spyr till och från, så tänker elektrolyter kanske... Aja, åter till saken, vad ska jag absolut inte blanda?
Opiater är i regel inte okej att blanda med alkohol eller benzo.

Röka o tjack går bra att blanda med opiater, men prova dig fram försiktigt är mitt råd.. hög risk för illamående.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in